Miten pian voi tulla pillereiden poisjättämisestä raskaaksi..?
Jelpatkaa!
9
164
Vastaukset
- no tuota...
Sehän riippuu täysin siitä, kuinka pian oma kehosi alkaa taas toimia = kuinka pian alat ovuloida. Joillakin kroppa käynnistyy heti, joillakin voi mennä kuukausia ja joillakin saatetaan joutua käynnistämään kuukautiskierto lääkkeillä.
- vieras1029
mä jätin minipillerit pois heinäkuun puolivälissä ja syyskuussa tein plussaraskaustestin ja nyt 23 kesäkuuta on meijän pienellä laskettu aika :) olin syöny kyseisiä pillereitä toista vuotta... Ja pillereiden lopettamis päätöksen tehtyä oltiin sellaisella asenteella että tulee sitten kun tulee.
- Jipaauh
Kiitos vastauksista! :) Mulla on aikaa pillereiden lopettamisesta kohta kk eikä menkat vielä oo alkanu.
- K@tti
Mä lopetin pillerit (joita olin syönyt lähes 10 vuotta) marraskuun lopulla 08 ja positiivisen raskaustestin tein tammikuun lopulla 09 elikä yhdet normi kuukautiset ehti tulla (alkoivat päivälleen samana ajankohtana kuin olisivat alkaneet silloinkin jos olisin vielä syönyt pillereitä) joulukuun lopulla 08
- ap
Kiitos sullekkin viestistä!
Tein testin mutta näytti etten ois raskaana. Voiko testi silti pettää..? Vai pitääkö ne yleensä paikkaansa..? Oon aika "urpo" ko en oikein oo perillä näistä asioista o_O
En tiiä kuvittelenko vain mutta tuntuu että joitakin raskauden "alkuoireita" mulla ois, ihan käsittämätön nälkä kokoajan, syön ko hevonen! Ja ramppaan vessassa, rinnat on välillä arat (ei kokoaikaa), alaselkä ihan SAIRAAN KIPEÄ, ja sellanen tunne mahassa kokoajan kuin alkais menkat, muttei ala. Tietty nuo on normi tunteita aina ennen menkkojakin, muttei koskaan oo näin älytöntä turvotusta ollu! Ihan mahoton! Tämäki kyllä voi johtua tuosta syömisestä, tosin yleensä syönki vähän huonosti muttei koskaan oo näin ylävatsassa ollu turvotusta! Ja jatkuva päänsärky. :/
Ois mukava kuulla vielä muilta miten pian te ootte tulleet raskaaksi kun ootte pillerit jättäneet pois :)- Itselläni..
alkoi raskaus kolmannesta kierrosta nuvaringin lopettamisen jälkeen. Toinen raskaus lähti samoin kolmannesta kierrosta, mutta sitä ennen ei ollut hormonaalista ehkäisyä.
Nuo oireesi voivat ihan hyvin johtua pillereiden lopettamisesta, kun hormonitoimintasi ja kuukautiskiertosi jälleen alkavat käynnistyä.
- -
Mulla kesti lähes vuosi,vai olinko kenties reilu vuosi ennenkuin tulin raskaaksi pillerien lopetuksen jälkeen..Mutta mun ei pitäny koskaan edes lääkärin mukaan saada lapsia:D
- OnnellinenÄippä
kun olin alle 26 (jolloin tein kaikki 3 poikaani ), kaikki raskauteni alkoivat ns. tyhjennysvuodon jälkeen heti seuvaavasta kierrosta.
nyt 29 vuotiaana, mulla oli hormonikierukka 5 vuotta, raskaus alkoi 4llä yrityskierrolla, ja tähän lisäksi odotimme yhden kierroksen ns. normaaleja kuukautisia. eli 5llä kiekalla tavallaan!... aika yksilöllistä on. jotku joutuu oottaan pillereiden jälkeen puoliki vuotta, toiset tulee niiden aikana raskaaks jne....
mut pakko sanoa, että joillakin tupakointi heikentää raskautumis mahdollisuuksia, tämä fakta tieto ja kokemuspohjalta siis sanon, ei oo mikään tupakan vastainen kamppanja... itseki oon polttanu ennen ja kaipaan sitä ihanuutta, mutta vaavan takia en sitä enää alota enkä nyt raskauduttuanikaan ole polttanut!
että se tupakka kannattais ekana jättää pois, siitä on iso apu! - eppu89
moikka..
ite käytin n. 6 vuotta pillereitä, joulukuun puolesvälis lopetin ja helmikuun puolesvälis olin jo raskaana.. että sellaset 2kk meni mun raskauden alkuun.. ollaan tosi onnellisii ja 10.11 olis laskettu aika.. nyt menossa 18 rv.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396