Tuntuuko iso hame tukalalta tämmösillä ilimoilla? kyllä kolomekymmentä astetta jo tuntuu kuumalta lenkkipuvussakin.
Hiottaako hame?
9
177
Vastaukset
- 25
lenkkipuku ei hengitä siinä ero
- juuri niin
juu hame ku on.ni sieltä alta pääsee kuiteski tuulen vire jos tuulta on ni ei sillee kuuma. eri asia jos ois vaik housut.
- khfy
en tie mulla on ainaki käsi puhallin hameen alla teipattu kii ja ei oo kuuma yhtää..................
- nauraaaaaaaa
nauraa.. hyvä niksi sulla
- dfkgjkrjkrkr
nää kaaleet on sellasia pääsee hyvin nusasee ku on hame vetäsee vaa ylös kuulin juttuu yhelt kaalee miehelt niin se tekee aina naisille,nää nyt nussiiki kaikkien kaalemiesten kaa ja pettävät miehiä sekä naisia,ei ihme ku taudit leviävät ku ei osaa ees käyttää suojaa :DDD sitteku joku suomalais komia nainen seurustelee kaalee miehen kaa ni eka ollaa kavereit sitteku ei oo ni ruvetaa haukkumaan....te olette vaan kaateellisia,jos kaalee mies on ottanu jonkun muun maalasen kuin mustalais naisen.
- kjiusujiyyti
mitenkäs tämä nu."....." -juttu taas tähän liittyy? Kysyttiin että onko kuuma olla hameet päällä niin jo joku keksi ruveta puhumaan hävittömyyksiää
Ja muutenkin: MInkä takia tällä påalstalla aina ruvetaan puhumaan ja nimittelemään hirviän rivoilla nimillä? Vaikka olis mikä asia? Mitä on isäs ja äiti opettanut?
- naisellinen nainen1
nauraaaaaaaaaaaaa...ja miten tämä liittyi tää huoraamis ja naimis asia. kun nyt kysyttiin onko hameet kuumia ei mitä kukaki tekee vällyjen välissä ja kenen kanssa..ystävä kulta älä ole niin katkeran suloisen kuuloinen kylläs inäki kaiketi vielä onnesi löydät minkä sille voi kun tummissa naisissa on sitä jotain ei auta kun nyyhkyttää niin kelpaisi tummalle kun vaalialle miehelle.mut kaikkehan ei voi aina saada täs elämässä..niin ja tosiaan nyt itse asiaan siis kysymykseen mitä tässä kysyttiinkin.. joo ei ole kuuma tää hame mullaki sama niksi käsi puhallin hameen alla viilentää kovasti nauraaaaaaaaa..ps.panoa ottaessa hame kylläkin melko kätevä ei muuta ku korot kohti kattoa :)
- hyyyym
Tämä palsta käy vain rivommaksi ja rivommaksi
- Hilma ..,.
Kyllä on kamallaa. Torttu on iha juustossa. Ei lähe haju ennää pesemälläkää poikkee. Ukko pitää ikkunoita auki yön läpi ko haisoo nii kauhiasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293