Laitoin tän viestin jo tonne Helsinki-palstalla mutta laitan sen vielä tännekin:
Eli, oon ehkä muuttamassa pääkaupunkiseudulle, mieluiten Helsinkiin tässä kesän aikana. Miltä kaikilta sivuilta asuntoja voi kattoa?
Mulla ei ole Helsingissä kauheesti tuttuja, niin joku soluasunto tms olis kiva niin että vois saada kavereita.. en kuitenkaan opiskele tällä hetkellä niin mitään opiskelu kämppien soluja ei sitten varmaan voi hakea...? Onko esim. Helsingin kaupungilla jotain vuokrakämppiä jotka olis soluasuntoja? ja jos on niin onkohan niillä mahd. jotain nettisivuja?
Helsinkiin muuttamassa
1
81
Vastaukset
- ZemppiiHakuun
Varaudu että heinä-syyskuussa on kova kilpailu pienistä kämpistä kun opiskelijat tarvitsevat paikan asumiseen. Mielestäni oikotie on paras media, koska siellä voivat ilmoitella niin välittäjät kuin yksityisetkin. Lisäksi siellä on yleensä useampi kuva eli pääsee "esikatselemaan" että miellyttääkö kämppä.
Hki kaupungin asuntoihin on "toivoton" jono eli aika pienet mahkut saada. Sun kannattaa NYT laittaa ilmoituksia nettiin, että tarttet solun hki X päivästä lähtien. PIeni mahku, että joku vihjaa jotain paikkaa sulle jossain vaiheessa...
Yksi keino on vuokrata 2-4h kämppä kimpassa, jossa pohjaratkaisuna jokaiselle kuitenkin oma huone, jotta myös omaa rauhaa. Eli tehdä tavallisesta kämpästä solukämppä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750