Joteki yleiseks stereotyypiks on tullu et pojat tykkää lyhyistä ja laihoista tytöist jol on isot rinnat ja hyvä perse, vaaleet pitkät hiukset ja siniset silmät.
Elikkäs jätkät haastan teijät kertomaa mistä te ite tykkäätte tytöissä Pituus, paino, muodot, hiukset ja sillee=)
Eikä kiitos mitää kommenttei et luonne on tärkein, sehä on ilmiselvää. Mut ny puhutaa iha vaa ulkonäöstä=D
pojat vastatkaas=)
18
327
Vastaukset
- amis jannu
njaah.. siis ihannekumppani: röökaajablondi on kova sana niinkus toi kova jäbä tos jo totes (jos ei oo saatavil nii brunettekin käy).. tiukka amisperse, treenatut lantionpohjalihakset siis ei mikää hehtaaripillu, tissit vaik ny d kokoo (en hauku enkä olis panematta vaikka olis isommat/pienemmät), joo ja sit tota meikkiä saa käyttää, mut unohtakaa sellaset tyyliin joku bratz (meikkipelle siis), pituus/paino ei kauheesti välii kuhan ei oo kääpiö/jätti eikä läskiperse/anorektikko, silmien väril ei oo paskankaa välii
mä oon muute amiksesta ja mä tykkään tytöistä joilla on myös elämäntavat kuosis.. eli mieluiten viihtysit iltamyöhään jengin messis ja olisit asialla, vähä villinäki jos tarve vaatii, tykkäät käydä kylällä ringillä, polttasit ja joisit jos sulle tarjotaa (ei ny mikää juoppo tarvi olla), tulisit jonku frendin luo yöks jos joku sua pyytäs, ja jos oot yli 18 nii tulisit yökerhoon.. siinä ne tais olla.. - oma mielipide
Ihan sama, kunhan ei mikään valas oo. Eikä mielellään niin kevytkään, että lähtee tuulen mukaan. Pitkät hiukset on kivat. Varsinkin ruskeat kiharat tai semmoset kullanvaaleat.
Mutta kyllä se luonne on silti tärkein :P - Juu :)
Ihannetyttöni on itseäni hieman lyhempi, urheilullinen vartaloltaan ja omaa pitkät hiukset sekä kauniit silmät :) Siinä ovat ne minun ulkonäölliset ihanteeni... Siis hyvin tavallinen nykyaikainen tyttö ;) Perseellä ja rinnoilla ei ole mitään merkitystä koska minulle ei koskaan tule olemaan merkitystä seksillä. Romantiikka ja rakkaus ovat tärkeimpiä ja toivon tytölläni olevan kovasti näihin asioihin liittyviä ihanteita ja unelmia :)
- rawwwr:3
"Ihannetyttöni on itseäni hieman lyhempi, urheilullinen vartaloltaan ja omaa pitkät hiukset sekä kauniit silmät :) Siinä ovat ne minun ulkonäölliset ihanteeni... Siis hyvin tavallinen nykyaikainen tyttö ;) Perseellä ja rinnoilla ei ole mitään merkitystä koska minulle ei koskaan tule olemaan merkitystä seksillä. Romantiikka ja rakkaus ovat tärkeimpiä ja toivon tytölläni olevan kovasti näihin asioihin liittyviä ihanteita ja unelmia :) "
Awwws:) ihanasti kirjotettu- Voooi :3
Kiitos! ;) Vahinko vaan ettei kukaan tyttö taida koskaan haluta ottaa tällaista poikaa itselleen, joka on kohtelias eikä juo tai polta :/ Enkä minä taida löytää unelmieni tyttöä mistään koska olen todella syrjäytynyt.. Meneehän se elämä tietysti yksinkin, on jo kohta 19 vuotta mennyt :'(
Haluaisin vaan niin kovasti pitää tyttöä kainalossa, silitellä häntä ja kuiskutella hänelle maailman kauneimpia sanoja... Tehdä hänet onnelliseksi joka päivä niin kauan kuin maallinen elämämme kestää - joo mo
Voooi :3 kirjoitti:
Kiitos! ;) Vahinko vaan ettei kukaan tyttö taida koskaan haluta ottaa tällaista poikaa itselleen, joka on kohtelias eikä juo tai polta :/ Enkä minä taida löytää unelmieni tyttöä mistään koska olen todella syrjäytynyt.. Meneehän se elämä tietysti yksinkin, on jo kohta 19 vuotta mennyt :'(
Haluaisin vaan niin kovasti pitää tyttöä kainalossa, silitellä häntä ja kuiskutella hänelle maailman kauneimpia sanoja... Tehdä hänet onnelliseksi joka päivä niin kauan kuin maallinen elämämme kestääkannattaisko koklaa tota aikuste puolta tai treffipalveluu nii säästät ittes nolaamatta ittees totaalisesti ku oot 19
- Okei...
joo mo kirjoitti:
kannattaisko koklaa tota aikuste puolta tai treffipalveluu nii säästät ittes nolaamatta ittees totaalisesti ku oot 19
Totta kai voin mennä myös aikuisten palstalle, mutta tosiasia on etten ole aikuinen, enkä myöskään tunne itseäni aikuiseksi. Kaiken lisäksi käytän vielä kaupungissamme toimivia nuorten palveluja joten laskisin itseni vielä noin 5-7 vuoden ajan nuoriin kuuluvaksi ;)
Sinä tietysti saat olla aikuinen, en sitä kiellä mikäli niin haluat :D
- Stadilainen_95
Heipsanhei,
olen aina ollut hulluna mustahiuksisiin tyttöihin, tosin myös blondit ja brunetet kelpaavat, punatukkasista en ole juuri koskaan piitannut. Pituutta ehkä hieman alle oman pituuden. Elämäntavat kunnossa niin että näkyy ulospäin, tupakointi sallittu muttei suositeltavaa. Alkoholin käyttöä en suvaitse joka viikonloppu, sillontällöin saa kyllä. Rintavarustusta katsotaan tottakai hyvällä, mutta painotus ei ole siellä... :)
Tätäkin tärkeämpänä tosin pidän kyllä sitä, millainen persoona tyttö on. Teinisensaatiot voi unohtaa jo nyt, heidät unohdetaan muutaman vuoden päästä joka tapauksessa. - Loj
She's armed she's extremely dangerous
She's got what it takes to make ends meet
The eyes of a lover that hit like heat - piisikärppä
mikä biisi toi on??
- Loj
Roxette - Dangerous, sopi aiheeseen mielestäni hyvin!
- blondityttönen
Tottakai pojat tykkää blondeista. Jos pojan pitää valita blondin tai bruneten väliltä niin poika valitsee blondin ja brunette vain jää silloin ilman. Pojat tykkää enemmän blondeista kuin bruneteista.
- heh..
Kun oiskin noin helppoo: valita tyttö itselleen... silloin tietäisin kenet valitseisin ;)
- voieiblondei
blondityttönen millä perusteel puhut ny kaikkien poikien puolesta, ei kaikki haluu mitään vetyperoksidi blondei..
- omena96
no varmaan blondiin kallistuisin. Mutta lopuksi luonne sen ratkaisee
- MINÄMAALARINPOIKA
SIIS EI VITTU! Blondeja me kaikki ollaan jos pää työnnetään sinne maalitynnyriin
- asdfasdas88
"Joteki yleiseks stereotyypiks on tullu et pojat tykkää lyhyistä ja laihoista tytöist jol on isot rinnat ja hyvä *****, vaaleet pitkät hiukset ja siniset silmät."
Totta kai kyseiset kriteerit täyttävä voi olla ihana ja seksikäs enkä halua mitenkään väheksyä heitä. Oma tyttöystäväni täyttää noista kuudesta kriteeristä kahdesta neljään riippuen siitä, mikä lasketaan, enkä tietenkään haluaisi muuttaa niistä ominaisuuksista mitään. Toisaalta olen seurustellut niin pitkien, lyhyiden, laihojen, vähän vähemmän laihojen, pienirintaisten, keskikokorintaisten ja nyt suht isorintaisen, vaaleahiuksisten, tummahiuksisten, lyhythiuksisten, pitkähiuksisten, sinisilmäisten, vihreäsilmäisten ja harmaasilmäisten kanssa. Koskaan ei ole ollut mitään valittamista.
En oikein tykkää määritellä ihannetta, jonka toivon tytön täyttävän. Musta on aina tuntunut siltä, että tyttöystäväni tai tapailukumppani tai jotain sinnepäin on ihana ja seksikäs. Nykyinen tyttöystäväni vastaa aika hyvin ihannevartaloista naista enkä halua missään nimessä väittää "Joo en tykkää" vain sen vuoksi, että ihannevartalosta on epäsopivaa tykätä.
Eikös se niin mene, että oma rakas on se ihanne? ;) Ja tissit ja perse on muutakin kuin seksiä varten. (Toki myös sitä ehdottomasti!) - hgähhfuck
miks bruneist tykätää aina enemmä eikä blondeista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760