Olet ajatuksissani jatkuvasti ja jatkuvasti.
http://www.youtube.com/watch?v=UDHPcjkOGEI
Mutta miten saisin sut ymmärtämään etten oikein ole onnellinen jos roikun täällä. Olen vaan saanut yliannostuksen tätä. Vaikka pois olinkin. Jos et rohkene jutella mun kanssa heti kasvotusten ei haitaa, mutta voisimme jutella vaikka sähköpostin välityksellä? Jos elämäntilanteesi on hankala tai mitä tahansa , ei haitaa, voin olla ystäväsikin ja ennenkaikkea (yli) herkästä luonteenlaadustani huolimatta olen sen verran täysijärkinen ja vastuuntuntoinen etten sotkisi elämääsi. Mulla on kuitenkin pohjimiltaan ainakin toinen jalka maassa vaikka sitä ei aina uskoisi. Haluaisin vain tutustua, en vaadi sulta rakkaudentunnustuksia enkä aio raahata sua väkisin vihille. En etsi täydellistä ihmistä tai unelmien prissiä. Mutta näin tämä ei toimi. Voi olla että se sulle aivan sama mutta ei sekään haitaa.
en voi sille mitään
19
717
Vastaukset
- ap.
Mulle tuli tuohon outo anonymous nimimerkki tuonne, sekin vielä.
- ei pysty
nukkumaan
- olipa tekstiä
ei niin, vielä pitkään aikaan
- ap.
Mä vain kerroin tunteistani. Ei pysty ei, siis nukkumaan.
- hyvä teksti.
.
- ap-
Hyvä jos joku on sitä mieltä. Haluaisin kyllä nyt yhden nuijanukutusen, kiitos.
- fghjjkk
niin on.
- ihana viesti :)
Toivottavasti se mies (ilmeisesti) tämän lukee. Näissä ihanissa on vaan se vika, ettei niitä helposti oikein ajattele itselleen..."eihän se nyt minulle tällaista..."
- boom,boom,boom
Kiitos mielimpiteestä:). Niin sen takia täällä on niin epätoivoista ja turhauttavaa olla:). Tämä menee miehelle jonka etu- ja suku nimessä on yhteensä kolme k:kirjainta. Mun sukunnimessä on yksi P:kirjain. Hirveästi en uskalla paljastella koska olen huomannut että täällä tapahtuu jotain kummaa aina sen jälkeen, haukkuma ja provoviestejä alkaa pukata. Sen takia haluaisin täältä pois. On mukavampiakin tapoja viettää kesäpäivää...
- Niin tavallinen
Mikä tossa niin ihanaa on?
- bumsi bum bum
boom,boom,boom kirjoitti:
Kiitos mielimpiteestä:). Niin sen takia täällä on niin epätoivoista ja turhauttavaa olla:). Tämä menee miehelle jonka etu- ja suku nimessä on yhteensä kolme k:kirjainta. Mun sukunnimessä on yksi P:kirjain. Hirveästi en uskalla paljastella koska olen huomannut että täällä tapahtuu jotain kummaa aina sen jälkeen, haukkuma ja provoviestejä alkaa pukata. Sen takia haluaisin täältä pois. On mukavampiakin tapoja viettää kesäpäivää...
Jaa,että 3 koota. Ja P:ltä. Hmn...tarkennatko vielä vähän?
- ap.
bumsi bum bum kirjoitti:
Sun nimessä on on myös O:kirjaimia. Toinen nimeni alkaa H:lla. Ja nyt mä meen pois enkä kirjoita tänne tänään mitään en piikeillä enkä ilman. Öitä:)
- 11+14
bumsi bum bum kirjoitti:
En ollut tuo edellinen, mutta tarkennatko sinä hieman, ketäs etsit? Aiemmat tuntomerkit sopisivat tähänkin juttuun mainiosti...
- Tahallinen tavalline
Niin tavallinen kirjoitti:
Mikä tossa niin ihanaa on?
Siinä taas syynätään...
- Ei se niin
ihana ollutkaan...kait mä olisin sitä muuten enemmän...
- ap.
Jos olisit hän niin oot sä tosi ihana:).
- lailaolvo
En millään muotoa kuulu tähän keskusteluketjuun. Tulin tänne jonkin guukkelin kautta. Pisti vaan silmiin jostain kumman syystä. ;-/
Ehkä vähän osui omaan nilkkaan.... :-D
Ota itseäsi niskasta kiinni ja moralisoi itseäsi! Mieti tarkkaan mitä tuhoat ja mitä kasvatat! Ystävyys ei ole toisen onnen tuhoamista! Sinulla oli tilaisuutesi. Sinulla oli monta tilaisuutta! Iskitkö kirveesi kiveen, mutta et myönnä sitä edes itsellesi.
Oliko lapsuuden kodissasi ongelmia rajata ihmissuhteitten oikeutus ja vääryys. Mitkä olivat rajat? Sinuahan ei tunnu haittaavan mikään... Entäs jos omalla käytökselläsi ja "haittaamattomuudellasi" tuhoat kaiken siltä jota kuulutat kaipaavasi. ????? Sekoa!
Kyllä maailmaan mahtuu kaltaisiasi "haittaamattomia" paljonkin. Mene, rakas ihminen itseesi ja etsi onnesi muualta! Löydät sen tai onni löytää sinut! Turha sinun onvuodattaa moisia viestejä tänne tai sähköposteihin, puhelimeen tai yhtään mihinkäänsillä se VOI haitata kohdettasi! VOI olla myös niin että se todellakin haittaa... No,eihän se sinua haittaa!!!!!!
Nämä keskustelupalstat eivät ole henkilökohtaisten viestien ja yhteydenpitojen paikka tai niitä varten. Sinulla on ihan varmasti muitakin metkuja käytössäsi, kun et tietenkään haittaa ketään!- tuumaus
Pahastippa on osunu. Varohan,että nilkka ei katkea. On niin pitkä teksti tossa yp:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862