DXM:stä

kävi näin

eli, koin tossa pari päivää sitten elämäni ensimmäisen DXM kokemuksen, te jotka ette ole kokeilleet, ettekä tiedä mistä on puhe niin tää ei oo tarkotettu teille.. siis:

alkutilanne: meillä oli (4henkilöä, osa nauttinut kyseistä ainetta aiemminkin, minä en paitsi kerran jolloin se ei oikein sanonut mitään) eroteltiin 3isoa pullollista resilaria ja jaettiin lopputulos neljään osaan. en osaa paljonko valmista tuoette oli per nenä, sanoisin noin alle 2cl/hlö.
tuli mukavat, lämpimät nousut joka kestivät noin poli tuntia, joiden jälkeen meno kiihtyi. seuraava vaihe oli mulle täyttä painajaista, makasin sohvalla katsellen kattoa ja näin mitä erikoisempia ja sairaamp0ia näkyjä, jostain peleistä, omasta menneisyydestä, yms. musiikkikin toi uusia sisältöjä näkymiin koko ajan. oli hetkittäin ihan ok, mutta suurimmaksi osaksi olin hyvin ahdistunut, jälkeenpäin en paljoa muista paljoo tosta intensiivisimmästä vaiheesta.. ''/
siinä sitten noin 4 tuntia nauttimisen jälkeen oli aika väsynyt olo, aattelimme kaverini kanssa polttaa pienet savut ja sen jälkeen nukkumaan. tunnettiin molemmat olomme aika hyviksi siinä mielessä että; visuaaliset haitat ja sekavuus oli hiipumassa, muttä tässä vaiheessa tapahui kameita: savut poltettuani (n. 0,4g kukkaa kahteen pekkaan) pääsin makaamaan sänkyyn. päässä jyskytti, silmät ei pysyneet kiinni, ajatus oli katkonaista. en tuntenut omaa kehoani omakseni, olin ikään kuin vieraana omassa kehossani. tuntu silleen sähköseltä, olin kuin tyhjä ihmisen kuori, oli tosi ahdistava olo. näkökenttä oli muuttunut, tuntu siltä et mun silmiin ois laitettu jotkut laajakulma objektiivit, katselin kaikkea suurempana, mittasuhteet vääristyivät. tässä vaiheessa alkoi iskeä paniikki, jonka tajusin myöhemmin hankaloittaneen selviämistäni. onneks kaveri sai mut pysyyn nahoissani, kiitos siitä hänelle. meillä oli siis ollu molemmilla vastaavanlaisia oloja, mulla vaan vahvempana.
seuraavat 12 tuntia vietin pääsäännöllisesti sängyssä maaten, oli kuuma, kädet näyttivät omituisilta, ja mittasuhteet vaihtelivat aika ajoin. kun sulki silmät, niin näkyi mitä erikoisempia näkymiä (kutsuisin näitä jonkinlaisiks valveuniksi, en ollut varma että olinko pitänyt silmiäni kiinni vaiko en, ja olivatko näyt totta vai tarua. esimekrikis tunsin moneen kertaan näyssä tekemäni asian olevan sitä, mitä juuri sillä hetkellä tein oikeassa elämässä sillä hetkellä. oli tosi outoa käytännössä herätä epätodellisuudsta takasin´siihen normaalielämään, että makaskin vaan sängyssä täristen, pelokkaana ja psyyke hajalla. no, nousinj sitten noin viiden tunnin suhteellisen jatkonaisen nukkumisen jälkeen ylös, olo oli hyvin kevytpäinen ja edelleen oli ''taustalla'' sellainen olo että jokin tuntematon oli vallanuut mun kehon, vaikee selittää... esimerkiksi, kommunikaatio oli vaikeeta: kun koitin puhua kaverilleni, puhe oli katkonaista ja saatoin sanoa lauseeseen jonkun ihan muun sanan kun olin trarkoittanut, tunsin itteni tosi tyhmäkisi tyyliin; ''Hei, pa pa-ljonko kello on KISSA.?'' en kontrolloinut itteäni ollenkaan... tässä terpeeks noista oloista.
hain sit noista oloista selvittyäni tietoo dxm:stä, ja sain tietooni häiritseviä asioita jotka kuvasivat juuri kokemaani: jonkinasteista dissosiaatiohäiriöitä (en siis tuntenut omaa kehoani omakseni, tietynlainen mielen ja ruumin sekä persoonan jakautumista oli selvästi tapahtunut.) jouduin taistelemeen sen eteen, että pystyin omilla sanoilla ja puheellani puhumaan kaverilleni kertoakseni pahasta olostani, kun päälle pyrki koko ajan ''toinen minä''. oli tosi outo olo. tosta tuntemuksesta kertoi wikipedia jutussaan : http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiaatiohäiriö
törmäsin tohon psychoactive vaultin DXM keskustelusta, ja toi kuvaa tosi hyvin sitö mitä tunsin.

eli siis, onko kellään samanlaisia kokemuksia? kauanko toipumine täysin kesti, vai toivoitteko ollenkaan kokonaan? (itselläni on edelleen sellanen hölmö olo, ja aineen nauttimisesta on tällä hetkellä noin 48h, kaks vuorokautta) ajatukset pyörii jossain aivovaurioissa, yms, ja pelottaa hieman. en tartte mielipiteitä DXM:än vaarallisuudesta, tiedän sen kyllä nyt, enkä aio ikinä koskea ko. aineeseen enkä suosittele sitä kellekään, aivan sairasta myrkkyä.

olin tosiaan aimmeni kokeillut salviaa (extractina pariin kertaan, ei mitään vastaavia jälkituntemuksia tullut, vaikkakin itse tripit molemmilla oli aika samanlaisia) ja kannabista pari krt viikossa.

onko siis syytä huoleen? vastatkaa ihmiset, jhotka asiasta jotain tiedätte.

7

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestiketjunaloittaj

ja tosiaan, nyt kun luin jälkeenpäin ton tekstini niin aika epäjohdonmukaista ja kirjotusvirheitä sisältävää tekstiä tuli, vaikka mukamas tyarkistin että oon kirjottanu oikein jne. noh olkoon, toivottavasti saatte selvää..

• resilaaaar..

Dxm on dissosiatiivi, eli noita outoja oloja ettei oikein ole oma itsensä/omassa kehossaan/ajassa ja paikassa jne. dexmitripillä tulee. Samoin tuo puhumisen vaikeus ja näköhavaintojen vääristyminen. Kuulostaa ihan perus dxm-meiningiltä... Se on ehkä enemmän sellainen "syvällinen" ja introspektiivinen kokemus kuin varsinaisesti "hauska". Kun tietää mitä on odotettavissa ja oma mindset on sopiva niin ihan mukava huume. Jotkut lähinnä ahdistuvat, ehkä dxm ei vaan ole sun juttu? Savuja en kyllä ole koskaan sotkenut dexmiin...

• dbdbdbdbddb

Oma DXM kokemus oli mitä oli, en vaivautunut edes tislaamaan sitä. Vedin ison lekan resilaria ja pajauttelin rokkoa päälle. Jossain vaiheessa koin ennen "trippiä" välikuoleman ja kun heräsin niin vatsaa väänsi niin perkeleesti, menin vessaan matka tuntui kestävän ikuisuuden ja en hahmottanut yksityiskohtia ollenkaan. Vessaan kun pääsin kaikki oli violetin väristä ja päässä humisi, en kokenut oloani huonoksi (paineripulista huolimatta) tai hyväksikään aika neutraalinen fiilis oli.

Itse olen vältellyt kovia deelejä (fläbäreitä, testideelei) salviaa ja sieniä olen tyypannut ja ehkä deelein kova aine ollut puhdas MDMA..

• ergasegs

Erottele kaksi iosa pulloa pääset aivan eri svääreihin, Kerran ehkä joutuu laattaamaa alku päässä mut se on sitten siinä

• SPÖRÖBÖRÖMAKE

moi :--------D EI VIDDU MAGE EI SIWAST SAA ES!!!!!!!!!!! XD :----------------D

• Ensimmäiset kerrat ovat hallitsemattomia.Kuulostaa hyvin tutulta.

Mutta kun oppii hallitsemaan trippiä niin meno on hyvin syvällistä.Savujen kanssa olot vaihtelee täydellisestä sekavuudesta euforiseen dissosiataatioon.

Pienet annokset ja vaikka pari olutta niin meno on parhaimmillaan.

• robotoksiton

Moi

Ei syytä huoleen uskoisin. Oon joskus käyny mielisairaalareissulla ton aineen kans, pahimmat olot häipy viikon sisään, sen jälkeen jatku pelkotiloja vielä pari kuukautta. Ne pelkotilat johtu siitä että se kokemus oli niin epämiellyttävä, ei aivovauriosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe