Meillä oli aina myrskyisä suhde, erottiin ja palattiin yhteen. Rakastin kyllä sinua, niinkuin sinä minua. Sinä jopa rakastit minua enemmän, kuin minä sinua... Joskus oli jopa kuukausien taukoja, kunnes oltiin ihan normaalisti yhdessä.
Olin ystävieni kanssa ulkona tässä yksi päivä, ihan vähä aikaa sitten. Jotenkin sain päähänpiston jättää sinut, koska huomasin että tunteeni sinua kohtaan olivat kylmenneet. Joten kaivelin puhelin esiin laukustani ja näppäilin tekstiviestin, ''Erotaan''. Sitten lähetin sen sinulle, ei tuntunut missään.
Pian sainkin vastaukseksi ''Miksi?''. En vastannut enää mitään.
Tuona samana päivänä, kun olin ystävieni kanssa, tapasin erään pojan. Huomasin että olin häneen vähän ihastunut. Mutta huono juttu onkin se, että hän on SINUN ystäväsi ja tehän näette joka päivä. Se ei silloin edes käynyt mielessäni, kun huomasin että olenkin jo... Suutelemassa hänen kanssaan.
Lopetin sen hyvin äkkiä, mutta jotenkin se tuntui hyvältä.... Sitten minun pitikin jo lähteä muiden ystävieni luokse. Sinäkin lähdit samaan aikaan.
Kun vihdoin pääsin paikalle, missä minun ja ystävieni piti tavata, (he ovat minun parhaat ystäväni) niin melkein pillahdin itkuun. Kerroin heille, mitä oli tapahtunut ja olivat ymmällään. Jätin ja ''petin'' pojan jota olin niin kauan rakastanut, ja jota olin niin kauan saanut ''yrittää'' omakseni. Mutta he parhaansa mukaan neuvoivat, mitä tehdä tälläisessä tilanteessa, ja he olivat hyvin suuri tuki minulle, josta olen varmaan kiitollinen ikuisesti. Kohta poika, jonka kanssa ''petin'' (''Petin'' lainausmerkeissä siksi, koska ystävien ja exäni mielestä se oli pettämistä) alkoi tekstaamaan minulle. Ystävieni neuvo oli että katkaisen välit tähän poikaan. Tein niin, ja hänhän vain jatkoi tekstaamista.
Pian nykyinen exäni tekstasi minulle myös, että ''Päätä tykkäätkö sinä tästä jonka kanssa minua petit.'' Huom: Ystäväni myöskin neuvoivat minua kertomaan nykyiselle exälleni, että petin. Näin jälkeenpäin ajateltuna oisin miettinyt kahdesti otanko neuvosta vaarin.
Nyt tilanne on kuitenkin se, että exäni ja hänen kaverinsa haukkuvat minua jota en ymmärrä. Asianhan piti olla loppuunkäsitelty. Mutta silti hän ja hänen ystävänsä haukkuvat minua vaikka miksi, mutta järjellä ajateltuna se EI ollut pettämistä, sillä jätin hänen ensin!
Nyt kysynkin mielipiteitä teiltä tähän, kiitos jos jaksoit lukea!
Ajattelin aina, että ilman Sinua, ei ole Minua..
7
94
Vastaukset
- ota vastuu
Voi sinua parkaa, tuohan on täysin selvää pettämistä.
Et voi puolustella itseäsi millään keinolla.
Tule alas maan pinnalle, myönnä että petit.
Et ollut EX:lle hän, joka hän ajatteli sinun olevan.
Ilman sinua EX kärsii, kuitenkin hänelle on parempi kun pääsi eroon sinusta saastaisesta paskasta. - tämän ketjun aloitta
No ymmärrän pointtisi senkin mulkku, mutta jätin hänet ensin.
- ....
iha oikein sulle -__-'
- rerere
kerro että rakastat sitä: http://rakkauspupu.com
- ketjun aloittaja
^ Kiitos Rerere! ENSIMMÄINEN järkevä eikä tuomitseva kommentti. Kiitos.
- razaza
Omasta mielestäni et pettänyt, jos olit oikeasti jättänyt tämän pojan ennen kun suutelit toista. Kaivele tuntees esii, ja mieti tykkääksä viel siit sun entisestä, jota sä muka "petit". Jos et, ni koeta päästä yli.
happy hunting! - ketjun aloittaja
Oikeasti jätin tämän pojan ensin. Ja kiitos sinulle Razaza!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145