Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmin? Ylipäätään, onko Rhodos kelvollinen paikka lapsiperheelle? Kenties muita saman suuntaisia kohteita suositella viikon lomaa ajatellen juuri syyskuussa? Lämmin saa ja pitää olla, muttei polttavan/hiostavan kuumaa. Ja uimakelpoista vettä aikuisille ja lapsille (3 v. ja 11 v.).
Syyskuussa Rhodokselle?
1
245
Vastaukset
- Afrodite*
Joo, kyllä on lämmin, mutta onneksi Rodoksella on vilvoittava tuuli.
Lasten kanssa kannattaa mennä ehkä Falirakiin, ei niinkään Rodoksen kaupunkiin. Falirakissa on vesipuistokin. Ja Rodoksen kaupunkiin pääsee kätevästi bussilla tai taxilla. Syksyllähän vesikin on lämmintä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737