Mulla menee aina pakki sekasin kun jännitän jotain. Joka kerta kun olen joutunut menemään johonkin uuteen paikkaa yms. niin menee maha sekaisin. Aikas rasittavaa kun sitten jännittää sitä ettei tule housuun. Mua alkaa myös usein oksettamaan joten pelkään myös sitä. Nytkin työttömän joudun käymään työhaastatteluissa joita aina jännitän. Imodiumia olen syönyt aamusella, se yleensä rauhottaa vatsaa ettei kauheasti möyri. Onko jotain muita keinoja miten pääsis eroon tästä mahalla jännittämisestä??? Se on aika rasittavaa sillä sitten jännittää vielä enemmän sitä ettei oksenna tai päästä housuun.
mahalla jännittäminen
7
638
Vastaukset
- jännittänyt
Mulla oli samanlainan vaiva nuorempana. Nyt 35v ja on alkanut helpottaa. Monta kertaa tuli käytyä pusikossa sissipaskalla kun oli maha kuralla. Eihän näihin vaivoihin mitään poppaskonsteja ole. Siedätyshoitoa, eli menet mahdollisimman paljon tilanteisiin joita jännität. Minkä ikäinen olet? Jos nuori, kannattaa luottaa siihen, että iän ja kokemuksen karttuessa menee ohi.
Toki voit lääkäriltä ruinata jotain rauhoittaviakin, mutta jos tuo on ainoa oire, niin ehkä tuo Imodium on kuitenkin parempi. - jk
ei ole
- jwvgö
Beetasalpaaja voi auttaa myös.
- Pelkuri***
Mulla on ainaki vatsa melkein jatkuvasti sekasin mielialalääkkeiden takia ja aina muutenki jännityksestä vatsa sekoo. Pelottaa mennä minnekkää sen takia ku saa pelätä että vatsa alkaa äänteleen tai tulee kurat housuun.
- ei enää vaivaa
syö liinus-pellavarouherakeita alkuun 3 pussia päivässä(muista juoda myös riittävästi) tehoaa kuten V-siblin ärtyneeseen suoleen..eli ripuliin/ummetukseen...
- Jä n n i t t ä j ä
Oon viel nuori ja jännitän melkee jokast asiaa, jopa kauppaan menoa koska pitää olla vessa lähellä ja jännitän joka asiaa ni maha menee kipeeks ja rupee paskattaa, siis tää on iha hirveetä ja ku meil oli yökoulu ni kävin varmaa 4kertaa paskalla
- rennoksin
ostakaa luontaistuote kaupasta rennoksinia! auttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760