Olen ostamassa kahta marsunpoikasta, mutta en ole koskaan omistannut marsuja, vain gerbiilejä. Joten, tässä pari kysymystä, joihin voisitte vastata.:
Kuinka paljon marsu syö ja juo päivänaikana?
Kuinka vanhoille marsut sopivat?
Minkä kokoinen häkki?
:) Kirjoitelkaas :)
Marsutietoa minulle!
3
74
Vastaukset
- :))
Marsut syövät ja juovat paljon. Ne syövät yli puolet ajastaan päivällä, ja juomisesta en ole niin perillä, mutta kyllä ne paljon juovat ;)
Marsut sopivat minun mielestäni melkein kaikenikäisille, mutta ei ehkä alle 10 vuotiaille.
Häkin koko riippuu siitä, kuinka monta marsua on. Mulla on aina ollut 2-4 marsua, ja niillä on tuollainen 100cm x 140cm kokoinen häkki. - _Emmi_
Hei tosta ekasta kysymyksestä voi saada semmosen kuvan että säänöstelet veden ja ruuan antamista, mutta muista marsulla tulee AINA olla vettä häkissä saatavilla:) ruuan kanssa voi sitten säännöstellä ja se on kannattavaakin varsinkin jos marsusi on hirmu syöjä ja alkaa esim. lihoa paljon.
Ja on myös hyvä antaa vihreää joka päivä ja muista marsut tarvitsevat lisä c-vitamiinia. Meillä käytetään muovipurkissa olevaa jauhomaista c-vitamiinia jota saa iha eläinkaupoistaja sitä sitten vaan ripottelee esim. kurkun päälle:) en tiiä tiesitkö näit jo mut ajattelin nyt varmistaa että marsusi saavat hyvän ja osaavan kodin onnea marsujesi kanssa:) - 022
Kuinka paljon marsu syö ja juo päivänaikana?
*Yksi marsu syö noin 1-2 ruokalusikallista pellettiä, muuten koko ajan heinää tarjolla ja muutaman kerran päivässä kasviksia ja vihanneksia
Kuinka vanhoille marsut sopivat?
*Se riippuu siitä, kuinka paljon osaa ja jaksaa panostaa. Sanoisin että 13 vuotiaasta ylöspäin.
Minkä kokoinen häkki?
*Kahdelle marsulle vähintään 120*60 ja marsuja pidettävä joka päivä vapaana useampi tunti (mielellään väh.4 tuntia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770