ystäviä, hyvänpäiväntuttuja vai toisillenne täysin tuntemattomia?
G: Kuinka läheisiä olette
41
572
Vastaukset
- vaikea kysymys
Mitäköhän lienee. Ei ainakaan ystäviä, eikä täysin tuntemattomia. Mutta voiko nyt hyvänpäiväntutuiksikaan sanoa kun ei ees tervehditä ;)
Jotain noiden väliltä siis.- t otuu s
jos ei edes tervehditä, kyllä se on tuntematon -kategoriaa.
- tai jotain
t otuu s kirjoitti:
jos ei edes tervehditä, kyllä se on tuntematon -kategoriaa.
suu---------------------------------------------------------SUUTTUNNA
tah-
ta- SuuT_
TU¨
tunuttunutåefw9
suutttunut
NUt
nei-
ta--------------------------------------------SUU_TAH_TA_NEI_TA
suu-tah-ta-nei-ta
suut- - suu "supussa"
tai jotain kirjoitti:
suu---------------------------------------------------------SUUTTUNNA
tah-
ta- SuuT_
TU¨
tunuttunutåefw9
suutttunut
NUt
nei-
ta--------------------------------------------SUU_TAH_TA_NEI_TA
suu-tah-ta-nei-ta
suut-Terve,terve pimu. Mitens on päivä menny, töissäkö oot?
- näinköhän..
niin kun leikitään tuntemattomia, kun kumpikaan ei muka uskalla tervehtiä ;) Oikeasti kyllä jo ihan kohteliaaseen käytökseen kuuluisi tervehtiä kun tämän verran tunnetaan. kyllä mä tervehdin vieläkin oudompia.
- t otuu s
Ei tervehtiminen mitään uskallusta vaadi. No sulta näköjään vaatii, kuka oletkin.
Että mä olen eri aaltopituutta niiden kanssa, joille ujous on ainoa mahdollinen sosiaalinen viesti. - terve vaan sulleki
t otuu s kirjoitti:
Ei tervehtiminen mitään uskallusta vaadi. No sulta näköjään vaatii, kuka oletkin.
Että mä olen eri aaltopituutta niiden kanssa, joille ujous on ainoa mahdollinen sosiaalinen viesti.Just :(
- tän vielä sanon
t otuu s kirjoitti:
Että mä olen eri aaltopituutta niiden kanssa, joille ujous on ainoa mahdollinen sosiaalinen viesti.ja vaatii se siinä mielessä jos on epäselvää haluaako toinen että edes tervehdin kun ei itsekään tervehdi.
myös kun on ihastunut niin se on vähän eriasia, kyllä mä normaalisti uskallan tervehtiä ihan normaalisti. - tervemenoa...
tän vielä sanon kirjoitti:
ja vaatii se siinä mielessä jos on epäselvää haluaako toinen että edes tervehdin kun ei itsekään tervehdi.
myös kun on ihastunut niin se on vähän eriasia, kyllä mä normaalisti uskallan tervehtiä ihan normaalisti.No veikkaisin, ettei halua, jollei itsekään kerran tervehdi? Tervehtiminen lienee sen osoitus, että tunnetaan jollain tasolla, ollaan tuttavia.
- moi moi
tervemenoa... kirjoitti:
No veikkaisin, ettei halua, jollei itsekään kerran tervehdi? Tervehtiminen lienee sen osoitus, että tunnetaan jollain tasolla, ollaan tuttavia.
Niin justiin. Tää on taas tätä v*ttuilua ny mulle, anna mennä.. siitä vaan.
No enpä tervehdi sit jatkossakaan vaikka huomenna ehkä oltas nähty mut antaa olla, ehkä en tuu ollenkaan sinne tai jos tuunki nii en vikasekkaan.
- asiaton viesti
On ollut läheisyyttä ja lämpöä, muttei sänkyyn edetty.
- sinkku ja
eronnut. olioli
- lahnana
olisitpa sinkku nin olisin sun pantavana niin ettei kukaan vielä koskaan
- jfhgdh
Ystäviä vaikkei usein nähdäkään, välimatkan takia.
- <3
sama vastaus, hän on yksi parhaista ystävistäni koskaan.
- uhvomies
En tietä, en tunte.
- olimme..
työtovereita
- Jaapa, jaa...
Uuhhh... Onpas hankala kysymys x)
Toisinaan tuntuu, että toinen suhtautuu minuun kuin täysin tuntemattomaan, toisinaan taas ystävänä. Pääsääntöisesti kuitenkin tervehdimme, kun tapaamme, jäämme juttelemaan toisillemme ja ehkä hymyilläänkin. Hakeudumme usein myös toistemme seuraan. Joskus hän kuitenkin on kuin pelkäisi minua - ota siitä nyt sitten selvää :D - ujo ja umpimielinen
Tunnetaan, mutta ei olla ystäviä. Tervehtiminen tuottaa vaikeuksia. Sellaista umpimielisyyteen menevää ujoutta on ilmassa. FB-kamuja ollaan, vaikka eihän sillä mitään merkitystä ole, jos sattuu olemaan yksi niistä tuhannesta estoisesta FB-tutuista.
- G:lle
Voi kyllä sanoa että oltiin jo aika läheisiä
mut nyt ollaan tuntemattomia- G
Tuntemattomia .Mitä muutakaan,kun henkilöstä ei tiedä kuka ja mikä on ja kuinka monta eri persoonaa mahtaa omistaa,siltä ainakin tuntui koko pelleily.
- ei tekemisissä enää
läheisiä oltiin, mutta mies pelästyi ja hyppäsi pois kyydistä eli ei enää lähikontaktia varmaan ikinä :(
- Taustalta..
No minä kyllä koin hänet sielunystäväksi.. En tiedä sit miten hän koki minut.
Näin häntä eräässä paikassa aika usein aiemmin mut en enää. Ollaan juteltu nenätystenkin..
Että en osaa sanoa.. Vain sen miten itse olen kokenut tuttavuutemme.
(Viimeksi yli vuosi sitten näin hänet.)
t. se nainen joka on kirjoittanut samalla nimimerkillä esim. tuolla Järki ja tunteet-palstalla siinä ketjussa joka alkaa et 'Mitä tarkoittaa et taistelee rakkauden puolesta?'- Jatkan et
Vaan en minä enää elättele hänen suhteen mitään toiveita. Koska tiedän et kummallakin taitaa olla vain pelkkää vihaa toisiaan kohtaan.
En tiedä mihin kuvioon minut vedettiin.. Mut sen voin sanoa etten halua olla enää siinä. Kaikenlaisia kysymyksiä pyörii mielessä kuten Miksi joku muukin luki hänelle lähettämiäni tekstiviestejä ja Minkä takia tästä tehtiin tällaista (siis Suomi24:n keskustelupalstoilla höpinää).. En ymmärrä tätä koko touhua.
On ollut todella huono mieli koko päivän ja toivon vain et tämä painajainen loppuisi pian (eli pääsisin muuttamaan tästä kaupungista pois). - Unohtui..
Jatkan et kirjoitti:
Vaan en minä enää elättele hänen suhteen mitään toiveita. Koska tiedän et kummallakin taitaa olla vain pelkkää vihaa toisiaan kohtaan.
En tiedä mihin kuvioon minut vedettiin.. Mut sen voin sanoa etten halua olla enää siinä. Kaikenlaisia kysymyksiä pyörii mielessä kuten Miksi joku muukin luki hänelle lähettämiäni tekstiviestejä ja Minkä takia tästä tehtiin tällaista (siis Suomi24:n keskustelupalstoilla höpinää).. En ymmärrä tätä koko touhua.
On ollut todella huono mieli koko päivän ja toivon vain et tämä painajainen loppuisi pian (eli pääsisin muuttamaan tästä kaupungista pois).Kun en minäkään hirveästi niitä anteeksipyyntöjä kuullut. Itse taisin pyytää ehkä turhaankin. Ja se syyhän niihin vastausta vaille jääneisiin tekstiviesteihin on takuuvarmasti se ettei häntä edes kiinnostanut.
En tiedä mikä tässä jutussa eniten loukkasi mut kuitenkin moni asia. Mutta sepä siitä. En odota anteeksipyyntöä.. Tuskin hänkään. Muistaakseni jotain laitoin viimeisimpään tekstiviestiin.
Ystävyys ei ole itsestäänselvää.. Sekin voi loppua.
Ja tiedän sen et minulla tulee olemaan todella synkkä kesä. Bikinit sun muut joutaa muuttolaatikkoon. Niille ei ole nyt käyttöä.
Öitä. - Taustalta..
Enkä tosiaan tarkoittanut et luulisin hänen olevan jossain suhteessa (tietty sekin mahdollista).. Siis sillä kommentilla jonka laitoin tuolla yhdelle pallopäälle (jollain tavalla todella outo tapaus.. lieneekö pahoja lukihäiriöitä vai mikä lie heittää hänellä päässä).
Sen enempää kuin itsekään olen. Vaan olen sen niin monta kertaa täällä sanonut etten jaksa joka ketjussa enää samaa mainostaa. - Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
Enkä tosiaan tarkoittanut et luulisin hänen olevan jossain suhteessa (tietty sekin mahdollista).. Siis sillä kommentilla jonka laitoin tuolla yhdelle pallopäälle (jollain tavalla todella outo tapaus.. lieneekö pahoja lukihäiriöitä vai mikä lie heittää hänellä päässä).
Sen enempää kuin itsekään olen. Vaan olen sen niin monta kertaa täällä sanonut etten jaksa joka ketjussa enää samaa mainostaa.Unohtui..
Ja tuo vihakommentti siitä et olen ajatellut et kummatkin taidetaan olla ihan yhtä suutuksissa toisillemme nyt. Vaan en sit tiedä..
Mut kun asiat varmistuu todeksi niin siinä vaiheessa voin vain kai hymyillä.. Tarkoitan siis tuota puhelinhommaa. Eli kun saan sen uuden puhelimen hankittua (kunhan se vain ilmestyy liikkeeseen).. - taustalta jatkan et
Taustalta.. kirjoitti:
Unohtui..
Ja tuo vihakommentti siitä et olen ajatellut et kummatkin taidetaan olla ihan yhtä suutuksissa toisillemme nyt. Vaan en sit tiedä..
Mut kun asiat varmistuu todeksi niin siinä vaiheessa voin vain kai hymyillä.. Tarkoitan siis tuota puhelinhommaa. Eli kun saan sen uuden puhelimen hankittua (kunhan se vain ilmestyy liikkeeseen)..On tuo "sivusta huolestunut" aivan oikeassa. Sinä kirjoitat täällä monella nimimerkillä ilmeisesti siksi että kätkisit sillä tavalla muka kirjoittavasi niin paljon.
Sivusta...
Taustalta..
Jatkan et
Unohtui..
boom boom boom
siilinen kerällä
Tässä on nämä mitkä on aivan selvästi sinun. Eikä tarvitse edes mitään ylimääräistä tarkkailua siihen että tajuaa. Riittää kun silloin tällöin sattuu vilkaisemaan näitä. Jos sun Juhasi siellä Oulussa Minna haluaisi sinut, ja olisi koskaan käynyt täällä, hän olisi nähnyt viestisi. Lopeta joka ikiseen viestiin vastaaminen ja näitten sivujen tulvittaminen. Jokaisessa viestissä sulla on monta vastausta yleensä vielä monella nimimerkillä. Rauhoitu ja rupea muutakin miettimään välillä, vaarallisia tuollaiset pakkomielteet. Ja aina vielä aivan samat jutut sulla. Ketä kiinnostaa oikeasti että sinulla on joku aloitus jossain palstalla menossa sivulla 9 ????? Pahasti taidat olla sekaisin. - Taustalta..
taustalta jatkan et kirjoitti:
On tuo "sivusta huolestunut" aivan oikeassa. Sinä kirjoitat täällä monella nimimerkillä ilmeisesti siksi että kätkisit sillä tavalla muka kirjoittavasi niin paljon.
Sivusta...
Taustalta..
Jatkan et
Unohtui..
boom boom boom
siilinen kerällä
Tässä on nämä mitkä on aivan selvästi sinun. Eikä tarvitse edes mitään ylimääräistä tarkkailua siihen että tajuaa. Riittää kun silloin tällöin sattuu vilkaisemaan näitä. Jos sun Juhasi siellä Oulussa Minna haluaisi sinut, ja olisi koskaan käynyt täällä, hän olisi nähnyt viestisi. Lopeta joka ikiseen viestiin vastaaminen ja näitten sivujen tulvittaminen. Jokaisessa viestissä sulla on monta vastausta yleensä vielä monella nimimerkillä. Rauhoitu ja rupea muutakin miettimään välillä, vaarallisia tuollaiset pakkomielteet. Ja aina vielä aivan samat jutut sulla. Ketä kiinnostaa oikeasti että sinulla on joku aloitus jossain palstalla menossa sivulla 9 ????? Pahasti taidat olla sekaisin.Älä selitä. Ei ollut minulta tuo kommentti.
Miten pöljää sakkia täällä oikein liikkuu?
Kysyn vaan.
Ps. Kirjoittele ihan omasta puolestas vaan. Ja koita käyttää sitä järkeäs. - Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
Älä selitä. Ei ollut minulta tuo kommentti.
Miten pöljää sakkia täällä oikein liikkuu?
Kysyn vaan.
Ps. Kirjoittele ihan omasta puolestas vaan. Ja koita käyttää sitä järkeäs.Ei pidä paikkaansa tuo sinun väittämäsi. En ole käyttänyt muuta nimimerkkiä täällä. Silloin aiemmin kyllä sitä Sivusta..-nimimerkkiä mut jätin sen eräästä syystä pois.
- sivusta huolestunut
Joka päivä kerrot ton saman asian. Voisit varmaan jo laittaa, vaikka vaan jatkan et..unohtu et..vielä jatkan...niin jokainen tietäisi, se Juhakin, että sinä se siellä kirjottelet. Tietysti voisit laittaa lisäksi sen minä päivänä vihaat ja minä päivänä et. Ei tämä millään pahalla, mutta jotain on nyt pielessä kanssasi..
Menisit eteenpäin ja jättäisit koko hiivatin Juhan taaksesi, joka on jo varmaan muuttunu mielikuvitusolennoksi elämässäsi.- Taustalta..
Meidän välit ovat olleet jo pitkään mielestäni aika viileät. Eihän me edes sen kummemmin tunneta.
Tuo toteamus sielunystävästä on vain sellainen oma tunne.. Siitäkin huolimatta ettei tunneta juurikaan.
Niin.. Miksiköhän mainitsin tuossa muuttolaatikot? Mietipä sitä.. Olisiko suuntana joku toinen kaupunki.. Tässä tapauksessa ajatuksena lähteä sinne Ruotsiin.
Öitä. - Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
Meidän välit ovat olleet jo pitkään mielestäni aika viileät. Eihän me edes sen kummemmin tunneta.
Tuo toteamus sielunystävästä on vain sellainen oma tunne.. Siitäkin huolimatta ettei tunneta juurikaan.
Niin.. Miksiköhän mainitsin tuossa muuttolaatikot? Mietipä sitä.. Olisiko suuntana joku toinen kaupunki.. Tässä tapauksessa ajatuksena lähteä sinne Ruotsiin.
Öitä.Sellainen asia vielä et..
Ketä itse täällä kaipaat? Ajattelin vain kun tuntuu olevan aikaa seurailla toisten kirjoitteluja ja arvostella niitä.
Nimittäin itse en tee sellaista yleensäottaen koskaan. Ei minua kiinnosta toisten kirjoittelut siinä määrin.
Mutta pidä toki se Juha vain omanasi. En ole esteenä enkä muutenkaan haittana.
Ps. Jos lukihäiriö vaivaa niin kyllä minä tuossa mainitsin et 'Vaan en minä enää elättele hänen suhteen mitään toiveita.'. Aika selkeästi oli sekin ilmaistuna.. Vaan on se tullut hyvin huomattua täällä ettei kaikki ymmärrä lukemaansa tekstiä. Välillä ihan ihmetyttää..
Mutta eipä minulla muuta.
Öitä. - Oletpas ilkeä
Taustalta.. kirjoitti:
Sellainen asia vielä et..
Ketä itse täällä kaipaat? Ajattelin vain kun tuntuu olevan aikaa seurailla toisten kirjoitteluja ja arvostella niitä.
Nimittäin itse en tee sellaista yleensäottaen koskaan. Ei minua kiinnosta toisten kirjoittelut siinä määrin.
Mutta pidä toki se Juha vain omanasi. En ole esteenä enkä muutenkaan haittana.
Ps. Jos lukihäiriö vaivaa niin kyllä minä tuossa mainitsin et 'Vaan en minä enää elättele hänen suhteen mitään toiveita.'. Aika selkeästi oli sekin ilmaistuna.. Vaan on se tullut hyvin huomattua täällä ettei kaikki ymmärrä lukemaansa tekstiä. Välillä ihan ihmetyttää..
Mutta eipä minulla muuta.
Öitä.ihminen. Ei mikään ihme, että ihastuksesi pysyy hiljaa. Jos minun ihastukseni kirjoittelisi tuollaisia juttuja, tekisin juuri samoin. Olisin hiljaa, hyvin hiljaa!
- Taustalta..
Oletpas ilkeä kirjoitti:
ihminen. Ei mikään ihme, että ihastuksesi pysyy hiljaa. Jos minun ihastukseni kirjoittelisi tuollaisia juttuja, tekisin juuri samoin. Olisin hiljaa, hyvin hiljaa!
Ai ilkeä? Mistä kohdin?
Ei voi enää pidätellä naurua..
Olet varmaan kuullut joskus sanan tekopyhä.. Ehkä tiedät jopa mitä se tarkoittaa. Sopii muuten hyvin sinuun. ;)
Ps. Minä en olis yhtään hiljaa. Kas kun ihminen vain minäkin olen. Sietoraja menee jossain. Ja se on mennyt joissain asioissa reippaasti yli. - Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
Ai ilkeä? Mistä kohdin?
Ei voi enää pidätellä naurua..
Olet varmaan kuullut joskus sanan tekopyhä.. Ehkä tiedät jopa mitä se tarkoittaa. Sopii muuten hyvin sinuun. ;)
Ps. Minä en olis yhtään hiljaa. Kas kun ihminen vain minäkin olen. Sietoraja menee jossain. Ja se on mennyt joissain asioissa reippaasti yli.Ja kas kummaa.. Unohtuiko vastata muutamaan kysymykseeni?
No ei se mitään. Eipä minua kiinnosta asiasi on.
- ...............huoh
en kerro mutta iholle kaipaan
- ei kai mitään
noista vaihtoehdoista
luulin tuntevani..
ei toista ihmistä voi kukaan tuntea. - Vastaus G:kyselyyn
Tiedämme toisemme, ei tunneta sen kummemmin. Jos tutustuisi paremmin, ikäväkin ehkäpä häviäisi! Saisi jotain selvyyttä. No, en tiedä olisiko se nyt sitten hyvä se. Vastaan itse: Olisi hyvä. Ompa tämä naurettavaa :D
Aloittaja: Milloin purat vastaukset ja annat jonkun tuloksen vastauksista? - ~~
Emme ole olleet viime aikoina tekemisissä paljoakaan ja näkemisestäkin on jo kauan.
Tutustuimme kolmisen vuotta sitten ja ystävystyimme ja hän sanoi, että ystävät ovat ja pysyvät... joten niinpä ollen oletan olevamme edelleen ystäviä.
Täysin tuntemattomia - ei ikinä! - G: vastaus
Vaihtoehdot ei riitä, mutta niistä ystävä on lähinnä.
Välillä tuntuu, että ainoa ystävä, ainakin sellainen jolle voi kertoa mitä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377