Hei!
olen nyt jonkun aikaa täällä lueskellut kirjoituksia, osallistunut keskusteluihin jne. asiaa puhutaan, mutta asiat vaan tuntuvat jäävän niin kapeiksi lyhyissä viesteissä, eikä siltikään samanhenkiset ihmiset juurikaan tunnu kohtaavan..
yllättävän vähän myöskään löytyy ketjuja joissa joku olisi muuttanut elämäänsä ja päässyt yksinäisyydestä, tai kukaan olisi ilmoittanut alkavansa moiseen.
Olisikohan sellaiselle blogille kysyntää/kiinnostusta jossa seurataisiin bloggaajan yritystä löytää uusia ystäviä ja järjestää elämäänsä?
Kyse ei siis ole mainostaa omaa blogia, vaan puhua syvemmin jo täällä esillä olevista asioista ja ratkoa ongelmia. Saattaa yhteen blogin kautta yhteen sopivia henkilöitä kuin toimia terapeuttisena kijoitteluna bloggaajallekin.
Tälläisen blogin olin itse ajatellut aukaista ja haastan muutkin tähän mikäli kiinnostusta moiseen löytyy! Blogien osoitteet vaan viestitse tähän ketjuun!
Kiitos
Olisiko kysyntää?
9
467
Vastaukset
- hypsterio
itse en alkaisi kirjoittamaan koska ei olisi mistä kirjoittaa.. Mutta seurata voisin :)
- saghfd
vois sen tehä jos sais hyvin rahaa mut google maksaa vaa ,20-,50 per klikkaus :/
- aryana-
Kyllä mua kiinnostais ainakin!
- tetsyh
ei osotetta blogiin???
KIINNOSTAA! - kerro osoite
Kiinnostaa kyllä! :)
- yksinäisen bloggailu
Avasin nyt vihdoin siis sen aloituksessa mainitsemani blogin, ja koska täällä näyttää olevan edes muutama kiinnostunut ilmoitan blogini osoitteen tässä:
http://newlifewithnewpeople.vuodatus.net/
Pyrkimys olisi vähintään kerran viikossa päivitellä :)
kiitos mielenkiinnosta- hujukka
jee :) kiitos tästä, hyvältä vaikuttaa :)
- derty
toivottavasti jaksat kirjoitella! tälläinen olisi tosi tervetullut! Alku käynnistyminen on aina vaikeaa joten älä lopeta heti, jooko??
- loikksu
Nostetaan hyvän idean vuoksi! Plussaa tippu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804