Onko noihin 'uusiin horoskooppihin' mitään uskomista ?. onko ne nyt sitten ne 'vanat' mitkä ovat voimassa vai pitääkö nyt katsoa noita uusia. Ennen olin neitsyt ja uuden mukaan minusta tuli leijona.Onko tämä ihan huuhaata ?
uudet horoskoopit
tsirbul4
2
200
Vastaukset
- Härkä**
Minä tykkään olla "vanha" minä. Sanoipa kuka tahansa mitä tahansa.
Mieti kuka tahdot olla ja lähde siitä.- öjböbkj
Ei astrologia ole mikään demokratia tai asia jossa ollaan jotain vain koska itse tykätään olla.
Sinulla joko on astrologian määrittelemä uusi aurinkomerkki jonka hyväksyt, tai sitten et hyväksy. Ellet hyväksy, niin aurinkomerkkisi jossa tykkäät olla ei kuulu astrologiaan.
Et voi olla raivoraitis jos samaan aikaan vedät viinaa ilman tolkkua. Sinä voit kuulua raivoraitiiden joukkoon vain jos pidät itsesi erossa viinasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395