taas eivät, itse olen oppinut jo kuusikymmentäluvulla käyttämään taxia sekä maksamaaan itse juomani joten en ole yhdellekään velkaa :) edes säälistä sitten en liiku yöllä enkä ilalla edes tuttujen kanssa missään nakkijonoissa saatika että jonottaisin jossain taxia. Aina olen osannut mennä kotiin yksin sekä olla menemättä vieraisiin saatika jotenkin tuttujen luo :) yö kyläään yms.
...että miten tässä pitäisi tuntea raivoa. kysyn vain. Tietyllä tasolla pitääkin olla enakkoluuloja sitä sanotaan itsesuojeluvaistoksi esim. :)
sitten pitkät lounaat yöllä kuten jo olettekin tietoisia epämääräinen oleskelu epämääräisissä seurueissa ei kuulu suomen politikkojen elämään vain eräät ovat onnistuneesti selittäneet itselleen että verkostuvat yöllä se heille suotakoon kuin myös siitä tulevat julkiset seuraukset. Aikuinen ihminen ottaa vastuun käytöksetään varsinkin jos viellä itse pitävät sitä suotavana. . Viellä kerran Vallanpitäjien näkökulmasta väärien tietojen antaminen on joskus heille paras tapa saada ihmiset toimimaan tahtoaan ja etuaan vastaan.
Yhteiskunnaliset stereotypiat naisista pitävät paikkansa toiset
:)
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224