Pää sulaa yksin kesällä tekemisen puutteesta, helteen lisäksi.
Keksikääpä mulle nyt oikeesti jotain tekemistä. Voitte kummiskin jättää suoraan pois kaikki terassit, lenkkeilyt, kirjojen lukemiset, kirjastot, beachit, auringon ottamisen yms... siis jotain tekemistä jossa vois vaikka tutustuu muihin ihmisiin ilman alkoholia.
Mitä voi tehdä?
7
242
Vastaukset
- ei tätä jaksa...
Tutustuminen muihin ihmisiin ilman alkoholia:
- mee jollekin kurssille. Esim. lavatanssikurssi, taidemaalauskurssi, mikä tahansa mikä sua kiinnostaa
- mee johonkin miittiin, esim. tällä palstalla on välillä ilmotuksia joissa joku järkkäilee miittiä. Tai laita oma pystyyn!
- mee vapaaehtoistöihin johonkin tapahtumaan, festareille yms. Yleensä siinä tulee tutustuttua niihin muihin vapaaehtoisiin.
Mikä sua kiinnostaa?
Vaikea keksiä tekemistä toiselle sormia napsauttamalla... Hiukan tarttis oma-aloitteisuutta ja ideointikykyä sinulta itseltäkin!
Ihmetyttää kun palsta on täynnä tällaisia viestejä.. "keksikää mulle tekemistä!!!11" ja sit kun yrittää ehdotella niin mikään ei kelpaa.- 16+3
"Ihmetyttää kun palsta on täynnä tällaisia viestejä.. "keksikää mulle tekemistä!!!11" ja sit kun yrittää ehdotella niin mikään ei kelpaa. "
Johtunee varmaan siitä, että ihmiset jotka ei keksi itselleen tekemistä, jossa tutustuisi muihin ihmisiin on jo kokeillu vähintään tusinan erilaisia harrastuksia tuloksetta. Ja valitettavasti epäonnistumiset aiemmissa kokeiluissa alkaa pidemmän päälle nostaa kynnystä edes kokeilla jotain uutta, koska tuntuu siltä ettei siellä kuitenkaan tapaa ketään uusia ihmisiä jo etukäteen. Myökään yksinäiset ihmiset eivät halua harrastuksia, joissa olisi yksin, koska he ovat jo aivan liikaa muutenkin yksin. Olen itsekkin huomannut, että yksinäisyys rajoittaa tosi paljon mahdollisuuksia. Tykkään esim. käydä lenkillä, mutta se että käyn yksin lenkillä ei poista minun yksinäisyyttä.
Kuten ehkä huomasit niin AP mainitsi mm. "terassit, lenkkeilyt, kirjojen lukemiset, kirjastot, beachit, auringon ottamisen", joka viittaisi siihen että hän on kokeillut em. asioita jo aiemmin tuloksetta.
- pakollinen nimi
No, mitä itse vastaisit hänelle?
- 16+3
Itekkin jokseenkin samasta ongelmasta jo useemman vuoden kärsineenä ja kaikki "perusjutut" useampaan otteeseen kokeilleena en osaa oikein keksiä mitään.
Jos urheilu kiinnostaa, niin varmaan jotain joukkueurheilua voisi koittaa. Siinä ainakin jotain kontaktia muihinkin ihmisiin tulisi otettua väkisinkin. Jossain harrastelutasolla ei taidoillakan ole niin hirmusta merkitystä. Tosin mitänyt itse olen miehenä jokusen kerrran useampaakin lajia kokeillut, niin valitettavasti suurin osa (ainakin miehistä) on vaan pelaamassa eikä etsimässä uutta seuraa. Korkeintaan johonkin saunailtaan itte saanu seuraa pelaamisen lisäks (ja AP ei halunnut läträtä alkoholilla).
Että niin. Jos ei ole ihminen joka pystyy tutustumaan jossain kadulla tai kahvilassa uusiin ihmisiin itse, niin vaikeaks se menee opintojen/töiden ulkopuolella. Ja kun ei ole kavereitakaan, niin ei tule törmättyä mihinkään kavereiden kavereihin joka on toinen aika yleinen tapa hommata uusia kavereita. Erilaisia harrastuksia, jotka kiinnostaa itteään voi aina koittaa, mutta se on kyllä aika tuurista kiinni, että siellä sattuu olemaan joku josta sais seuraa harrastuksen ulkopuolellekkin. Itellään aikuisiällä opintojen päättymisen jälkeen uusia tutavuuksia pyöreä nolla. Ei ole helppoa kun suurimmalla osalla ihmisistä on jo omat elämät aika paketissa ja omat kaverit hommattuna jo useita vuosia sitten eikä aika tahdo riittää edes vanhojen tapaamiseen...
Tsemppiä AP:lle kuitenkin ja toivottavasti asiat kääntyy parempaan suuntaan. Positiivinen asia on, ettet vielä ole alentunut olemaan yksin, vaan yrität edelleen keksiä keinoja tutustua uusiin ihmisiin! Kotiin linnottautuminen on kuitenkin se vihoviimeinen keino löytää uusia tuttavuuksia.
- soundof
Mene avoimen yliopiston kesäkurssille.
- Agnstittaa
Ei oo kyllä ihan mun unelmien kesä istua jossain hikisellä luenolla.
Mutta... missä oppiaineessa on eniten naisia? Ja minkä ikäisiä ne yleensä on? Tosin kyllähän mulle sellanen puumakin kelpais.
Sit on joku jehovan todistajien luento tiedossa. Ajattelin sinne mennä, mikä ihme siinä on et ne kaikki jehunaiset on niin nättejä? Ja sitten pitää vielä säästää seksi avioliittoon. Kasvais jehujen määrä exponentiaalisti jos näin ei olisi. - soundof
Agnstittaa kirjoitti:
Ei oo kyllä ihan mun unelmien kesä istua jossain hikisellä luenolla.
Mutta... missä oppiaineessa on eniten naisia? Ja minkä ikäisiä ne yleensä on? Tosin kyllähän mulle sellanen puumakin kelpais.
Sit on joku jehovan todistajien luento tiedossa. Ajattelin sinne mennä, mikä ihme siinä on et ne kaikki jehunaiset on niin nättejä? Ja sitten pitää vielä säästää seksi avioliittoon. Kasvais jehujen määrä exponentiaalisti jos näin ei olisi.No minkälainen sun unelmien kesä sitten olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774