Hei! Ajateltiin ensi kesänä tai sitä seuraavana kesänä lähteä kaverin/kavereiden kanssa reilaamaan Eurooppaan. Mieluiten Isoon-Britanniaan tai Ranskaan, Skotlantiin tms. Ikää ensi kesänä olisi 15vuotta, mutta täytettäisin samana vuonna syksyllä 16 ja jos lähdettäis sitä seuraavana kesänä niin ikää olis 16 ja täytettäis samana vuotena 17. Ongelmana on kuitenkin majoitus. Eli tietääkö kukaan mitään hostelleja, leirintäalueita tai hotelleja johon otetaan alle 18-vuotiaita yöksi? Kaikki muutkin kokemukset tai vinkit olisivat todella tervetulleita ja ehdotukset mihin maahan/maihin kannattaisi lähteä :)
Reilaaminen
Ompppuu
1
275
Vastaukset
- antikuu
Olen itsekkin miettinyt samaa asiaa.
Olen lähdössä todennäköisesti ensi kesänä, jos saan rahat kasaan. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495828Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella354243Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492741- 312554
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322498- 162408
- 432065
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025