Seurallinen virike se sukupuolenvaihdos ja sukurutsaus. Ihan on jo ylä- ja alapääkin mukana.
"En minä tiennyt, että se viranomaisvirhe on aina sukupuolenvaihdos ja sukurutsaus."
Haluat aina vain sanoa muille, että "päteminen ja hyvyys" ja näin kerjätä pakkolaitoksin ja seksuaalityöllä ja seksityöllä koskettelemalla yhteiskunnalla ja vankeudella perhettä perheellisyyteesi. Vahingoitat perhettäsi ja ympäristöäsi käyttämällä kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää. Sitä pidetään ulkonäkövammana, joka aivan kuten kaikki muutkin aiheuttavat työkyvyttömyyttä ja frustraation omaista väkivaltaa ja väkivallattomuutta. (kts. skitsofreniaa/vaarallinen)
Viranomaisvirhe -82
4
119
Vastaukset
- Ihanasti,Sinde-82
Tämä on hyvä näkemys tämä yliopistoihin kielteinen suhtautuminen, koska fokusaatio ja fiktio eivät ole edes tarpeellisella tasolla halussa.
"Saisinko olla edes baptistina töissä?" Yliopistoissa koulutat ainoastaan joukkoliikenneväline-ajattelua eli sukurutsausta ja sukupuolenvaihdosta. Et saa siksi edes poiketa kirkkoon tai avioliitton, koska se häiritsee muita henkirikoksen omaisesti. (kts. kirkosta erottaminen) Et pysty edes vastaamaan siitä huora ja prostituutio-tasoisesti, kuten amorinkaari vaatii jo nyt. - Sinde vm-82
Sun pitää opetella useampi seksuaalimalli elämänkaaresi aikana.
"Ei, sulle ei tule enää mitään elämäsi aikana" Ne avataan ja katsotaan ne kerjäämis- ja koskettelmistarpeet. Ihan henkirikoksin esimerkiksi. Miksi en saa pyytää ammatti-ihmisenä joukkotukea? Esim. elämänkaarellani, esim. ulkomailta, et saa aiheuttaa sellaista tilannetta. Et voi haistattaa huorillekaan!
"Voisitko olla äitisi suisaidaalisuudesta kuitenkin mielisairaalassa?"
"Voisitko olla äitisi suisaidaalisuudesta kuitenkin huolissasi ja toimittaa mielisairaalassa?" Tarpeen tunnistaa kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä, joka kapitalistisesta suppeasta Jumalkäsityksestä. - lsdlsdlsdl vm-82
Mitä jos henkirikosta esitetään jatkuvasti silmiin esimerkiksi frustraatiossa, coping-keinossa ja defenssissä?
Ihan niin, että lapsikin ymmärtää, vihreillä housuilla ja mustalla takilla. Haetko taas turvaperusteita frustraatiollesi? - Coping-Sinde82
Voi että on ihanasti, kun et osaa siitäkään maksaa? Joo, myönnä se verkosto kaikkien sääntöjen osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402