tänäkin iltana: http://www.youtube.com/watch?v=LZMxOBH_TR0 m-->n eteläsuomi.
Ajatuksissani
18
1058
Vastaukset
- Ihme, ei unohdu
Musiikki nosti kyyneleet silmiin ja herkisti.
Minä elän, minä tunnen ja syvästi tunnen ! Ajatuksissa hän, niin tänään kuin monena päivänä aiemminkin. - ap.
Älä ole surullinen, nämä tunteethan ovat loppujen lopuksi iloinen asia, hymyä huuleen jooko? :)
- Katson tähtiä
On kuin joku olisi kirjoittanut laulun minusta - kiitos. Ehkä hetken unelmoin, katson vanhaa karttapalloa ja piirrän sormellani sen pölyisään pintaan. Niin kaukana, ja silti aina niin lähellä.
- ap.
Juu näin se tuppaa olemaan.
- aivan ihana
Kaunis kappale yhdeltä lempiyhtyeistäni. Munkin ajatuksissani on eräs erityinen en kyllä tiedä tarkalleen asummeko hänen kanssaan Etelä- vai Keski-suomessa vai Hämeessä:).
- ap.
Mä ainakin asustan pääkaupunkiseudulla.. :) Miten niin et tiedä? ;D Tuo kuullosti jo vähän oudolta?
- Elwoodin
yksi parhaista saa kyyneleet valumaan kun mietin tätä..;(..
- ap.
Älä mieti vaan toimi? Joskus se on paras ratkaisu.. Elwoodin sanoitukset ovat juu tosi hyviä.. :) Hymyä huuleen, älä masennu keskellä kauneinta kesää..
- 5+14
Katson tähtiä tänä yönä ja kirjoitan runoja... ja ensi viikolla ostan tän levyn :) :)
- ap.
Omistan koko tuotannon, voin lainata jos pyydät kauniisti. :)
Millaisia runoja muuten tulee? ;) - Toive..
ap. kirjoitti:
Omistan koko tuotannon, voin lainata jos pyydät kauniisti. :)
Millaisia runoja muuten tulee? ;)Moi! Voisitko tsekata, minä vuonna levy on ilmestynyt? Kiitos :)
- ap.
Toive.. kirjoitti:
Moi! Voisitko tsekata, minä vuonna levy on ilmestynyt? Kiitos :)
Biisihän on muistaakseni albumilta kymmenen tikkua laudalla, Sir Elwoodin läpimurto levyltä ja se ilmestyi vuonna 1993 jos en väärin muista. :)
- toi...
ap. kirjoitti:
Biisihän on muistaakseni albumilta kymmenen tikkua laudalla, Sir Elwoodin läpimurto levyltä ja se ilmestyi vuonna 1993 jos en väärin muista. :)
Kiitos :)
- ap.
toi... kirjoitti:
Kiitos :)
Ei mitään.. :)
- 5 + 14
Pojot sulle... joskin..
jotkut jutut on tarkoitettu omistettaviksi :), eikä niitä lainailla.... :):). Korostan, ettei keräilytarvetta ole just lainkaan, mutta tämä nyt vaan kolahti. Ja tulishan tuo kuunneltua muutoinkin alusta loppuun.
Katsotaan nyt millaisia tulee, vai tulisko uni :)- 5 + ...
hups, oli edelliselle :)
- ap.
Runo tuli, unikin, haaveillen tän taas aavistin.. :)
- paska biisi
kuka tommoista kuuntelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481