Latasinpa android marketista ohjelmia puhelimeeni samalla annoin suostumukseni (pakollinen) ohjelman omistajan kopioda näppäinpainallukset puhelimestani salasanoja myöten. Samoin puhelimen kaikki sisältö on heidän käytettävissään. Ohjelmat voivat ottaa nettiyhteyden milloin vain minun tietämättäni ja lähettää tietoja puhelimeni käytöstä ja sisällöstä. Yksityisyydestään joutuu anroid puhelimen käyttäjänä luopumaan kokonaan. Minulla anroidpuhelin on lähinä viihde käytössä, mutta entäpä ihmiset joilla se on työkaluna ja firman salassa pidettävää tietoa sisältönä.
Android Market ja yksityisyys
5
160
Vastaukset
Miksi latasit sellaisen ohjelman?
- Pohdiskelija..
Lähes kaikkissa marketin ohjelmissa on annettava suostumus johonkin tiedonkeruuseen. Mikäli et suostu et voi marketista mitään ladata ja jos market ohjelma on alkuperäisasennettuna sovelluksena puhelimessasi et voi muualtakaan ladata koska sovellus haittaa sitä. Älypuhelin ilman ladattua sisältöä on hyödytön vekotin
- pakko mikä pakko
Pohdiskelija.. kirjoitti:
Lähes kaikkissa marketin ohjelmissa on annettava suostumus johonkin tiedonkeruuseen. Mikäli et suostu et voi marketista mitään ladata ja jos market ohjelma on alkuperäisasennettuna sovelluksena puhelimessasi et voi muualtakaan ladata koska sovellus haittaa sitä. Älypuhelin ilman ladattua sisältöä on hyödytön vekotin
Mä latasin marketista pelin ja hyväksyin puhelimen lähettämään tietoja pelifirmalle.
- late.
pakko mikä pakko kirjoitti:
Mä latasin marketista pelin ja hyväksyin puhelimen lähettämään tietoja pelifirmalle.
Mistä sais androidiin ohjelmia ilman tietosuoja riskiä?
- Susiroid
Todennäköisesti et mistään. Aina vaaditaan jotain, että voit ladata ohjelman. Poikkeus on tietysti se, että jos lataan tietokoneella jonkin ohjelman netistä ja siirrät USB-kaapelin kautta luuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293