Minäkin oon yksinäinen. Helpottaa lukea et löytyy muitakin jotka on. Oon vasta 19 vuotias ja tuntuu et mun sydän on nii yksinäine ku olla voi. Mun ympärillä on kavereita paljo ja mulla on mies mut ne on kaikki nii erilaisii. Mun mies on narkomaani ja kaikki mun kaverit on sen kavereitten tyttökavereita ja kaikki on kans narkomaaneja. Muutin mun miehen luo kaks vuotta sitte ja en tuntenu täältä ketää ja nykyään on tosi vaikea tutustua ku on tietty maine vaikka ite en oo koskaa mitää huumeita kokeillukkaa. Oon nii yksinäine ku kaikki jutut mistä mun ympärillä olevat ihmiset keskustelee liittyy huumeisiin, rikollisuuteen tms ja mä ite haluisin keskustella kirjoista ja kaikesta normaalista mitä kuuluu normaaliin elämään. Ja mä haluisi käyä kävelyllä, kirjastossa ym mut ei oo ketää kaveria tekemää mitää sellasta. Mun mies kyl tietää et oon yksinäine mut se ei voi oikee auttaa ku sekää ei tunne ketään "ns normaalia" kenen kans voisi viettää aikaa.
Yksinäinen tyttö myöskin
20
679
Vastaukset
- Puhdas pulmunen
Narkkareillakin menee siis paremmin kun mulla. Jess.
- 34534534534
Huumehemmot ovat jännittäviä ja sosiaalisia.
- netlac
En sanonu olevani narkkari. "Ite en oo koskaan mitään huumeita kokeillukkaan". Vai mitä tarkoitit tuolla kommentilla?
- Puhdas pulmunen
Puhuin sun miehestä.
- netlac
Jaa, okei. Ymmärsi vähä vääri :) Säki oot ilmeisesti aika yksinäinen?
- 56568568568
Jätä se paska taaksesi. Mihin tarvitset jotain narkkia? Ne ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. Voit saada normaalin hyvän elämän, mutta sinulta pitää löytyä voimaa myöntää tappiosi ja kävellä ovesta ulos. Miksi piittaat jostain nististä? En ainakaan tuntisi muuta kuin nautintoa, jos saisin piestä sellaisen paljain käsin. Järki käteen nyt hyvä ihminen.
- siIIä lailla
"Miksi piittaat jostain nististä? En ainakaan tuntisi muuta kuin nautintoa, jos saisin piestä sellaisen paljain käsin."
:)
- zephyur
Ihan vain mielenkiinnon vuoksi, miten päädyit tällaiseen porukkaan? Narkomaanin luokse?
- Yleinen vuodattaja
Voi voi sinua tyttörukka! Yksinäisyytesi on ollut niin voimakasta, että olet ottanut kenet tahansa. Ehkä tarvitsit asunnon ja siksikin muutit hänen luokseen. Ehkä sinulla on myös vahva hoitovietti: "vielä jonankin päivänä autan hänet irti huumeista". Eikö huoleta saada C-hepatiitti ja muutakin tautia kun sellaisten ihmisten kanssa hengaat? Ai niin, mutta kun sinä rakastat miestä. Ei minulla ole enää lisättävää.
Itsekin muutin Kuopioon vajaa 6 vuotta sitten, tuntematta täältä yhtikäs ketään. Tuttavia on toki löytynyt, mutten ole ajautunut kompromissiparisuhteisiin (koska olen mies).
Kuopiolaiset söpöt sinkkutytöt saavat kirjoittaa minulle. Voitais mennä vaikka yhdessä lammelle :)
vaimotonmies(a)luukku(piste)com- 2345324234
Muuta toi vaimotonmies muotoon "vainottumies"... No ei ehkä. Parempi olis muttaa muotoon vainoharhainenmies niin olisi nainen joka sormelle... Tai varmatoiminenmies. valemies... Naiset tykkäävät ystävystyä naisten kanssa. vantteramies....
Veijarimieheksi. Siinä sinulle hyvä. - Yleinen vuodattaja
2345324234 kirjoitti:
Muuta toi vaimotonmies muotoon "vainottumies"... No ei ehkä. Parempi olis muttaa muotoon vainoharhainenmies niin olisi nainen joka sormelle... Tai varmatoiminenmies. valemies... Naiset tykkäävät ystävystyä naisten kanssa. vantteramies....
Veijarimieheksi. Siinä sinulle hyvä.Veijarimies :). Ehkä siinä olisi sitä kaivattua jännitystä? Sitäkö hait tällä ehdotuksella? Illalla näin taas yhden kännisen pariskunnan, jossa mies haukkui ja vinoili naiselleen ihan rajattomasti. Pistää vaan miettimään, että miksi tämäkin nainen on valinnut sellaisen miehen? Se jännitys varmaan on osasyynä ja ehkä myös kapina omia vanhempia kohtaan. Sääliksi käy tämänkin ketjun aloittajaa, joka elää kuin vankilassa narkkarimiehen hoitajana. Toisaalta monet naiset ovat niin ujoja, että tulevat sokeiksi kun joku mies tulee tekemään tuttavuutta. Kun usein naiset eivät itse ole aktiivisia parin etsinnässä, tuloksena on herkästi juuri asetelma: kiltti-kusipää -parisuhde. Tässä tämän aamun psykoloogisia analyyseja :D.
Huumeet on kyllä varsin ikävä juttu ja siihen päälle vielä sekin, että kaikki kaveritkin käyttävät. Itse jouduin jättämään melkein kaikki kaverit, koska heistä 95% käyttää vähintään mietoja.
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Itselläni ei oikeastaan ole lainkaan kavereita 3 lukuunottamatta. Heidän kanssaan ehkä kerran tai kaks kuukaudessa ollaan yhteydessä ja siihen sekin jotakuinkin jää.
Harmi on myös se, että kukaan näistä tyypeistä ei halua tehdä mitään semmosta ns. "normaalia" ulkoilua, kuten tuo sinun mainitsema kävely tai ihan vaan muuten ulkona oleilu ja juttelu. Aina pitää olla dokaamassa.
Koskaan ei ole ollut edes yhdenkään henkilön kanssa ihan vaan ulkona oleilua ilman, että pitäisi vetää kännit.
Pyöräilyä olen kyllä yhdelle ehdottanut, mutta se tuntuu mieluummin käyttävän viikonloput kupin ottamiseen, kuin pyöräilyyn.- DeadRising.
Mikset sitten jätä sitä miestä? Miksi sun täytyy hengailla niiden narkomaanien kanssa? Jätä mies ja muokkaa kaveripiiri uusiksi. Kohta se ja sen kaverit varmaan kumminkin istuu linnassa. Siinä kohtaa sä varmaan kiität luojaasi, että pesit kätesi ajoissa noista tyypeistä.
- 543534534543
A.) Kokeilet päästä niistä porukosita ulos vaikka joutuisitkin olemaan yksinäinen jonkun aikaa jatkossa
B.) Jäät porukoihin ja lopulta alat itsekin käyttää huumeita että "olisit osa muita". Siirryt koko ajan kovempiin ja kovempiin aineisiin ja alkaa kilpailu että kummalta menee ensin henki. Mieheltä vai sinulta. - kilttimies35
Niin ne kivat tytöt rakastuu narkkareihin aina. Mukavat miehet jää ilman naista kun ne kohtelee naista hyvin.Huumehemmot on sit tosi mukasvaa sakkia eiks niin.
- eipäs vääristellä
"Niin ne kivat tytöt rakastuu narkkareihin aina."
Voiko tyttö olla kiva, jos se rakastuu narkkareihin? Ei tietenkään!
Kivat tytöt ei narkkareihin rakastu. Aika pieni vähemmistö naisista rakastuu narkkareihin.
- netlac
zephyur: Tavattiin jo ku olin 8.luokalla koulussa ku olin serkun luona viettämässä uuttavuotta. Sitähä piti tietenki lähteä jonnekki kaupungille palloilemaan ja tää mun mies kyseli kavereittensa kans meijät niitte kyytii rundailemaa ja jotenki sitte siinä kiinnostuttii toisistamme ja alettii pitää yhteyttä ja mä aloin vierailemaa täällä mun nykysellä paikkakunnalla aina vaa ku vanhemmat päästi. Parin kuukaude päästä jo sit seukkailtiin ja muutin tänne sit heti ku täyti 17. Tää mun mies ei ollu nii paha sillon ku tavattii. Oli kova ottamaa kuppia ja käytteli kaikenlaista muttei ollu sellasta jokapäivästä touhua. Mä oon koulussa aina ollu vähä ujo nii tuntu sit teininä jotenki siistiltä ku oli ns "kovis" poikakaveri nii alussa ei haitannu tuo homma. Nykyään tietty aattele asiasta eritavalla. Ja sit siinä vaiheessa ku muutin tänne olin jo jotenki nii "koukussa" mun miehee ette ees miettiny et oisi muuttanu pois sen luota vaik välil onki vaikeeta. Enkä mä ees haluais koska se on tosi kultanen ja rakastan sitä. Siinä vastaus vaikka tuliki vähä pitkänlainen :)
- zephyur
17-vuotias kuulostaa aika nuorelta muuttamaan vieraalle paikkakunnalle tuntemattomien ihmisten keskelle. Puheistasi päätellen melkeinpä tuntuu, että mies ei edes ole huomaavainen ja olettaa sinun olevan kotona joka ilta, tapahtuipa mitä tahansa. Eikö asiaa voi ottaa puheenaiheeksi? Kannattaa vain varoa, ettei odota liian kauan, ja jonain päivänä huomata nuoruusvuosien valuneen hukkaan.
- netlac
DeadRising: En jätä koska rakastan sitä enkä halua olla yksin. Haluan nyt kuitenki viel kattoa ja oottaa jos se muuttuis. Ja siks hengailen niitten sen kavereiden tyttökavereiden kans koska mulla ei oo ketään muita kavereita. Ja mun mies viettää paljo aikaansa kavereittensa kans enkä halua olla yksin kotona nii sitte siinä tulee väkisinki vietettyä aikaa niitten kans. Jos jään kotiin yksin nii tunnen itteni vielä yksinäisemmäks.
- 26
Lapsiko se tämänkin tytön pelastaa?
Toivottavasti ei, ja ajattelen lapsen parasta.
Ei hyvin mene, poikaystäväsi ansaitsee toisen narkkarin seurakseen, ja sinä ansaitset normaalin elämän, jota et narkomaanin kanssa tule koskaan saamaan. KUkaa normaali ei halua olla narkkareiden kanssa missään tekemisissä, edes autoasi et voi heilel lainata koska sen palautus on 3 päivää myöhässä kosak auto on 100km päässä tankki tyhjänä kun narkit sensijaan ovat jotenkin kummasti päässeet sieltä kotiin... Rahat loppu, velkaa pitkin maita ja mantuja, luottotiedot menneet, yksinkö meinasit joskus asunnon teille maksaa?
Hanki kämppä uudelta paikkakunnalta ja häivy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085544- 745109
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv743027- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098