Olen tuntikausia etsinyt netistä, mutta en onnistu löytämään Metropolian Aikuisopiskelijoiden viime vuotisia pisterajoja, siis millä alimmilla pisteillä on kouluun päästy. Pääsykokeet eilen ja ei jaksa odottaa tietoa, haluais vähän arvailla mahdollisuuksiaan etukäteen. Nuorten tiedot löytyy sieltä koulutusnetistä, vaan en ole aikuisten tietoja löytäny. Auttakaa jos olette löytäneet, kiitos!
Metropolia vanhat pisterajat
7
3210
Vastaukset
- ddddddddddddddd
menet sinne metropolian sivulle ja yhtestiedot sieltä hakutoimiston mailiosoite ja kysyt ei ne pure
- Nuur56
Itse lähetin Metropolian hakutoimistoon saman tiedustelun viime vuoden pisterajoista. Ota sinne yhteyttä, mulle vastasivat jo saman päivän aikana.
- opppiskelija
OK, kiitos vinkistä, ajattelin kyllä alkuun etten sentään kehtaa tiedustella suoraan, onhan noi aikuisten tiedot luvattu kuitenkin parissa viikossa.
- xzx
Viime syksyn haussa hoitoalan aikuispuolelle alin hyväksytty pistemäärä oli 61.50
- opppiskelija
Tarkoitatko alin pistemäärä, jossa mukana valintakoe työkokemus aiemmat amk-opinnot, vai ainoastaan valintakokeen pisteet (jossa maksimi 70p) ? En siis oo vielä kehdannut kysyä asiaa hakutoimistosta...
- Tehen
www.koulutusnetti.fi ja sieltä tilastot.
- opppiskelija
Kiitos, mutta Aikuisten alimpia pistemääriä kun ei tuolta löydy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760