Kannettavani näytössä on lukenut koko päivän teksti: Kirjaudutaan ulos.. mutta mitään ei tapahdu! Olen siis yrittänyt sammuttaa sitä. Olen kokeillut painaa kaikkia näppäimiä, mutta en saa sitä sammumaan enkä käynnistymään kunnolla.
Osaisiko kukaan viisaampi auttaa?
Kannettava ei sammu
dksjs
2
<50
Vastaukset
- 12 + 15
Paina virtanappi pohjaan vaan ja pidä siellä niin kauan, että sammuu.
- dksjs
kokeilin, mutta sitten kun käynnistän koneen uudelleen niin sama kirjaudutaan ulos teksti tulee näyttöön eikä konetta voi käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760