Kirjoitin joskus hyvin kauan aikaa pois tänne, jolloin muutin pohjoisesta etelä-suomeen, mutta nyt en enää tiedä minne kuulun. Kaikki alkoi hyvin tietysti, sain vakituisen työpaikan kotihoidosta, mutta nyt... Kaikki tuntuu kaatuvan niskaan.
Tykkään hyvin paljon työstä, mutta loppupeleissä tämä kotihoito ei ole enää niin palkitsevaa. Työyhteisön ilmapiiri on painostava, kärsin stressistä melkein koko ajan, joka on jo johtanut monen viikonpäänsäky putkeen. Myös osa asiakkaiden omaiset antavan osansa pahimman olon, että kaikki pitää olla niin tarkkaa, että hyvä jos muistan kaikki, mitä pitää tehdä.
Ja palkka on sitä luokkaa, että juuri ja juuri tulen toimeen.
Ja nyt kaupan pääliseksi sain ihanan kesän aattona masennus kohtauksia. Tuntuu, että en jaksa sitä arvostelua terveydenhoitajien silmissä, kun en voi saada yksinkertaisesti vaan lupaa pistää insuliinia, vaikka pistotekniikka on hallussa ja vielä kyseinen Th, joka katsoi näytön, ei voi kertoa missä meni pieleen ja en ole saanut mahdollisuutta tehdä uudelleen. Pomostakaan ei ole apua, olen kertonut hänelle, että haluan lopettaa työni kokonaan ja yrittää edes yötyötä, jossa saan olla rauhassa. Mutta pomo väittää, että minun pitää vielä kehittyä. Miten helvetissä voin kehittyä, jos en saa tietoon, missä helvetissä minulla meni pieleen?! Minä alan epäillä, että tässä on kyseessä pientä kiusaamista TH:lta minua kohtaan. Olen varmaan niin sokea ja idootti, etten edes huomaa kiusaamista. Ja jos teen yhden pienenkin virheen, niin heti ollaan sätimässä...
Vielä pahinta on se, että vaikka olen töissä, niin ns. opiskelevat tuttuni saavat nauttia elämästään paljon enemmän kuin minä, itse olen vain ja ainoastaan kiinni työssäni ja kaupungissa, missä ei ole tuttuja paljoa. Eli tein sen virheen, että muutin Helsinkiin ja masentumaan entisestään.
Miksi minä edes olen vielä hengissä? Miksi en voi vaan hypätä jostain ja kadota, en halua oikeasti enää jaksaa tätä. Ihan hyvä vaan, jos olisi yksi tyhmä suomalainen pois.
Miksi en voi kadota jo?
Haluan pois
1
85
Vastaukset
- mä nainen
Älä ajattele noin asioista! meitä on moneen junaan ja kannattaa jättää tuollaiset ihmiset ihan omaan arvoonsa! toiset nyt vain osaavat olla ilkeitä. vika ei suinkaan ole sinussa tai siinä mikä meni väärin, jos edes meni? kantapään kautta oppii kuitenkin parhaiten. ja älä soimaa itseäsi siitä että sinne muutit, sillä eihän koskaan ihminen voi etukäteen tietää asioita. sehän ois liian helppoa.
Muista että teet kuitenkin arvokasta työtä, nauti siitä ja muutenkin elämästä, sillä elämä on liian lyhyt tuollaiseen, itsensä kiusaamiseen.
tseppiä sulle :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse644431Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973678Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.181879Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 82819
- 44803
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105797Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764