Ootkohan

=

töissä vai alkoiko loma jo? Oot mielessäni yhä. Näillä on se vaikutus, ettei oikeaa kuvaa oikein pysty antamaan, vain lähikontaktissa on se olleelisin vaihtoehto, itsestään selvyyksiä tietty.

En tiedä elämästäsi mitään, enkä niistä mahdollisista tunteista, mitä kaikkea ne pitää sisällä, olen sut täällä huomannut, ei se voi olla kukaan muu. Nämä antaa tietyssä tilanteessa mahdollisuuden tarttua luuriin ja toisessa laskea se alas. Häiritä missään nimessä en enää halua.

Oletkohan unohtanut ja jatkanut matkaasi, jos olet, toivon kaikkea hyvää.
Jos et, niin voisin vaikka rimpauttaa, nyt tuskin on paras aika, vaikka viikonloppuna. Parempaakin tekemistä löytyy, vaikka mun tekemiseni mitään ihmeellistä ole. En haluaisi kaiken päättyvän tänne. En halua kuin pelkkää hyvää sulle.

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kelle haluat pelkkää hyvää? Olisit nyt kertonut ees, että onko viesti naiselta miehelle, vai mieheltä naiselle... Vai kenties jopa mieheltä miehelle tai naiselta naiselle? Mutta olipa keneltä hyvänsä kenelle hyvänsä, niin se viikonloppuna soittaminen on oikein hyvä ajatus. Tee se, oikeasti... Se on ainut tapa saada selville se, minkä haluatkin.

• =

Hyvä huomio, naiselle.

• Vapailla

olen ja soittele olishan hyvä juttu. Hyvät yöt sinne jonnekin.

• Soita sä

ja ihan omana huumorintajuisena itsenäsi..

• ksljtea-u9t

Ei kannata ajatella näin: "olen sut täällä huomannut, ei se voi olla kukaan muu". Tuskin on hän ja vaikka tietäisitkin hänen täällä kirjottelevan, niin ei siltikään. On ihan tavallista, että täällä kirjotellaan "toisten piikkiin", halutaan antaa ymmärtää jne. kerrotaan jotain vihjettä toisen elämästä, että tulisi väärä käsitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe