viestitellyt sulle tänne jos moistakin. Ehkä ihmettelet jotain sisältöjä viesteissä. Tilanne on se, etten tiedä mistä on kyse, ei kukaan ole tehnyt mitä sä teit, temppuja pääni sisällä. Ehkä vain olen niin typerys näissä asioissa. Haluan sua aivan tolkuttomasti, samalla näin silmistäni lapseni äidin, älä nyt pelästy, mielikuvilla tässä tilanteessa on iso osa, silti se ei ole tuulesta temmattu ja koitan suhtautua tähän mahdollisimman neutraalisti, on mulla järkeä päässä vaikka ei aina ehkä uskoisi. Jotain niin häkellyttävää, Suomi on täynnä kauniita naisia, seurusteluun, äidiksi, panoksi, silti tuntuu kuin olisit korvaamaton! Susta pitää päästä vielä jyvälle, ellet tähän sano, ettei se käy.
Oon
:0)
4
119
Vastaukset
- mistä sä
tiedät kelle oot viestitelly täällä? ota oikeestikin yhteyttä..
- hienoa hienoa
Sanopa toi kuule sille häkellyttävälle naiselle suoraan, niin varmaan viet jalat häneltä alta :) Täällä se hukkuu tänne tuskan huutoihin.
- eiksniin
Kuulostaa siltä että sä välittäisit siitä todella paljon. Yhteydenotto olis silloin kannattavaa?
- :0)
Tapahtuneet on imperfektissä, preesenssissä mitä tänne tulee, futuurissa toivottavasti. Hyvää yötä, 'blondi'.
Välitän enemmän kun uskot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986