olin eilen niin kännissä, että yön pikkutunteina tuntui hyvältä idealta ottaa yhteyttä exääni, jonka kanssa erosimme jo reilu vuosi sitten. laitoin viestiä "mietitkö koskaan meitä?" vastaukseksi tuli "en". tiesin exäni olevan uuden tyttöystävänsä seurassa, mutta eipä se näyttänyt mua haittaavaan, vaan myös soitin perään. exäni pyysi minun olevan soittamatta enää. hävettää.
aamulla herätessäni en edes muistanut koko juttua, kunnes huomasin, että hänen uusi tyttöystävänsä oli laittanut mulle viestiä liittyen eilisyön viestiini ja nauranut päälle. en ole koskaan tavannut häntä.
kaikkein paskinta on se, että olimme toisillemme ensirakkaudet ja seurustelimme 4 vuotta. mä en ole edes tehnyt hänelle mitään pahaa vaan hän petti minua toisen naisen kanssa ja kohteli lopunajan muutenkin kuin sontaa. mä en ole ansainnut mitää tällästä. silti tein itestäni pellen ja näytin etten eteenpäin ainakaan ole päässyt. ja tuolla ne nauraa sen uuden muijan kanssa mulle, se nainen ei edes tiennyt kuinka pahasti tämä mies teki mulle meidän suhteessamme. exäni pitäis olla mulle mukava ja mun hänelle ilkeä, ei todellakaan toisinpäin. mitään en oo tehny ansaitakseni häneltä tota käytöstä. hävettää, nolottaa ja suututtaa. pitäs vaan unohtaa.
VITUTTAA NIIN PALJON.
Mikä morkkis.
3
390
Vastaukset
- tehtymikätehty
paskaa mut elämässä eteenpäin. poista hänen numeronsa, niin ei käy näin enää.
- sohva-filosohvi
Veikkaan että sulla on alko-ongelman lisäksi itsetunto-ongelma..kannattaa mennä psykologille..mitäs nyt jäädä roikkumaan vanhoihin asioihin...kirjoita vaikka paska-olosta kirje exälle ja heitä se tuleen sen jälkeen..mut sano ne mitä haluat sielusi syövereistä..sit unohdat ja katsot mitä kivaa kesä tuo tullessaan..
- gesvder
no ei tod tollasen takia tartte psykiatrille lähtä. suomalaisille täysin normaalia käytöstä ja toi nyt vaan on monesti osa sitä eroprosessia jota käyt läpi, mut nytpähä on toii vaihe ylitetty ja kohta olet maalissa.
itsekkin saman kohtelun joskus aikanani exältä sain ja otin sit ajan päästä puhelimitse yhteyden(txt viesteillä) mut en alkanu mitään tollasta jauhaa vaan mollasin häntä niin että tiesin että tähän sattui tämä. esim siitä miten muut menee elämässään eteenpäin ja hän vaan jatkaa siivoamista 32 vuotiaanaki hehheh hahhah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,824404Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242978Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt262825Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162575Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172499Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122238Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e1012190Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6382068Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka342038MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141995