olin eilen niin kännissä, että yön pikkutunteina tuntui hyvältä idealta ottaa yhteyttä exääni, jonka kanssa erosimme jo reilu vuosi sitten. laitoin viestiä "mietitkö koskaan meitä?" vastaukseksi tuli "en". tiesin exäni olevan uuden tyttöystävänsä seurassa, mutta eipä se näyttänyt mua haittaavaan, vaan myös soitin perään. exäni pyysi minun olevan soittamatta enää. hävettää.
aamulla herätessäni en edes muistanut koko juttua, kunnes huomasin, että hänen uusi tyttöystävänsä oli laittanut mulle viestiä liittyen eilisyön viestiini ja nauranut päälle. en ole koskaan tavannut häntä.
kaikkein paskinta on se, että olimme toisillemme ensirakkaudet ja seurustelimme 4 vuotta. mä en ole edes tehnyt hänelle mitään pahaa vaan hän petti minua toisen naisen kanssa ja kohteli lopunajan muutenkin kuin sontaa. mä en ole ansainnut mitää tällästä. silti tein itestäni pellen ja näytin etten eteenpäin ainakaan ole päässyt. ja tuolla ne nauraa sen uuden muijan kanssa mulle, se nainen ei edes tiennyt kuinka pahasti tämä mies teki mulle meidän suhteessamme. exäni pitäis olla mulle mukava ja mun hänelle ilkeä, ei todellakaan toisinpäin. mitään en oo tehny ansaitakseni häneltä tota käytöstä. hävettää, nolottaa ja suututtaa. pitäs vaan unohtaa.
VITUTTAA NIIN PALJON.
Mikä morkkis.
3
351
Vastaukset
- tehtymikätehty
paskaa mut elämässä eteenpäin. poista hänen numeronsa, niin ei käy näin enää.
- sohva-filosohvi
Veikkaan että sulla on alko-ongelman lisäksi itsetunto-ongelma..kannattaa mennä psykologille..mitäs nyt jäädä roikkumaan vanhoihin asioihin...kirjoita vaikka paska-olosta kirje exälle ja heitä se tuleen sen jälkeen..mut sano ne mitä haluat sielusi syövereistä..sit unohdat ja katsot mitä kivaa kesä tuo tullessaan..
- gesvder
no ei tod tollasen takia tartte psykiatrille lähtä. suomalaisille täysin normaalia käytöstä ja toi nyt vaan on monesti osa sitä eroprosessia jota käyt läpi, mut nytpähä on toii vaihe ylitetty ja kohta olet maalissa.
itsekkin saman kohtelun joskus aikanani exältä sain ja otin sit ajan päästä puhelimitse yhteyden(txt viesteillä) mut en alkanu mitään tollasta jauhaa vaan mollasin häntä niin että tiesin että tähän sattui tämä. esim siitä miten muut menee elämässään eteenpäin ja hän vaan jatkaa siivoamista 32 vuotiaanaki hehheh hahhah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426