Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VELAT VIPIT YMS

peloissaaaaan

Tietääks kukaan korvaako esim sossu tms bulimian aiheuttamat kulut ? Itsellä kokoajan korkoo kasvava 2000-3000e velkaa ! työtön, opiskelen.. Toi velka siis o tullu kun on ostanu ruokaa.. bulimia jo yksin tekee itsetuhosia ajatuksia ja sit kans vie velkaongelmat !ne vasta niitä aiheuttaakin ! ........ OON HAKENU APUA MUTTA JOS tiiän edes mitä BYROKRATIA meinaa nii oon varmaan sen uhri ! kokoaja useide viikkoje päähä vaan aikoja ja tapaamiset ei edes oo psykiatrilla vaa jollaki joka sinne ohjais...... EN JAKSA ENÄÄ ! tuntuu et oon jo melki parantunu MUT TOI VELKAHELVETTI ON KAUHEA ! ja en tunne syyllisyyttä !!!!!! en vaa osaa nähdä sitä niiin täysin omana vikana.. tavallaa ehkä.. ei en vaan OSAA. HALUUN JATKAA MUN ELÄMÄÄNI ! ......toistan alun:Tietääks kukaan korvaako esim sossu tms bulimian aiheuttamat kulut ?

2

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i<3sossu

      Ei korvaa. Oletko hoidon piirissä? Sieltä saat apua bulimiasta ja neuvoja velkakierteestä selviämiseen.

      Eli terveyskeskukseen, mars, mars.....Voimia sinulle!

    • surviver...

      Olet varmasti aika nuori. Ja viestistä on aikaa. Mutta on teitä muitakin samassa tilantees olevia. Varaa aika sosiaalityöntekijälle. Se on alku. Kerro, miksi olet ottanut vippejä eli sul on bulimia. Sano, että haluat velkaneuvontaan.
      Ala käymään säännöllisesti sosiaalityöntekijällä tai jollain viranomaisella. Älä jää yksin, niin et pääse mihinkään!

      Älä oo liian ankara itselles, ajan kanssa asiat selkiytyy kunhan ne pistetään selkiytyyn...en ole mikää sossutyöntekijä mutta kokemusta on kaikenlaista kertyny elämän varrella...

      Mitä sulle kuuluu nyt, toi viestisi on aika vanha. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe