Pouttu palkkaa paljon kesätyöntekijöitä mutta ei anna heidän tehdä töitä. Työsopimukset ovat 0-40h viikko, moni opiskelija menee siinä toivossa hakemaan töitä ja tekemään työsopimusta että saisi loman aikana tienata opiskeluajalle käyttörahaa mutta eipä taida oikein poutulla onnistua.
Vakityöntekijät kyllä painavat ylitöitä kun samaan aikaan näille "kesätyöläisille" ilmoitetaan että ei ole töitä ja annetaan tehdä vain pari päivää viikossa hommia, suoraan sanottuna täyttä nuorten kusetusta, HÄVETKÄÄ:::::::::::::
4H.llakin varmasti tienaisi kesän aikaan paremmin..
Eikö poutullekin tulisi edullisemmaksi kun annettaisiin näitten "kesärenkien" tehdä enemmän eikä laitettaisi näitä vakinaisia kalliisiin ylitöihin..??
Ihme hommaa poutulla
16
3898
Vastaukset
- he he he
Älä narise
- asdfghjkkjhgf
Kyllä ne parhaat työntekijät siellä yleensä pidetään lähes jatkuvasti. Juhannuksen jälkeen hiljenee yleensä ja tällöin voi olla välillä lomaa. Onhan se aika ikävää että päivän varotusajalla pitäisi sitten lähteä takaisin töihin kun on saattanut olla viikko vapaata. Yleensä tämä mukava yllätys onkin perjantain iltavuoro, joka ei ole kovin haluttu.
Itse olen ollut useampana kesänä siellä töissä ja töitä on ollut ihan hyvin. Viimeisenä kesänä alkoi olemaan niin riekaleista se työ, että alkoi olemaan raastavampaa tuollainen poukkoilu kuin siitä ansaittu raha. Tällöin en uusinut työsopimusta kun eka soppari meni umpeen enkä jaksa kyseiseen laitokseen enää mennä.
Tehtaalle tulee tilauksia miten sattuu ja näin ollen työntekijöitä tarvitsee miten sattuu. Eivät he sitä varmasti siellä piruuttaan tee, mutta työntekijän kannaltahan se on yhdentekevää mistä tuo johtuu. - popppp
Se on tyhmä joka menee nimensä laittamaan 0-40h sopimukseen.
- fdsfffff
Eipä taida kaikilla olla paljon valinnanvaraa.
- dfhdf
Itse olin poutulla kesätöitä, ja työtä oli kyllä paljon tarjolla, ainoa ja suuri miinus oli että töistä ilmoitettiin aivan liian myöhään. parhaimillaan minulle soitettiin klo 13.30 että tulla töihin klo 14.00, eipä siinä oikeen kerennyt kun olin 50km pois kotoa... ja kello 22.00 soitetaan että aamulla klo 6.00 töihin, ei oikeen jaksanut muutaman tunnin yöunilla, kun oli tottunut menemään nukkuun vasta puolenyön jälkiin... palkka oli hyvä, työajat huonot, ja työ hyvin ykstoikkosta. Moni minun kavereistakin meni sinne töihin ja vain muutamalle ilmoitettiin että koko seuraava viikko esim. aamuvuorossa. ensi kesälle haen sellaiseen paikkaan jossa työajat on sovittu valmiiksi, edes tietäisi että monelta pitää olla vaikka viikkoa etukäteen, muulla ei oikeastaan ole merkitystä, ylitöitäkin olisin valmis tekemään eli yli 8 tunnin työpäiviä. kunhan vain on säännöliset työpäivän alkuajat.
- hyi töitä
Mitä te valitatte,mitäs menette sinne töihin:-)
- fgfgfdgvccvbvbc
Miksi ei saa valittaa aiheesta?
- einopouttu
Se johtuu siitä työntekijämäärä lasketaa minimi työmäärän mukaan ja kun työtä enemmän, revitään se työntekijän selkänahasta.
kausityöntekijän lupauduttava työnantajan pompoteltavaksi keväästä marraskuulle. Työnataja ei lupaa muuta kuin sataunnaista työtä.
paska työpaikka - Uskovala
Sellaista se on. Pouttu loppuu, päivä päivältä loppu tulee lähemmäksi.
Kannattaa alkaa katselee muualta töitä.
Se on saletisti niin.
Pikkuhiljaa työt vähenee ja niin edelleen..... Kuihtuu kuihtuuu..... - pouttu7
Kertokaahan, kun mietin että hakisin sinne. Onko vaikea päästä? Mikä on tuntipalkka? ym
- Rahasa tili
Lähtöpalkka kuulemma 8,20 tunti miinus verot. Kaveri oli ollu 10 vuotta UPM tehtaalla kaksvuorotyössä ja vuosipalkka huidellu 60-70,000 eur. Soitti seuraavana päivänä että kiitos mutta kiitos ei .. ;-)
- nimismerkki
Ja paska työnjohto, kusettavat niin etteivät ehdi omia töitä tekemään.
Voit verrata itseä lottovoittajaan jos et mene. Ainakin jos arvostat henkistä terveyttä. - ihmettelijää
Mitä tarkottaa käytännössä työsopimus 0-40h per viikko. Onko suurimmaks osaks normaalisti töitä vai miten? Ja minkälaisia työt on?
- Liisa
Satuin männäviikolla katsomaan telkusta ohjelmaa jossa sanottiin ettei tuollaista 0-40h tunnin työsopimusta kannata tehdä. Siinä olet sitten nalkissa, koska on tuo sopimus joka sitten velvoittaa sinut töihin, joten jos saat muualta töitä niin sinne siis:)
Linkissä juttu Hesarista
http://www.hs.fi/tyoelama/Joustavuuden huippu nollatyösopimus/a1354342014601 - Ent. Kannuslainen
3500 eur bonukset osingot vuokratuotot tulee kuussa käteen. Ei sekään hyvin mutta tuskin Kannuksessa monessa firmassa samaa saisi ..
- vammanenjunttipalli
Mitä se lesottaa? "Ei sekään hyvin" :D Leuhkapaska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626087Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813636Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242761- 212239
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402185Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85129281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281185