Eka kyllä

jätät sen

nykyisen kumppanisi. Ja sitten katsotaan, ei ihmiselle voi tehdä niin, että toimii hänen selkänsä takana.

27

356

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo.

Et voi vaatia tuollaista ,sinun olisi syytä jättää toisten parisuhde rauhaan.

• hallo haloo

Ei voi katsoa parisuhdetta "sormien läpi",missä toinen voi pahoin.

• valitettavasti

noin voi tehdä...

selkärangatonta

• aloittaja-->

Nimenomaan elää parisuhteessa ja haikailla toisen perään palstalla, lisäksi tutustua toiseen ja aloittaa parisuhdetta hänen kanssaan, vieläkun on toisen kanssa suhteessa.

• ois.
        aloittaja--> kirjoitti:

Nimenomaan elää parisuhteessa ja haikailla toisen perään palstalla, lisäksi tutustua toiseen ja aloittaa parisuhdetta hänen kanssaan, vieläkun on toisen kanssa suhteessa.

Vain palstalla ,olet vainoharhainen ja kuvittelet ja provoilet toisen piikkiin
        Mitä se sinulle kuuluu miten hän elämänsä elää ,keskity omaan elämään jos sinulla sellaista on.

• Heh omaan
        ois. kirjoitti:

Vain palstalla ,olet vainoharhainen ja kuvittelet ja provoilet toisen piikkiin
        Mitä se sinulle kuuluu miten hän elämänsä elää ,keskity omaan elämään jos sinulla sellaista on.

elämääni mä juuri keskityn. :) Eikai ketään tykkää pettäjistä, enkai mä varatun kanssa ala olemaan? Eihän se mua haittaa, sitä toista voi vähän haitata.

• keksity sitten
        Heh omaan kirjoitti:

elämääni mä juuri keskityn. :) Eikai ketään tykkää pettäjistä, enkai mä varatun kanssa ala olemaan? Eihän se mua haittaa, sitä toista voi vähän haitata.

Minkä vuoksi sitten sekaanut ,ja pyytelet täällä jättämään uudet hyvin alkavat kuviot ,oletko jotenkin riippuvainen hänestä?

• suhteita on monenlai
        aloittaja--> kirjoitti:

Elämä ei ole niin mustavalkoista
        ei ole kuin ajattelet
        mutkia matkassa monessakin asiassa
        ja suhteita monenlaisia....

• Ota aurinkoa ota
        Heh omaan kirjoitti:

Tuskin se haittaa yhtään ketään, että sinä kuvittelet viestiväsi varatun kanssa pelkästään palstalla.

Pettäjä ei edes itse tiedä olevansa pettäjä, vain sinä tiedät. Mutta sinulla on varma tieto ja tunne, onhan se tunne herännyt tällä palstalla.

• ....................
    • PetettyNn

Jos tahdot niin.

• selkärankaa

hänhän tietää jo,ei olisi mikään uutinen.

• Kukkuu?

Ja silti olet hänen kanssaan? Tsiisus mitä tyyppejä.

• Kysymys..

selkärangattomalle..
      Mitä sit teet tällä palstalla?
      Luulis sinun olevan jossain ihan muualla ja keskittyvän ihan muihin asioihin.
      Vähän outoa on..

• Kysymys..

Meni sit tuolla joka kirjoittaa nimimerkillä 'Selkärankaa'. Meni jostain syystä väärään kohtaan.

• 1 asia vaan

mä en voi olla ihmisen kanssa joka komentelee minua

• selkärankaa

hei,halooo...kuka on puhunut pettämisestä????...............eiköhän jokainen tiedä itse parhaiten oman moraalinsa ei sitä toinen voi tehdä.

• NO EIKÖ

se ole pettämistä jos on ihmisen kanssa, mutta haikailee toisen perään jossain palstalla? Ainakin henkiselle tasolla.

Miksi ylipäätään olla jonkun kanssa, jos toinen kiinnostaa, eikö tule toimeen yksinään? Täh?

• yö ja päivä
        NO EIKÖ kirjoitti:

se ole pettämistä jos on ihmisen kanssa, mutta haikailee toisen perään jossain palstalla? Ainakin henkiselle tasolla.

Miksi ylipäätään olla jonkun kanssa, jos toinen kiinnostaa, eikö tule toimeen yksinään? Täh?

erilaisia miehiä

-----------------------------------------------------------------------------

molemmissa omat rakastettavat puolensa

• vois niinkuin ois

kuuleppa.......tiedätkö jokaisella meillä on omanlaisensa elämä,kukaan toinen ei voi tietää mitä se sisältää eikä myöskään elää hänen elämää.

• Ihme kaksnaamasia

tyyppejä koko palsta täynnä! ;D

• ///

ja loput turhankuvittelijoita ;D

• liikaa draamaa

mäkin olen kyllä niin... pedantti, etten aloita mitään toisen seläntakana

• rrtrreg

mä taas tykkään niin paljon, etten halua muita
        muissa tapauksessa en suhteilisi ollenkaan

• liikaa draamaa

mä tiedän että voisin rakastua siihen, mutta minkäs teet kun toinen on suhteessa

• .

taas näitä omasta mielestään täydellisiä ihmisiä jotka ovat aina valmiita tuomitsemaan muita vaikkeivat asioista mitään tiedäkään.

• 5_15

asiaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe