Päivän kauppalehti taas kertoi kuinka näinä epävakaina aikoina sijoittajat hakeutuvat yhä enemmän asunto- ja kiinteistösijoitukseen, joka tarjoaa aina vakaata tuottoa. Yksityiskohtaisesti kuvattiin, kuinka oiva rikastumisen tapa on tehdä rahaa jonkun toisen välttämättömällä asumistarpeella.
Jälleen kerran vaan taas ihmettelin, kuinka idiootti pitää ihmisen olla, että suostuu vapaaehtoisesti kerryttämään varallisuutta jollekin ventovieraalle, ja varmistamaan mieluummin jollekin toiselle leppoisat eläkepäivät ja hieno auto pihaan kuin itselle.
Kai sen nyt jokaisen kastematoa fiksumman järki sanoo, että vuokralla maksaa kaikki asunnosta aiheutuvat kulut PLUS vielä voittoa, eihän kukaan lähde sijoittamaan plus miinus nolla tulosta.
Jos haluatte välttämättä rikastuttaa ventovieraita, niin eikö siihen ole vieläkin helpompi tapa? Siirtäkää joka palkasta automaattiveloituksena joku vakiosumma jollekin ventovieraalle. Tai no juuri niinhän te itse asiassa teettekin, kun palkastanne lähtee automaattiveloituksena vuokra joka kuukausi.
Vain totaalinen aasi rikastuttaa toisia
6
61
Vastaukset
- Mr.Landlord
hesarin mummoja on tämä täynnä.
Landlordit kiittävät mutta eivät kumarra näille uunoille. - väärässä olet
Olet väärässä. Minulla ei ole auto maatti veloitusta vaan käyn aina pankin tiskillä maksamassa. Netti pankkeihin en luota enkä nyky tekno logiaan.
- maksut minimiin
Eipä sitten olekaan ihme, että ei ole varaa ostaa asuntoa kun taloudenpito on tuolla tasolla.
- villi ja vapaa!!
Asun vuokralla koska maksatan elämiseni muilla veronmaksajilla. Vain totaalinen aasi tekee selkä märkänä töitä. Vituttaisi herätä herätyskellon ääneen.
- maksat minulle
Olet varmasti villi ja vapaa sitten eläkkeellä?
- miksikukamitähä?
Montaa mieltä.
Kuka aasi käy kaupassa ostamasa ruokaa ja elättää kauppiasta ja isoja ketjuja?
Minä teen kaiken ruoan itse.
Kuka aasi käy suihkussa ja käyttää sähköä ja rikastuttaa energiayhtiöiden osakkeenomistajia, minä käyn töissä suihkussa ja asun pimeässä.
Tätä listaahan voisi jatkaa vaikka loputtomiin. Aina kun rahaa käytetään, joku rikastuu. Joskus pankinjohtaja, joskus vuokraisäntä...
Tosin kaikki eivät saa lainaakaan, tunnen tapauksen jossa 90-luvun lamassa isä otti 4 vuotiaalle tyttärelleen 6 miljoonan markan lainan, nyt taitaa summa olla luokkaa 2 miljoonaa euroa :)
KAikki ei aina ole ihmisestä itsestään kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857