Netistä löytämää

Gunulla Person

Monta puolta
Tapani on varmaan vähän ristiriitainen hahmo.
Tuolta toiselta keskustelufoorumilta bongasin aika mielenkiintoisen sananvaihdon Tapsan fanin ja taksikuskin välillä.

TAKSIKUSKI:
- Nyt on pakko sanoa, etten ole koskaan tavannut
yhtä itseään täynnä olevaa ja huonosti käyttäytyvää julkisuuden henkilöä, kuin Tapani Kansa! Olen kuljettanut vuosien varrella paljonkin julkkiksia, heitäkin, joita julkisuudessa haukutaan, mutta
ainoat, joista on jäänyt pahaa sanottavaa, ovat Tapani Kansa ja Petteri Ahomaa. He tosin ovat paskoneet alleen muidenkin julkimoiden puolesta...

Tapsan fanin vastaus:
- Montako kertaa olet Tapsaa taksilla kuskannut? Kerran
vai kaksi ? Tuskin sen perusteella nyt voi kovin
totuudenmukaista analyysiä ihmisen luonteesta tehdä.
Tapanilla on ailahteleva luonne ja huonolla tuulella
ollessaan hän on varmasti hankala tapaus, mutta
kelläpä ei joskus niitä pahojakin päiviä olisi ? Itse olen ollut lukemattomat kerrat Tapsan keikoilla ja hänen kanssaan muutaman sanan aina välillä vaihtanutkin ja Tapani on ollut aina ystävällinen ja kohtelias minua kohtaa. Muutenkin
huomioi hyvin yleisönsä.

TAKSIKUSKI:
-Niin... Kukahan sitä kävisi keikoilla katsomassa, jos se käyttäytyisi samalla tavalla siellä, kuin siviilissä? Toiseksi, taidat olla nainen, joten eiköhän se ole selvää, että Tapsa osaa käyttäytyä naisten seurassa.
Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta, onko asiakas ailahteleva, vai ei. Jos pyrin parhaani mukaan palvelemaan asiakasta ja teen kaikkeni tuottaakseni hänelle mukavan ja turvallisen kyydin ja saan silti kuunnella pelkkää suun soittoa, niin eikö silloin ole oikeus kutsua ihmistä omahyväiseksi ja vaikeaksi?
Tapsa on Petterin ohella ainoa, jonka olen kuullut kysyvän:
Tiedätkö kuka mä olen... Edes Jorma Pulkkinen ei sitä ole suustaan päästänyt...
Niin ja vastaus kysymykseesi, en ole kertoja laskenut, mutta arviolta olen hakenut tai vienyt hänet noin kaksikymmentä kertaa punametsästä/ään ja saman verran Westendistä/in.
Ja yhtään liioittelematta, hän ei ole kertaakaan osannut käyttäytyä.
Niin ja kysymys sinulle:
Onko sinusta oikein, jos olet huonolla tuulella, mennä soittamaan suutasi lähikaupan kassalle, bussin kuljettajalle, tms. palveluammattiaan harjoittavalle?
En minä ainakaan käy muiden työpaikalla rähisemässä tai soittamassa suutani...

23

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavat kunniaan!

      JUST niin TYYPILLISTÄ Tapsuliiniä, että. Ei minkäänlaista kotikasvatusta eikä elämäkään ole mitään opettanut. Varsinainen luupää ja säälittävä luuseri.

    • Milla kalla

      On tämä vittumaisten ihmisten palsta. Ei muuta kun haukutaan Tapani Kansaa. Vaan esimerkiksi Georg Ots se vaan on edelleen komea ja kuulemma hänen kiertueensa ovat edelleen yleisöä täynnä vuonna 2011.

      • R.I.P!

        Georg Ots
        Kuollut 5. syyskuuta 1975 (55 vuotta)
        Tallinna


    • Noname.

      Tapani Kansa on mielipiteitä vahvasti jakava persoona. Särmikkäät tyypit ovat usein sellaisia ristiriitaisia tapauksia. Ei Tapsa ole mikään poikkeus siinä suhteessa. Ja kyllä häntä esim. tällä palstalla enemmän kehutaaan kuin mollataan mitä olen tätäkin palstaa lukenut. Ettei tämä nyt niin vittumaisten ihmisten palsta yksinomaan ole, mutta makuasioistahan voi aina kiistellä ja sitä täällä tehdään.

    • Harva sitä niin esimerkillisesti jatkuvasti käyttäytyy. Kyllä kai Tapsa osaa olla varsin omapäinen ja hankalakin tapaus välillä, mutta
      Mukava ja huomaavainen Tapsa on kyllä mua ja muuta yleisöä kohtaan ollut niillä monilla keikoillaan joilla oon vuosien aikana ollut ( takavuosilta muistuu mieleeni vain poikkeuksena pari satunnaista kertaa, jolloin oli vähän tuittuilevalla tuulella).

      Taksikuskien käytöksessä ja palvelualttiudessa olis kyllä toivomisen varaa. joten tuokin Tapsan morkkaaja vois miettiä sitä että onko aina ite ollut asiakkailleen kohtelias.

      • Annu.

        Ja plaa plaa taas. Sinä se jaksat puolustella huonoa käytöstä mut jos joku muu käyttäytyisi noin niin kyllä haukkuisit kunnolla.
        Taisi tuo mainittu vastaus olla muuten sinun koska se kuulostaa niiiin samalta kuin sinä.


    • Voisitko kerrankin Annu pitää pääsi kiinni? Kiitos. Tympäsee ja tuli niin kurja olo kun joku/ jotkut pitää Tapsaa ihan mulkvistina vaikkei hän ole semmonen suinkaan oo !

      • Annu.

        En voi. Täällä on kullakin vapaus kirjoittaa mitä mieltä on. Voisitko sinä sensijaan kirjoittaa vastauksesi oikean viestin alle?


    • dissaajat sucks !

      "Tapsa on Petterin ohella ainoa, jonka olen kuullut kysyvän:
      Tiedätkö kuka mä olen..."

      Ai on vai ? Entäs Mikko Leppilampi, Jasper Pääkkönen, Timo T.A Mikkonen, Ilkka Kanerva, Jere Karalahti, Paula Koivuniemi, Lauri Tähkä.....

      "ainoat, joista on jäänyt pahaa sanottavaa, ovat Tapani Kansa ja Petteri Ahomaa. He tosin ovat paskoneet alleen muidenkin julkimoiden puolesta..."

      Alleen paskomisen on konkreettisesti suorittanut kylläkin ihan muut laulajat kuin Tapsa. (Kaikki heistä alkoholiin meneviä ja jo useat jo edesmenneitä.)

    • ProJortikkaProKansa

      Tarina Hannu Jortikasta on loistava anekdootti. Jortikan valmentaessa Jokereita hän oli palannut junalla Helsingistä Turkuun. Noustuaan taksiin Turun rautatieasemalla hän oli ilmoittanut ajo-ohjeeksi "kotiin"!

    • Jortsukkaa

      Miten Hannu Jortikka kuuluu tänne jos ei oopperalaulajatkaan kuulu?

    • tuumailija...

      Tapani on aika tuuliviiri luonteeltaan, mutta minusta"tavisten" pitäisi ymmärtää se ,että taiteilijoilla on välillä ne omat oikkunsa.

      • minkäs voit!

        Tapsukka se jännittää ennen
        konserttia niin, että menee
        löysät pöksyyn. Olen tuon
        kuullut muiltakin.


      • Urea
        minkäs voit! kirjoitti:

        Tapsukka se jännittää ennen
        konserttia niin, että menee
        löysät pöksyyn. Olen tuon
        kuullut muiltakin.

        Meillä vanhoilla miehillä alkaa olla jo kaikenlaisia pidätysvaivoja ja tuskin Tapsa mikään poikkeus on. Ja jos hän vielä jännittää, niin pöksyynhän se löysä pieru tulee.


      • OK.
        Urea kirjoitti:

        Meillä vanhoilla miehillä alkaa olla jo kaikenlaisia pidätysvaivoja ja tuskin Tapsa mikään poikkeus on. Ja jos hän vielä jännittää, niin pöksyynhän se löysä pieru tulee.

        Höpönlöpön ! Tapsa kyllä osaa olla housuihinsa paskomatta vaikka häntä jännittäisikin. Teikäläisestä en olekkaan sitten niin varma juu.


      • Sepitini
        Urea kirjoitti:

        Meillä vanhoilla miehillä alkaa olla jo kaikenlaisia pidätysvaivoja ja tuskin Tapsa mikään poikkeus on. Ja jos hän vielä jännittää, niin pöksyynhän se löysä pieru tulee.

        Tapsa on tyylikäs mies. Ei mikään housuun paskoja. Sen verran monta keikkaa on tullut lavan edessä seurattua ja konserteissa eturivissä istuttua ja myös ihan halaustuntumaankin on tullut useasti päästyä ,että voin sanoa että kyllä sen olisin haistanut jos toisin olisi.


      • Urea kirjoitti:

        Meillä vanhoilla miehillä alkaa olla jo kaikenlaisia pidätysvaivoja ja tuskin Tapsa mikään poikkeus on. Ja jos hän vielä jännittää, niin pöksyynhän se löysä pieru tulee.

        Jos sulla "löysä pieru" paikat jo falskaa, niin älä Tapsaa niihin ongelmiisi sotke. NIH!


    • Anti Liinilä

      Tässäpä teille liinilä-ihmisille (lat. "homo liinix") hieman jopa kiltti mutta melkein totuudenmukainen biografia rakkaasta Kansantaiteilijastanne:

      http://hiki.pedia.ws/wiki/Tapani_Kansa

      Pahimmat mokat ja hullutukset on tuolta(kin) sensuroitu.

      :D

      • soopaa !

        Eipä ollut yllätys että noiden sivujen sisällään pitämä " huumori" uppoaa sinuun ja varmaan muihinkin kaltaisiisi Tapsan vihaajiin.


      • Vai muka totuudenmukainen... ja hah sanon mä ! Noi hikipedia sivut on täyttä fulaa !


      • ihminen vain

        Tiedoksesi vaan että Tapani Kansan fanit ovat ihan sitä samaa ihmisrotua mitä itsekkin olet.


      • ontämähauskapalsta
        Justiinax kirjoitti:

        Vai muka totuudenmukainen... ja hah sanon mä ! Noi hikipedia sivut on täyttä fulaa !

        Hikipedia on nyt mitä on, mutta te Tapsan hurmosfanit olette ainakin täydellisen huumorintajutonta porukkaa !


      • Der Sandmann
        ihminen vain kirjoitti:

        Tiedoksesi vaan että Tapani Kansan fanit ovat ihan sitä samaa ihmisrotua mitä itsekkin olet.

        Samaa ihmisrotua? Jaa, se on kyllä hyvinkin kyseenalaista seurattuani tämän palstan keskustelua - jos sitä nyt keskusteluksi voi kutsua. Seuraan kyllä muitakin keskustelupalstoja mutta täällä törmää kyllä kaikkein kiihkeimpiin ihailijoihin. En ainakaan muista missään muualla tavanneeni tällaista ilmiötä. Ihan perusteltua ja mielenkiintoista kutsua näitä yltiöpäisiä, kritiikittömiä ihailijoita toiseksi ihmisroduksi. Hauskaakin sinänsä! Olisi mielenkiintoista kuulla jonkun populäärikulttuurin tutkijan mielipide tästä sinänsä harmittomasta mutta minulle käsittömästä "ihailijailmiöstä" vai miksi sitä nyt kutsuisi. Täysin vieras käyttäytymismalli minulle. Voin tykätä jostain pilke silmäkulmassa mutta, että hurahtaisin: nee, passt mir nicht!
        (tässäpähän tämä yöpäivystys menikin mukavasti)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe