onko kellään muulla?

nainen 50

olen 50 nainen ja ensioireet alkoivat viime kesänä, kylmillä ja kuumila aaloilla. nyt alkuvuodesta on menkat olleet välillä aika runsaat ja kovat kivut olleet. huhtikuussa ei ollut menkkoja ja toukokuussa tulivat, alavatsaa sattui vähän väliä. nyt väliä oli 25 vuorokautta ja rinnat kipeytyivät, vuotoa taas välillä runsaina. rinnat edelleen kipeät joten kokemuksesta tiedän että ei taida tulla pitkää väliä kun mensut taas alkavat. menkkakivut on koventuneet. ei saa nukutuksi kunnolla ja mieli on välillä aivan maassa.

6

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hikielma

Moi ! Mulla on ollu parin viime vuoden aikana ihan samantyyppistä oireilua. Olen 47v. Pian 48v. Oirehtimisen myötä minunki mielialani on välillä niin ja näin , johtunee hormonien voimakkaista vaihteluista. Ensin pelästyin mutta nyt jo alkaa tottua siihen että tämä nyt vain kuuluu tähän ikään. Mikäli tilanne menee ihan sietämättömäksi niin gynelle vaan. Apua on monenlaista. Tälläkin palstalla monet on saaneet avun luontaistuotteista. Itse en ole kokeillut. Mielessäni on kyllä käynyt sellainen kuin Pueraria mistä tällä palstalla aika lailla on puhuttu. En vain tiedä mistä tilaavat.

• 888888888888

iherb.com tai biovea.net Sieltä saat, ja tulee suht nopeasti, noin pari viikkoa tilauksesta. niin olivat kotona.

• hyvä juttu

Heippa vaan! Minä tilasin Ainterolin Puerariajauhetta R4 ja olen käyttänyt sitä kolmisen vko. Aluksi 2 krt/pv, mutta nyt pienennän annosta 1krt/pv. Tilasin sitä ainterol us
        Mulle ei ollut mitään vaikutusta Biovean Puerariasta. Se oli aivan eri makuista ja väristä, kuin Ainterolin. Itselläni heräsi epäilys, että tuote ei ollut sitä mitä piti.

Te muut jotka olette tilanneet Bioveasta kertokaa kokemuksianne?

• 88888888888888888888
        hyvä juttu kirjoitti:

Heippa vaan! Minä tilasin Ainterolin Puerariajauhetta R4 ja olen käyttänyt sitä kolmisen vko. Aluksi 2 krt/pv, mutta nyt pienennän annosta 1krt/pv. Tilasin sitä ainterol us
        Mulle ei ollut mitään vaikutusta Biovean Puerariasta. Se oli aivan eri makuista ja väristä, kuin Ainterolin. Itselläni heräsi epäilys, että tuote ei ollut sitä mitä piti.

Te muut jotka olette tilanneet Bioveasta kertokaa kokemuksianne?

Mulla on molempia, sekä iherbin, että biovean. Tilasin ensin bioveasta, koska iherbissä oli loppu, enkä jaksanut odottaa :)
        Itsekkin vähän epäröin sitä biovean puerariaa, siinä kun ei ole sitä dimiä, mitä iherbin puerariassa on. Pitää siis olla sitä erikseen, ja sitäkin saa iherbistä.
        Eli teinkin sieltä tilauksen myös siitä, joten nyt on millä kokeilla:)
        Kaikki purnukat tuli samaan aikaan, ja popsiminen on aloitettu ja tuntui, että jo muutaman päivän päästä kuumat aallot helpottivat. En tiedä onko se pillereistä vai muusta johtuvaa, mutta ihan sama, kunhan helpottuvat. Olen kyllä yleensä aika herkkä kaikille lääkkeille, ym, joten ehkä .....:) Toivon parasta.
        Olen kokeillut myös muita luontaistuotteita, esim viimeksi menohop strong, josta ei hyötyä, ainakaan minulle,ja kalliskin oli. Ainoa mikä on auttanut, on menolistica, mutta sekin on aika hintava, kun vertaa puerariaan.
        Viime yönä heräsin samoihin aikoihin. kun yleensä herään kuumotuksiin ja hikoiluihin, mutta.....niitä ei tullutkaan, tuli vain jotenkin vähän lämpimämpi olo, kuin normaalisti, ja käänsin tyynyä ja jatkoin unia.
        Kuinka helpottunut olisinkaan, jos aallot häipyisivät!

• paulaaiti59
        88888888888888888888 kirjoitti:

Mulla on molempia, sekä iherbin, että biovean. Tilasin ensin bioveasta, koska iherbissä oli loppu, enkä jaksanut odottaa :)
        Itsekkin vähän epäröin sitä biovean puerariaa, siinä kun ei ole sitä dimiä, mitä iherbin puerariassa on. Pitää siis olla sitä erikseen, ja sitäkin saa iherbistä.
        Kaikki purnukat tuli samaan aikaan, ja popsiminen on aloitettu ja tuntui, että jo muutaman päivän päästä kuumat aallot helpottivat. En tiedä onko se pillereistä vai muusta johtuvaa, mutta ihan sama, kunhan helpottuvat. Olen kyllä yleensä aika herkkä kaikille lääkkeille, ym, joten ehkä .....:) Toivon parasta.
        Olen kokeillut myös muita luontaistuotteita, esim viimeksi menohop strong, josta ei hyötyä, ainakaan minulle,ja kalliskin oli. Ainoa mikä on auttanut, on menolistica, mutta sekin on aika hintava, kun vertaa puerariaan.
        Viime yönä heräsin samoihin aikoihin. kun yleensä herään kuumotuksiin ja hikoiluihin, mutta.....niitä ei tullutkaan, tuli vain jotenkin vähän lämpimämpi olo, kuin normaalisti, ja käänsin tyynyä ja jatkoin unia.

Tätä samaa jauhetta saa nyt ainterol uk ja hinta on edullisempi.huomioikaa että yksi mitallinen on 250mg kun sensijaan ainterol kapselit on 500mg.joten pari mittalusikallista pitää ottaa samaan määrään.

• Pueraria R4
        88888888888888888888 kirjoitti:

Mulle ei auttanut Iherbin Pueraria. Siinä on liian vähän Puerariaa. En ole aivan varma, mutta oman kokeiluni mukaan Dim ehkä lisää ruokahalua. Ainakaan se ei ole Pueraria. B12-vitamiinia siinä on myös hirvittävä määrä 8333 prossaa. Joka tapauksessa aina pillerin otetuani voisin hetken päästä syödä kaiken mitä jääkaapista löytyy. Oiskohan toi dim vähä niin kuin progesteroni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe