Elina

mikä on

statuksesi tällä hetkellä? Vapaa, varattu?

35

747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeElina

Varattu edelleen, tottakai!! Enkä kaipaa sua!

• eräselina

Vapaa

• Mitäs sä

teet kun et ole töissä? :)

• fwtwf0wkw4
        Mitäs sä kirjoitti:

En olekaan nyt tällä hetkellä, vaan nautin kesästä........elokuussa sitten olen töissä:) Mitäs sulle kuuluu??

• eräselina
        Mitäs sä kirjoitti:

noh..esimerkiksi urheilen..

• fwtvjne....
        eräselina kirjoitti:

noh..esimerkiksi urheilen..

samoin.....olen uinut tosipaljon ja pelannut tennistä..........haluaisitko mut:)??

• Et ole
        fwtvjne.... kirjoitti:

samoin.....olen uinut tosipaljon ja pelannut tennistä..........haluaisitko mut:)??

aloittaja.

• 5958401445
        Et ole kirjoitti:

aloittaja.

En olekaan.........mut ootko sä "eräselina"?

• eräselina
        fwtvjne.... kirjoitti:

Yeah, heti squirtit sisääni AAAAAaaaaaaahhhhhh.,..

Tack;)

• 5958401445
        eräselina kirjoitti:

Yeah, heti squirtit sisääni AAAAAaaaaaaahhhhhh.,..

Tack;)

Rakas eräselina.....mulla on ikävä sua oikeesti.....meilaa mulle, niin päästään eteenpäin.........miehesi2011miukumaukusuomi24.fi

• mene,

ja tiedä. Vapaa tahto, esteet hidasteita. Tämän Elinan sydän on varattu eräälle Kimmolle. Toivottavasti hän ei luule että, tämä leikki on. m.o.t.

• Yks Kimmo

Ei mua kyllä kiinnosta yhtään, saat monoa lähiaikoina.

• Kukako?

Mullakin välillä mielessä eräs Elina........varmaan varattu edelleen?

• elinaelina

Yksin täytyy jatkaa tätä matkaa.

• Mitenkä niin?

Mitäs teet kun sulla on vapaata töistä?

• Ex ex ex

Elinalla on ise perse :D

• Naapuri32

Ruma se on.. Hampaatkin kun hevosella :D

• Eikä oo,

Elinahan on tosi kaunis.

• Teesoo
        Eikä oo, kirjoitti:

Elinahan on tosi kaunis.

Vanha sanonta..kauneus on katsojan silmissä, mutta tämä henkilö ON herättänyt kovasti hilpeyttä ylkonäöllä.. Levee perä.. Jännät hampaat.. Ja se vielä luuleee olevansa vetovoimainen nainen..tai sillä rajalla..

• Ja pointti oli??
        Teesoo kirjoitti:

Vanha sanonta..kauneus on katsojan silmissä, mutta tämä henkilö ON herättänyt kovasti hilpeyttä ylkonäöllä.. Levee perä.. Jännät hampaat.. Ja se vielä luuleee olevansa vetovoimainen nainen..tai sillä rajalla..

Eikös susta pitänyt tulla "uusi ihminen"? Tämäkö on sitä? Samaa haukkumista ja irvailua? MIksi? Kateellinen ja katkerako edelleen? MIksi?

• Teekoo22222
        Ja pointti oli?? kirjoitti:

Eikös susta pitänyt tulla "uusi ihminen"? Tämäkö on sitä? Samaa haukkumista ja irvailua? MIksi? Kateellinen ja katkerako edelleen? MIksi?

Eihän sille mitään voi jos ei naisen ulkonäkö ole viehättävä. Ja en todellakaan käyttäisi häneen sanaa viehättävä. Ex oli virhe.

• J p o
        Teekoo22222 kirjoitti:

Eihän sille mitään voi jos ei naisen ulkonäkö ole viehättävä. Ja en todellakaan käyttäisi häneen sanaa viehättävä. Ex oli virhe.

Vai olitkohan sittenkin mustis? Älä huoli, ei sun ukkos Elinaa ottaisi eikä Elinakaan häntä :)) luultavasti ;)

• Tenttimies ;)

Eräs Kiinnostava Elina sanoi menevänsä terassille tänään ;)

• elinaelina

Olen mökil mut toivottavasti siin ei olis susta mitään pahaa vaikka niin kävisi esim. huomennakin ehtii vielä.

• Yksi Elina lisää por

Sehän riippuu täysin kuka asiaa kysyy. Jos olisi minulle tarkoitettu tämä viesti, olen täysin vapaa ja odotan häntä. Tai no alkaa usko pikku hiljaa loppua, mutta en tahdo vielä luovuttaa hänen suhteensa. Toivottavasti kohtaamme vielä ja saamme toisemme.

• Tenttimies ;)

Sen tiedän ettei SE Elina mitä minä tarkoitan ole minusta kiinnostunut..joten omakin kiinnostukseni on sitä myöden alkanut hiipumaan...kun ei saa vastakaikua niin sitten ei saa :)

• yksi Elina lisää por

Oletko nyt aivan varma ettei hän ole kiinostunut? Sillä omasta itsestäni voin sanoa, että olen käyttäytynyt juuri päin vastaisella tavalla häntä kohtaan, kuin oikeasti haluaisin. En ole vain uskaltanut olla avoimena hänelle. Olen ollut liiankin välinpitämättömänä hänelle. En haluaisi olla.

• metsän pienpeto
        yksi Elina lisää por kirjoitti:

Oletko nyt aivan varma ettei hän ole kiinostunut? Sillä omasta itsestäni voin sanoa, että olen käyttäytynyt juuri päin vastaisella tavalla häntä kohtaan, kuin oikeasti haluaisin. En ole vain uskaltanut olla avoimena hänelle. Olen ollut liiankin välinpitämättömänä hänelle. En haluaisi olla.

Olettako työ Elinat kaikki tuommosia vai sinäkö se oot..

• Tenttimies ;)

Olen melko varma asian suhteen jos minulta kysyt? Kyllä juttelemalla selviää hyvin pian onko ihminen toisesta kiinnostunut vai ei. Esim. jos toinen ei kysy mitään sinusta ja sinun päivän kulustasi keskustelun aikana ei se luo ainakaan sellaista kuvaa että "sinusta" oltaisiin kiinnostuneita. Juttu luistaa muuten ihan OK, mut jokin vastapuolelta puuttuu. En tiedä luenko toista väärin mutta niin minusta ainakin tuntuu. Eikä sille mitään voi jos toista ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta niin se on vaan hyväksyttävä tosiasia :) SE Elina tietää nimimerkistäni kuka olen ;)

• e..

Huomaatko miten turhaa tää kaikki on.
      Monta Elinaa ja sitten vielä välissä muutama muu.
      Saitko selvyyden?

• ellielina

Sain. Mutta mihin sinä oikein pyrit? Meinaatko että tämä tavallisuus ei riitä vaan on oltava jotakin suurempaa?

• aloittaja.

huomasin juu, ehkä livenä sitten..

• e..
        aloittaja. kirjoitti:

huomasin juu, ehkä livenä sitten..

No joo, jos kerta livenä olette tekemisissä/näkemisissä niin ei ole mitään "oikeutta" täällä kysellä :)

• Taavi84

Yök. Elina on kyllä tosi maailman rumin ihminen jonka tunnen.. Alle kolmekymppinen ja max iso kaula.. Ihan virtaheposen näkönen :D

• Tenttimies ;)

Hyvää Juhannusta eräälle Elinalle sinne...jonnekin ;) Eilen olit niin kiireinen että jäi jutustelumme kesken, mutta toivottavasti jutellaan lähiaikoina lisää...etkä löydä sitä "jussia" jussina... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe