Alennusmyynnissä Aleksi!

Tsiisus män

Esittelit sitten Seiska-teeveessä loma-asuntosi. Ja paskat! Kyseessähän oli Kultaranta Resortin luovan johtajan mainospätkä, joka tosin osoitti erittäin pientä luovuutta, mutta sitäkin enemmän tätä nykyään niin suosittua julkisuushuoruutta. Tiedäthän sitä, jossa julkkis myy itsensä jollekin medialle tai firmalle ja kertoo siitä sitten lehdessä tai blogissa ja vastineeksi saa kaikkea kivaa ilmaiseksi tai ainakin alella. Talonrakentamiset ja rempat ovat oikein suosittuja tässä sarjassa. Kuvatekstiin vaan maininta, että keittiön kaapit on Puustöllin, niin diili toimii.

Muka-herra-suorasuuna ja toisia sormella osoittavana miehenä sinulla on yllättävän vähän selkärankaa omassa toiminnassasi.
Armoa Aleksi-palstan nimeksi sopisi paremmin Alennuksessa Aleksi. Tai ehkä olen väärässä ja saamme lukea AA:n purevan raportin aiheesta julkkikset ja harmaamainonta. Sitä odotellessa voi vaikka laskea, kuinka monta kertaa AA mainitsee videoblogissaan sanat Kultaranta, golf ja muumit.
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a189315/aleksi valavuoren videoblogi tallainen on lomaasuntomme/

9

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupparatsu

miksi tämä mies on julkisuudessa

• eioikeintajua

Mä en tajunnut sitä yhtään, siis eikö tuolla Kultaranta Resortissa ole vain ns. vuokrattavia, tai siis oikeastaan ihan tavallisia hotellihuoneita? Mitä hän höpisi että tämä on ikäänkuin meidän OMA asuntomme???? Siis jos saa sitä käyttää joskus???? Jep, meinasin myös oksentaa, kun näin herran mainosvideon, ja vieläpä taas Seiskassa. Sillä miehellä ei ole varaa yhtään ketään arvostella, kun katsoo miten itse tyrkkää itseään skandaalilehtiin.

• korjaan

miten tämä mies on julkisuudessa

miksi tuli jo selväksi tässä ketjussa

• puuma-pirjot

Aleksi on hyvännäköinen ja ihana!
        Tykätään katsoo meidän omaa silmänilo-murusta, nam!

• 98393939

Sillä on tosi rumat hampaat, yksi risti kaksi ja keltaiset. Sitten naurattaa, kun sen tyttöystävä sanoo että vielä tässä tekee mallinuraa ennen perheen perustamista. Ihmettelen vaan, mitä sekin nainen on mallina muka saanut aikaiseksi, siis kukaan ei häntä mallina tunne. Ihan perusnätti mutta näitä naamoja mahtuu joka oksalle, ei tähän tyttöön kiinnitä yhtään mitään huomiota.

• kerro nyt

kuka se on onko tunnettukin

• Oikeesti Mr Nobody
        kerro nyt kirjoitti:

kuka se on onko tunnettukin

Tuskin monellekaan on tuttu nimi, vaikka yrittää punkea naamaansa Seiskan kautta. Häärinyt urheilupiireissä ja teeveessä Pelkokerroin-juontajana.
        Itse muistan ensi kertaa nähneeni naaman Seiskassa joskus vuosia sitten, kun oli kohua siitä, että oli sutinaa yökerhossa silloisen kulttuuriministeri Tarja Karpelan kanssa

• kiesus mitä porukkaa
        Oikeesti Mr Nobody kirjoitti:

Tuskin monellekaan on tuttu nimi, vaikka yrittää punkea naamaansa Seiskan kautta. Häärinyt urheilupiireissä ja teeveessä Pelkokerroin-juontajana.
        Itse muistan ensi kertaa nähneeni naaman Seiskassa joskus vuosia sitten, kun oli kohua siitä, että oli sutinaa yökerhossa silloisen kulttuuriministeri Tarja Karpelan kanssa

Ei kun tarkotin sitä naisystävää.

mut hei, karpelan kanssa? kiitti tiedosta. jessus. varsinainen eliitti meilläkin kansalaisilla saatana...

• hohhhooo

Mikä on luova johtaja? Ihan uusi tittelinimitys? Aleksi kun sanoo olevansa Kultarannan luova johtaja. Minusta haiskahtaa tehdyltä titteliltä jolla ei ole mitään tekemistä "kunnon" työntekemisen kanssa....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe