Älä härnää,tule jos tulet,mutta älä tule jos ei aikomustakaan lähestyä tai sit se on että nautitta tästä.
aamuun
10
175
Vastaukset
- ei kivaa,
Se ei tainnut olla sinulle jos viittaat sokerin lainaamisesta. Härnätä en tosiaan haluu. Luovutan pikku hiljaa. Olen korteni kekoon jo kantanut, en vaan pääse täältä niin helpolla pois.
- vuan
Onkos joku löytännä itselleen toisen, samoilla ehdoilla? Toisilla ehdoilla kyllä löytääpi, mutta niillä ehdoilla mitä eräälle laittoinna?
- ap
ei mihinkään aikaisempaan.
- ei se noin mee
et toisen tarttee tulla ja mennä ja tehdä ja sää oottelet kotona ... molempien pitää
tehdä jotain. turha tänne on tämmösiä kirjotella jos itse ei ole valmis mihinkään muuhun. - mitäs jos ihan isse
sä voisit itsekin tehdä jotain etkä vaan odottaa valmiusta niinkuin manu illallista
- ap
niinhän oon tehnytkin;).Illalliset ei noin vain tipahtele suuhun,tiedetään.Älkääkä lukeko niin sanan tarkkaan näitä viestejä,siinä on vihje,huomaa tai ei.Kestän kyllä härnäämistä,muttei enää jaksa,nyt todellista toivottavasti.
- sun vuoro
Kattia kanssa, et ole tehnyt varmana mitään mitä mä sua tunnen. Sain tuoda sokerin sulle, kun arvasin ettei sulla ollut ja piirakanteko sen takia kesken. Olisin taas jäänyt ilman piirakkaa.
- no enpä tiiä
se ei ole härnäämistä jos mä en vaan yksinkertaisesti uskalla tehdä mitään ja sun pitäs se kyllä ymmärtää.
- ap
uskaltaa hän...ei siitä kiinni..hyvää viikonloppua.
- jään syliisi
se on mitä hänestä ajattelen.haluaisin, kasvonsa lähelle, että voisin koskettaa.En härnää saati leiki.siihen että en ole mennyt missä hän ehkä on,on ihan muut syyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080