Olkaa hyvät ihmiset varovaisia siellä. Näkyy ne Romanian romanitkin sinne suunnistavan kovaa vauhtia..., taskuvarkaat siis liikkeellä joten varovaisuutta ja kertokaa muillekin tästä jotta osaavat varautua......
Saaristo Open Kaarinassa
5
586
Vastaukset
- tsaukkitaukki
Joo joo. Ja tottahan vitussa niillä romanian romaneilla on maksaa satanen sisään jotta pääsevät kuulemaan Kaija Koota ja Bonnie Tayloria.
Taidat olla itse niitä aidan ulkopuolella roikkuvia romaaneja. Hanki rahaa ja maksa itsesi sisään niin ei tarvitse roikkua romanien kanssa aidanreunalla ja yrittää saada itselleen ilmaisnautintoja samalla peläten että ainoa vitonen tippuu perstaskusta - terve menoa !!
vitux meni, ranta paskana........
- Ranta "kehittyy"
Tasa-arvovaltuutetulle töitä
"Sopimuksessa on optio alueen pysyvästä vuokraamisesta yrittäjälle, mikäli sopimuksen ehdot täyttyvät.
Keskeisin näistä ehdoista on yhdessä laadittu kehittämissuunnitelma, joka sisältää pysy-
vien rakennusten toteuttamisen alueelle."
Mitään pysyviä rakennuksia ei kuitenkaan ole rakennettu, jos nyt ei oteta lukuun ulkohuussin pystytystä, se "ravintolakin" on alunperin vain ravintolalaivan terassin katos.
Miksi siis sopimusta Abdullah Coscun ja Harri Rekolan kanssa on jatkettu, kun ranta-alueen "kehittäminen veneilijöille ja lapsiperheille" on lähinnä bajamajojen roudaamista ja ranta-alueen roskaamista kertakäyttöisillä kaljatuopeilla. - rannan lokki !!!
Milloin rannan loppusiivous tehdään saaristo-openin jäljiltä?? Ranta todella epäsiisti. Roskia ja rakennusromua joka puolella :( lapset kuitenkin leikkii ja juoksentelee rannalla niin kuka sitten on vastuussa jos astuvat lankun päälle jossa naula pystyssä? Tai vielä pahempaa, kompastuvat ja lyövät päänsä!!
Hyvät herrat jotka olette tämän hienon tapahtuman järjestäneet, olette hienosti tuoneet Kaarinaa esille, mutta suunnitelkaa asiat loppuun asti, eikä luovuteta siivousta ja työkoneita alaikäisten käsiin.. (nimimerkillä, näin alaikäisen ajelevan trukilla edestakas ja kaverit roikkuivat piikeistä) - venepaikan vaihto
Järkyttävä näky,lähes kaatopaikka oli vastassa,kun su 12.6.tulimme veneilemään.
Ripeät siivoojat hommiin heti tilaisuuden loputtua ensi vuonna,tuuli vei roskat ympäri maailmaa.
Tai lopettakaa koko festarit,jos ette osaa järjestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618