olemme seurustelleet tyttöystäväni kanssa mutuaman kuukauden ja itseäni hieman harmittaa ja mietityttää kun minä olen aina oma-aloitteisesti kutsumassa tyttöystävääni meille kylään, mutta sittenkun sovimme että seuraavaksi tulen heille ja sanon että ilmota sittenkun teille pääsee niin mitään ilmotuksia ei koskaan tule. Aina pitää ite olla kysymässä, että no pääseekö teille. Tytön vanhemmat pitävät minusta kovasti ymym, mutta missä voisi mätätä :0 (Seurustelen ekaa kertaa niin en oikein tiedä viellä näitä juttuja) Viimeksi tapasimme tiistaina ja sanoin, että ilmota sittenkun teille pääsee niin tulen heti (asumme eri paikkakunnilla), mutta mitään ilmotusta ei ole tullut vaikka luulisin että ei hänen tarvisi kuin kysyä niin vanhemmat vastaisivat myöntävästi. Tai sitten tää kun ainakun kysyn joskus 3pv päästä että no pääsenkö teille "odota käyn kysymässä" piiip............
Seurustelu, kyläily
9
269
Vastaukset
- Nomitä?
kertokaany joku kokeneempi mitä pitäs päätellä tost jos ylipäätää mitää?
- Nomitä?
ja mul aina viimestää yhen päivän jälkee tappavan ikävä jos ei nähä :/
- :tytteli>
Ei oo kokemusta valitettavasti, mut kannattaa sanoo sille kuinka ikävä sulle tulee, jos ette pääse näkemään. Vois kyllä kuulostaa siltäkin ettei hän jaksa/halua olla sun kanssa, mut älä jää sitä miettiin, kun mulle tuli vaan mieleen ku aloin miettiin että miksiköhän se ei sitten kuitenkaan ilmoittele mitään. Voihan sillä olla jotain muuta tekemistä ettei se ole kerinnyt, mutta voisithan myös varovasti, vaikka kauttarantain kysästäkki :)
- 87584
Jos sitä ei vaan kiinnosta ja se leikkii sun tunteilla
- tällänevaa :D
Luulen, että tyttö ehkä jotenkin ''häpeilee'' kotiian, ja ajattelee että pettyy taloonne, tai jotain vastaavaa? :o
- Ville Rönni
http://adf.ly/1lj6I
Suosittelen. - Iines Kives
Ehkä se tyttö häpeää vanhempiaan...
- tyttö vainnn
Hmm jännä tapaus sulla.. Mä oisin ainakin ilonen, jos mun poikaystävä haluis tulla mun luo noin oma-aloitteisesti. Mutta ei.. mulla taas on siten, että ollaan kans poikaystävän kans seurusteltu muutama kuukausi ja asutaan eri paikkakunnilla. Se on mennyt aina niin, että mä menen hänen luokseen kylään, mutta hän ei ole kertaakaan käynyt meillä. Oon kyllä pyytänyt monta kertaa että tulis, mutta poikaystävä aina selittää olevansa ujo, jos se näkis mun vanhemmat. Sitten se sanoo, että tulee kyllä joku päivä, mutta eipähän oo näkynyt.. On se nyt kumma juttu. Ärsyttävää tällänen.
- tytsy16wewewe
Tosi outo juttu :o yritä kysyä tyttöystävältäsi että mikset koskaan pääse käymään heillä... onks se sen mielestä jotenki kuusallista esitellä oma poikaystävä vanhemmille vai häpeääks se vanhempiaan vai mikä siin mättää :o itelläni oli sellane tilanne et vähä ujostutti esitellä mun nykynen poikayst'v' porukoille mut sit ajattelin et ukmmiski se joskus ois pakko esitellä ni hoidetaan se alta pois =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872