tätä on jatkunut jo muutaman viikon. eli nielussani tuntuu painetta ja tuketta. tuntuu että nielussa olis joku möykky joka pullistelis siellä. tämä tunne on melkein keskellä kaulaa siinä kohtaa jossa on aataminomena, ihan aavistuksen verran oikealla puolella keskikohdasta. tunne on melko alhaalla kaulalla, melkein siinä kohtaa josta kaula alkaa. Kyseinen tuntemus/kipi säteilee myös oikeaan korvaani saaden sen särkemään. Korvan vaikun eritys on myös lisääntynyt.
Myös päätä on alkanut särkeä oikealta puolelta ja joskus mua sattuu kyljestä oikealta puolelta rinnan alta. En tiedä onko näillä yhteyttä toisiinsa.
Olen käynyt 7kertaa lääkärissä, 6kertaa tk:ssa ja kerran yksityisellä. Kaikki verikokeet normaalit, paitsi senkka koholla jonkinverran. Lääkärit tunnustelleet kaulan, mitään möykkyä ei löydy mistään kohtaa. Nielu myös katottu peilin kanssa, nielu ei punoita eikä ole peitteitä. Kilpirauhasarvot normaalit eikä kyse ole kilpirauhasen tulehduksestakaan.
Kuumetta ei ole eikä mulla ole ollut mitään flunssaoireita kuten yskää tai tukkoisuutta yms.
Onko kyseessä kilpirauhasen syöpä? mistä oikeen voi johtua pelkästään oikeanpuoleiset kivut kropassa?
onko tämä kilpirauhassyöpää?
merjattax
1
179
Vastaukset
- totax5
Hei merjattax. Vaadi kunnon tutkimuksia! Se on inhottavaa vaatia, mutta niin vain on pakko. Menetin puolisoni agressiiviseen kilpirauhassyöpään, joka havatiiin vasta tomografiakuvissa. Etäpeäkkeitä luustossa ja keuhkoissa. Kilpirauhasarvot ja kaikki muut arvot oli aivan kunnossa. Siispä verikokokeista ei syöpää nähnyt. Ainoastaan oli lonkkakipua, joka olikin etäpesäke. Turhaan fysioterapiaa ja kipulääkkeitä....syöpähoidosta ei tuohon anaplastiseen muotoon ollut mitään apua :( Siis vaadi kunnon tutkimuksia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770