ABSOLUTISTIT

vihainen2222221

SAATANA VIHAAN TEITÄ MENKÄÄ HELVETTIIN SELVÄPÄISET IDIOOTIT PASKAT VIHAAN TEITÄ OPETELKAA DOKAAMAAN JA PITÄÄ HAUSKAA TYLSÄT LUUSERIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETTE OLE IHMISIÄ@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

3

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihainen2222221

t: 14v tyttö

• Maaretta mmm

No vihaa vaan aivan rauhassa, miksi ihmisen joka tietää viinan vaarat pitäisi dokata. Ensinnäkin olen nähnyt työssäni monen kuolevan viinaan kun on dokattu vähän liikaa joten minua et saa uskomaan että se olisi joku ihanuus juoda viinaa ja sitten sen voimala muka olla kiva ja hauska. Aina kun ihmiset juovat niin tunne miten olen allapäin nähdessäni idiootit, kukaan ei ole koskaan kasvattanut näitä ihmisiä tajuamaan miten viina toimii aivojen kanssa. Sitten kun olet huoltaja aivovammaiselle ihmiselle niin huomaat miten turhaa se on, nähdessäsi mitä aivosolujen kuolema vaikuttaa ihmiseen. Mutta luulen ettei tuollainen dokaaja
      ymmärrä näitä aspekteja, joten jatka tuhoamalla aivo solijasi kuka välittää ei kukaan. pirun dokaaja. Teille muille onhan viina aiheuttanut niin paljon vahinkoa yhteiskunnassa että olisi jo aika sanoa stoppi sille, ettei tuollaiset Dokaajat hilluisi karmeine mielipiteineen joka puolella. Kysyn vaan onkohan niiden vanhemmat samanlaisia.

• raittiina paras

Selväpäinen idiootti olen minäkin ja siitä hyvin ylpeä, ja mielestäni se ei ole mikään saavutus olla juvuksissa ja teeskennellä siinä vielä enenmmän mitä onkaa, jonkun kummallisen mielenjohteen vuoksi. Kukaan normaali ihminen ei näe siinä mitään järkeä. Täytyy olla aika korkattu kun luulee että viina auttaa kun on lohdutuksen tarpeessa. Mutta monet jatkavat vaikka koko ajan meedia informoi sen haitoista. Sinä Dokaaja Oletko koskaan nähnyt ihmistä joka on kuollut alkoholi myrkytykseen , et varmaan mutta minä olen, se on niin turhaa. Ja sitten ne kaikista typerimmät puhuvat vielä miten pää on kipeä seuraavana päivänä ja kuinka kukakin on oksentanut, ja kukaan ei näytä tietävän että kun on juonut tarpeeksi niin alkoholi myrkytyksen eka oireet on juuri oksentaminen, niin kauan menee kun voi oksentaa mutta seraava aste on tajuttomuus ja kun tajuttomana oksennat niin se valuu keuhkoihin ja tukehduttaa ihmisen. Joten tunnen sääliä jokaista pikku alkkista kohtaan kun ei aivot pelaa kuten pitäisi, ja vielä sellainen pökerö ottaa viinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe