Hamamiin menon vaikeus?

pinta-ala

Kun tuota hamamia aina mainostetaan Turkin matkaajille,niin kiinnostaisi kyllä mennä.

Mutta.Olen Suomessa tottunut käymään nais-ja mieshierojilla.Eikä muuta väliä,että hieroja osaa asiansa.

Mamamissa taas tuntuu olevan suuri kynnyskysymys se,että pesijä on mies,koska itsekin olen mies.Jos kyyseessä olisi normaali hieronta ja oikea hieroja,niin ei mitään väliä.Mutta kun mies pesee miehen...?
Eihän tää normaalisti voi näin mennä.Eikö ne tee mitään poikeuksia,siis että saisi edes naispesijän?

13

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+3

Olen nainen, mutta kyllä minulla ainakin oli nainen pesijänä, tyttärelläni kylläkin nuori mies. Ja housut jalassahan tuo pesentä tapahtuu, jos et ota varta vasten housuja pois:)

• Kyllä kuule

muslimimaassa mies hoitaa hommat!

Jos haluat naishierojan, matkusta vaikka Bulgariaan.

Kyllä on hieman kauniimpia hierojia...

• että näin

Wikipedian mukaan Turkin asukkaista vain 10% on muslimeja....... että se siitä "muslimimaasta"..... siis jos nainen peseen naisen niin kenen se mies pitäisi pestä..... loppuu sukupuolet kesken :D

• Tuota tuota
        että näin kirjoitti:

Wikipedian mukaan Turkin asukkaista vain 10% on muslimeja....... että se siitä "muslimimaasta"..... siis jos nainen peseen naisen niin kenen se mies pitäisi pestä..... loppuu sukupuolet kesken :D

"Nimellisesti 99,0 prosenttia Turkin väestöstä on muslimeita,[89] joista valtaosa noudattaa sunnalaisuutta"

http://fi.wikipedia.org/wiki/Turkki

VALHEELLA ON TODELLA LYHYET JÄLJET NYKYÄÄN, EINSTEIN!

• Hamamisoitu

Meillä kahdella naisella hamamissa oli pesijöinä miehet eikä tuo mitenkään haitannut. Tuttuvapariskunnalla taasen miehellä miespesijä ja naisella nainen. Näyttäisi siis vaihtelevan ei paikoissa. Bikinithän siellä hamamissa on päällä:)

• pinta-ala

Tiedän kyllä, että hamamissa on simmarit tai pyyhe (ainakin normaalisti;)).En vain saa sitä oikein päähähäni mahtumaan, että aikuinen mies pesee toisen aikuisen miehen - kokonaan.

Pikkupoikana faija pesi selän ja aikuisena joku treenikaveri on suihkussa auttanut selänpesussa.Mutta siihen se on jäänyt.Ei tulis mieleenkään,että antaisin jonkun tutun kaverin pestä koko kropan,hieroa kyllä sais, jos olisi hieroja ja kyseessä normaali hieronta.

Ehkä ne, jotka hamamissa käyvät osaavat mieltää asian toisin.Minä nähtävästi en.Ja en ole tässä etsimässä mitään turkkilaista,naisen suorittamaa pesua "onnellisella lopulla".

• Ei sellaista

muslimimaassa oel tajollakaanm.

Tyydy vaan karvaseen mieheen.

• taas menossa

Kyllä ne pesijät on ihan fiksuja. Ihan sama onko mies vai nainen. Eivät mitään intiimialuetta pese. Kannattaa vertailla, hamameissa on suuria eroja. Minä olen maksanut n. 10-15e hamamista, johon on kuulunut kuljetukset, saunomiset, pesut ja 1/2h öljyhieronta. Lähes aina hyvä kokemus, vain 1 hamamissa meinasi loppua happi.Harmittaa kun en muista hamamin nimeä, mutta kleopatran puolella aika lähellä Can-sairaalaa.

• Rohkeesti pesulle

Ole huoleta, ei ne sinun "arteeseesi" koske. Ihan saat itse sen puhtaaksi rapsuttaa. :)
        Miehenä tietysti saat miespuolisen pesijän. Ja lisämaksusta hieronnan. Käsittely voi tuntua rankalta kaikkine nikaman naksautuksineen, mutta kerran kannattaa kokeilla.

• suomiwoman
        Rohkeesti pesulle kirjoitti:

Ole huoleta, ei ne sinun "arteeseesi" koske. Ihan saat itse sen puhtaaksi rapsuttaa. :)
        Miehenä tietysti saat miespuolisen pesijän. Ja lisämaksusta hieronnan. Käsittely voi tuntua rankalta kaikkine nikaman naksautuksineen, mutta kerran kannattaa kokeilla.

läiskitäänko hieronnan aikana elintä selkää vasten kuten Alanyassa on tapana?

• eikä ole tapana
        suomiwoman kirjoitti:

läiskitäänko hieronnan aikana elintä selkää vasten kuten Alanyassa on tapana?

Moista en ole kuullutkaan. Ja kun taannoin Matkaoppaissa myytiin Hamametin aulassa miehille seksiä, siitäkin nousi iso haloo. Muslimimaissa ! Ja vielä perhelomakohteissa !

• 18+18
        eikä ole tapana kirjoitti:

Moista en ole kuullutkaan. Ja kun taannoin Matkaoppaissa myytiin Hamametin aulassa miehille seksiä, siitäkin nousi iso haloo. Muslimimaissa ! Ja vielä perhelomakohteissa !

Mıssa hamametın aulassa? Paıkka olı hamam ja taıtaa taıpua hamamın aulassa... ja nıınkohan myytıın. Luulen, etta pohjautuu aıvan taysın ukkelın vaarınkasıtykseen.

• Ihantavallinenhomofo

Kokeile nyt ihmeessä, kestääkö heteroutesi vai homoudutko yhdestä kerrasta, kun mies sinut pesee?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5230
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      129
      1686
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1650
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1609
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1305
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1220
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1120
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1057
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1018
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe