17v ja neitsyt.....

eiolemikäänvitsi

Moi oon siis 17 ja edelleen neitsyt. Kyse ei oo siitä, että en haluais.. vaan todellakin haluaisin! Minua asia hieman nolottaa, jonka takia olen vältellyt viimeisen parin vuoden aikana seurustelua, flirttiä toki heitän luonnostaan. Olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni ja jopa mallinhommiin mua on yritetty saada. Oon 165/56 urheilullinen ja pitkät vaaleat hiukset. Tuntuu kuin miehet eivät uskaltaisi lähestyä vakavasti. Olen jopa yrittänyt päästä neitsyydestä eroon etsimällä chatistä mahdollista ikätoveria, mutta aina vanhemmat miehet ovat väijymässä. Asia todella vaivaa mieltäni... mitä mun pitäisi tehdä?=( Monet kavereistani ovat jo kihloissa ja menettäneet neitsyytensä 7 luokalla (eli todella nuorena)

41

6141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • β

      17 ja *edelleen* neitsyt? En halua uskoa, että tämä olisi harvinaista :|

    • 14+5

      Mitä sitten? On ihan normaalia olla 17 ja neitsyt. On myös normaalia olla 17 ja selibaatissa. Ja sekin on normaalia, etteivät suunnilleen samanikäiset pojat uskalla lähestyä kauniita tyttöjä. Pojilla on huomattavasti realistisempi käsitys omasta markkina-arvostaan kuin tytöillä ja pojat pelkäävät torjutuksi tulemista kuin ruttoa. Usko pois, itse ainakin pelkään. Sen takia suunnilleen ainoa yritys siihen suuntaan on kännissä ja "aggressiivisesti", jolloin voi toisaalta selitellä mokan humalan piikkiin ja toisaalta esittää kovaa jätkää, jota ei yhtään haittaa vaikka pakkeja tuleekin. Vaikka oikeasti itsetunto murenee ja sydän itkee verta.

      Sulle ja muille tytöille sanoisin, että ottakaa ohjat omiin käsiinne. Te olette se itsevarmempi osapuoli, joka loppujen lopuksi hallitsee tilannetta. Siis päätä mitä haluat ja toimi sen mukaan. Lähesty itse niitä poikia, jotka eivät uskalla lähestyä sinua.

    • weya

      Minä olen 18-vuotias, neitsyt ja minulla on poikaystävä.
      Haa, voitin. Eikä ole mikään kiire, ei kummallakaan. Joten ota ihan vaan rauhallisesti, kyllä sen neitsyyden menettäminen tulee sitten aikanaan kunhan löydät jonkun mukavan miehen itsellesi. Älä etsi, elä vain elämääsi ja ota vaan rennosti. Kyllä se sieltä. Tapahtuihan se kaikille muillekin maailman ihmisille. :)

    • uupeliduupeli

      mäki oon 17 vuotias ja neitsyt, en oo koskaan edes seurustellut vaikka en edes ole mikään rumilus. mäki oon mallinmitoissa ja nätti, mut mäkään en uskalla lähestyä ketään eikä kukaan uskalla mua:DD

    • Hervantalainen

      ´´Moi oon siis 17 ja edelleen neitsyt´´

      mää oon 20-vuotias ja edelleen neitsyt joten ällös huoli! :)

      • Jaskakuseepurkkiin

        Varmaa aika noloo 20-vuotiaalle


      • Neitsyt juu

        20 ja neitsyt, enkä kyllä häpeä sitä. Miksi rynnätä panemaan, jos ei ole sitä oikealta tuntuvaa tullut vastaan?


    • tia22

      minä annan ,vasta sille oikealle.Vakavat masennukset ja taudit voi saada.

      • pööööööö.

        no ilmankos sun jutut on mitä on.


    • qwertyuksjf

      Itse odotan ainakin siihen asti että löytyisi pidempi suhde jonkun ihanan pojan kanssa, joka arvostais mua sellasena ku olen, ehkä sitte voin miettiä sitä seksiä. Mikä kiire 17 vuotiaalla on? Itse tottakai mietin jo seksiä, mutta tuskin sitä neitsyyttä tosta vaan heittämällä saa pois. Itse siis 16v, joten mikäs täs, ei pidä ku odotella sitä hetkee:)

    • matahtooveivaaveivaa

      nii mitä sitte. mäki oon 17 ja neitsyt enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä, pikemminkin normaalina.

    • Bigboy96;)

      Oon 14 v poika, ja VIELÄ neitsyt :( ensisuudelmat on kokematt myös :D

    • neitsytpoika 19v

      Jos minua nuoremmat
      eli sanotaan ikähaarukaks vaikka 11-18 ovat huolissaan siitä että ovat VIELÄ NEITSYITÄ, niin mun pitäisi sitten varmaan olla enemmän kuin huolissaan. Mä luulen että mun pitäis ryhtyä jo epätoivoseks ja jopa panikoidaki ehkä vähän. Mutta mä luulen, että mä en jaksa olla huolissaan ku en aina jaksa edes ajatella tommosia. Kaikkein pohjimmaisin syy on mulla se, että ei yksin kertaisesti uskalla lähestyä tyttöä tommosten ajatuksen kanssa. Kaverimielessä kyllä uskaltaa puhua mutta mitään sen vakavampaa ei koska "keskusmuisti lakkaa ottamasta käskyjä vastaan" niin sanotusti. En tiedä onko "luovuttaa" oikea termi, mutta mä en jaksa nykyään edes yrittää koska tiedän että en onnistu kuitenkaan.
      Mutta mitäpä sitä turhaan murehtimaan ku tässä on kerran koko elämä aikaa, ja mukavahan se vaan on olla ja chillailla kavereiden kanssa. Jos kerkiää elämä loppua ennen kuin kerkiää saada, niin sitte ei voi mittään. Mutta ei tosissaan kannata tuota neitsyt asiaa turhaan murehtia. Ennemmin vaikka kiertää maailmaa kaveriporukassa. Niin minä tekisin jos olisin miljonääri.

    • Mr Frasier

      Hah! Itse olen 17 v poika, poikuus tallella ja olen jo sinut itseni kanssa. Elikkäs tottunut mahdollisuuteen että menetän poikuuden vasta 40v iässä :D. Ei minussakaan mitään vikaa juuri ole (paitsi ehkä kusipäinen luonne(kai) ja ujous). Joten mikäs tässä toisia lohduttaessa että kyllä te saatte sulhon kunhan yritätte. Tsemppiä ja jumalan siunausta!

    • 94tyttö

      Ite oon kohta 17v tyttö ja vielä neitsyt. Oon mielestäni ihan kaunis (ikinä ei oo rumaks haukuttu) ja mukava ihminen mut ei sille mitään voi jos ketään ei yksinkertasesti oo sattunu eteen. En oo ikinä edes seurustellu kenenkään kanssa. Ehkä jätkiä pelottaa mun pituus, 177cm... No ehkä mä joskus jonkun kivan pojan löydän. :)

    • pinkberry.

      hei älkää tehkö ihmiset seksistä noin isoa juttua! mitä sitte vaikka ois neitsyt kuinka vanhaks saakka? ei se tee susta ollenkaan huonompaa ihmistä. ja oot vasta 17, sulla on kuules aikaa :--)

      itse olen 16v neitsyt, eikä mulla ole mitään kiirettä

    • ei olekaan mikään...

      oot täydellinen! voithan tutustua johonkin 20 - 26 vuotiaaseen, kun vaan katsot, että on luotettava. Ei sun tarvii hävetä neitsyydestä

    • Ei harvinaista

      Ei se pidä paikkaansa, että olisi harvinaista olla 17-vuotiaana neitsyt.

    • kgadhgsdmg

      Hahhahahaha................ Tämä keskustelu naurattaa niiin p*rkeleesti:D

    • Ihmetyttää

      Voi jumalauta! 17v ja neitsyt. Mihin sulla on kiire? Useimmat 17-vuotiaat ei oo viellä sängyssä ollut eikä siinä ole mitään epänormaalia.

    • munomaunelma<3

      ei mitään hätää :) mä aattelin menettää neitsyyden vasta avioliiton jälkeen :) se olis upeeta!

      • gl

        eli siis kuolemaansaakka? ei kukaan jaksa kattoo pihtarii joka venaa avioliittoon:D mut joo onnea yritykseen


    • 14tqw

      BB Sebastain on 22v ja neitsyt. Joten eihän tuo nyt mitään.

    • 21wee poika

      21 poika ja poikuus tallella. :)

    • neitsyt myös

      Aloittajalle: Mä olen 16, melkeen 17 vuotias ja neitsyt. Olin melkein vuoden yhdessä exäni kanssa ja kyllähän kaikkea tuli tohuttua mutta neitsyys on silti tallella. Kyllä nyt todellakin haluaisin ja paljonkin, mutta kaikki tutut jätkät jotka ovat sopiva iskttäviksi ovat joko varttuja taikka kunnon kavereita... Tiedän tunteen...

    • aikuinen neuvoja

      Aloittaja: Olet aivan liian nuori harjoittamaan seksuaalista kanssakäyntiä. Unohda se ja palaa asiaan noin 5 vuoden kuluttua. Kaverisi ehtivät eroamaan teinikihlatuistaan vielä monta kertaa tässä ajassa.

      On hienompaa antautua tulevalle aviokumppanilleen kokemattomana kuin olla puolen kylän höyläämä patja.

    • someonehere17

      Ei ole mitenkään outoa olla 17v ja neitsyt. :)
      Jos kivaa ja luotettavaa kumppania hommaan ei ole vielä kuulunut, niin parempi olla neitsyt kuin hypätä vällyjen väliin jonkun puolituntemattoman kanssa, eikö? :)

    • rumapulla

      Mä oon 19v ja neitsyt, vielä pahempi. Mulla on niin suuret estot seksin harrastamiseen, koska vihaan kroppaani niin paljon, siksi se on mennyt näin myöhäiseksi, jos ikinä tulee vastaan. En ikinä ptystyisi riisuutumaan tuntemattoman nähden, enkä löydä mukavaa ja hyvää poikaystävää mistään

      • ukki-trukki

        Eihän tuo ikä vielä mitään. Itse olen 29 vuotias ukki ja jopa ensisuudelmakin kokematta. Onhan niitä kyllä vielä tätäkin ukkia vanhempia täysin kokemattomia. Koen itseni jo ukiksi vaikka ulkonäköä piisaisi vaikka mihin, mutta se yksi sana : SAAMATTOMUUS. Pakko oli kommentoida vaikken tänne palstalle kuulukaan.


    • tuttötuollainen

      Täälläki on yks 17v neitsyt et älä huoli tilaisuuksii kyl tulee viäl ! (:

    • JaanaTo9292

      Noniin, kaikki rauhottukaa ja tehkää tunnukset jonnekkin treffisivustolle.... Niin mä ainakin pari vuotta sitten tein ja ihan mukavaa ollu sen jälkeen! =D

      http://treffit.tk Menkää tuonne vaikka ja ettikää mies/nainen ja alkakaa nauttia elämästä. Miljoonia ihmistä etsii parisuhdetta tuolla, joten eiköhän se sielunkumppani löydy teillekkin!

    • Elizaaa

      muhaha olen 19 v ja vieläkin neitsyt. Tarjontaa kyllä on mutta aika paskaa

    • Kokent

      Tällä sivulla paljon järkeviä nuoria.Miksi liian monella nuorella ainoa päämäärä on päästä panemaan heti,ko pelit alkaa pelata.Siinä vaa säretää oma ja varsinkin tyttöjen mieli liian usein.
      Ite olin 23,ko pääsin ensmäise kerran panemaan ja yks on riittänt maIniost.Tul 7 lasta ja on jo 5 lastelasta.
      Huvittavvaa,ko niilä,jotka haastovat olevasa oikeen naistemiehiä nuoren,ei monel oo ensimmäistäkää lasta,ja tytöt,jotka jakovat ihteesä hyvinki helposti,ovat pilanneet elämäsä totaalisesti.

    • neitsyt ja ylpeä!

      16v enkä ole koskaan seurustellut, vaikka säätöä on pariin otteeseen ollut. ei ole neitsyydessä hävettävää.Olen aika ylpeä siitä että olen neitsyt! suurin osa ystävistänikin on neitsyitä!

    • neiiitsyyts

      ite olen 14v ja neitsyt, tyttöystävä ja mä ei oltu viel valmiita nii me vaa runkattiin toisiimme, tosin nyt haluisin tositoimiin..

    • Asexuality

      18v. ja neitsyt. Ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta ja mua alkaa aina häiritsemään kun kaverit alkaa oikeesti puhua seksisuhteistaan. Pervoa läppää voi heittää mut tosielämässä en halua tietää.

    • riku95

      itekki 17 ja neitsyt. Jotku on vielä 30 vuotiainaki neitsyitä ja sellaset jotka aikoo harrastaa seksiä vasta kun on menty naimisiin :D ei siis mitää ihmeellistä...

    • valkoinenmies

      mäki oon neitsyt oon 17 v mutt oon poika khyl se nolottaa ku kaikki kaverit veetuilee mulle siitä ja nauraa oon kavereist ainoo joka ei oo seurustellu ja/tai nussinu en mä sille välitä muitten mielipiteistä mut khyl se joskus nolottaa.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe