strategia?? On niin vieras muoto, että haluan perusteellisia analyysejä.
Mikä on tään uusperhemuodon
39
238
Vastaukset
- riskillä mennään
Kyl se on kahden vanhan perheen yhteensulautuminen yhdeksi uudeksi. Syntyneessä uudessa kombinaatiossa noudatetaan jo vanhassa perheessä opittuja sodanjohto-, rauhanneuvottelu- ja palvelustrategioita päämääränä uusperheen hyvinvointi ja kilpailukykyisyys perinteisemmän perhemallin kanssa.
- mitään lisäämättä
Strategia on hyvin yksinkertainen :
entiset lapset ( kuinka voi kutsua omia lapsia entisiksi?)
huitsin nevadaan, kun useimmiten isin pitää todistaa että vielä kelpaa, vielä saa aikaiseksi ´uusia´ lapsia
miten joku oikeasti voi edes kuvitella että uusio-yrityksessä kaikki ongelmat ratkeavat tuosta noin, leikiten ?
perheen rikkonut uusio-naikkonen on niin mustasukkainen miehen menneisyydestä - x vaimosta - heidän lapsistaan joten hän keksimällä keksii syitä mustamaalata x-vaimoa
kas, niinhän toimii epävarma,pelokas joka pelkää miehen huomaavan, miten kovaa Potemkinin kulissit huojuvat
uusio-naikkoset toistelevat että ´ei ketään voi viedä väkisin´, vi kyllä se onnistuu :
perhe-elämä kun harvoin menee kuten elokuvissa eli arjen pyörittäminen, työ, ja perhe : siihen kun iskee joku sopivan häijy munahaukka joka HETKEN tarjoaa lohtua kaikesta vastuusta - sopiva annos manipulointia ja suurta, suurta teatteria jossa näytellään Ikuista Rakkautta niin kyllä mies saattaa ansaan langeta - uusionaikkonen hoitaa kyllä asiat niin että miesparka on puun ja kuoren välissä - vaikka mies jossain vaiheessa ymmärtäisikin että tuli langettua maailman halvimpaan ansaan niin eihän sitä myöntää voi
entä sitten
tulee sanomista kaikesta x: n kanssa, lasten tapaamiseet jne jne ja marionetin naruja kiskoo uusi, vallanhimoinen naikkonen joka on valmis kaikkeen - miehen lapset edellisestä liitosta ovat riippana ja vaivana
kun nämä hylätyt aviolapset tulevat teini-ikään lasku saattaa langeta maksettavaksi - mitä se lapsiaan hylännyt mies silloin
ajattelee ?
uuden naikkosen kanssa syyttävät x-vaimoa huonosta kasvatuksesta......... - UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
mitään lisäämättä kirjoitti:
Strategia on hyvin yksinkertainen :
entiset lapset ( kuinka voi kutsua omia lapsia entisiksi?)
huitsin nevadaan, kun useimmiten isin pitää todistaa että vielä kelpaa, vielä saa aikaiseksi ´uusia´ lapsia
miten joku oikeasti voi edes kuvitella että uusio-yrityksessä kaikki ongelmat ratkeavat tuosta noin, leikiten ?
perheen rikkonut uusio-naikkonen on niin mustasukkainen miehen menneisyydestä - x vaimosta - heidän lapsistaan joten hän keksimällä keksii syitä mustamaalata x-vaimoa
kas, niinhän toimii epävarma,pelokas joka pelkää miehen huomaavan, miten kovaa Potemkinin kulissit huojuvat
uusio-naikkoset toistelevat että ´ei ketään voi viedä väkisin´, vi kyllä se onnistuu :
perhe-elämä kun harvoin menee kuten elokuvissa eli arjen pyörittäminen, työ, ja perhe : siihen kun iskee joku sopivan häijy munahaukka joka HETKEN tarjoaa lohtua kaikesta vastuusta - sopiva annos manipulointia ja suurta, suurta teatteria jossa näytellään Ikuista Rakkautta niin kyllä mies saattaa ansaan langeta - uusionaikkonen hoitaa kyllä asiat niin että miesparka on puun ja kuoren välissä - vaikka mies jossain vaiheessa ymmärtäisikin että tuli langettua maailman halvimpaan ansaan niin eihän sitä myöntää voi
entä sitten
tulee sanomista kaikesta x: n kanssa, lasten tapaamiseet jne jne ja marionetin naruja kiskoo uusi, vallanhimoinen naikkonen joka on valmis kaikkeen - miehen lapset edellisestä liitosta ovat riippana ja vaivana
kun nämä hylätyt aviolapset tulevat teini-ikään lasku saattaa langeta maksettavaksi - mitä se lapsiaan hylännyt mies silloin
ajattelee ?
uuden naikkosen kanssa syyttävät x-vaimoa huonosta kasvatuksesta.........tulee sanomista kaikesta x: n kanssa, lasten tapaamiseet jne jne ja marionetin naruja kiskoo uusi, vallanhimoinen naikkonen....
Ja nyt sinua harmittaa kun ennen se kiskoja ja vallanhimoinen olitkin sinä, ja sut vaihdettiin parempaan :DD - onnen äitikkä
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU kirjoitti:
tulee sanomista kaikesta x: n kanssa, lasten tapaamiseet jne jne ja marionetin naruja kiskoo uusi, vallanhimoinen naikkonen....
Ja nyt sinua harmittaa kun ennen se kiskoja ja vallanhimoinen olitkin sinä, ja sut vaihdettiin parempaan :DDEi parempaa meitä vaihdettu, vaan yksinäiseen ja vapaseen lapsista. Mies kyllästyi lapsiinsa ja halusi lapsettoman korppikotkan.
Kyllä meitä suututtaa, mutta kyllä miestäkin, kun me emme haua ollamissään tekemisissä miehen kanssa, ja lapsetkin inhoavat isäänsä. - kas sentään
onnen äitikkä kirjoitti:
Ei parempaa meitä vaihdettu, vaan yksinäiseen ja vapaseen lapsista. Mies kyllästyi lapsiinsa ja halusi lapsettoman korppikotkan.
Kyllä meitä suututtaa, mutta kyllä miestäkin, kun me emme haua ollamissään tekemisissä miehen kanssa, ja lapsetkin inhoavat isäänsä.Sinullahan menee hyvin,olet saanut pidettyä munahaukat ja korppikotkat poissa pesästäsi ja onnistunut saamaan lapset inhoamaan isäänsä.Siitä suurimmat onnentoivotukset!
- ihan itse on sotkenu
kas sentään kirjoitti:
Sinullahan menee hyvin,olet saanut pidettyä munahaukat ja korppikotkat poissa pesästäsi ja onnistunut saamaan lapset inhoamaan isäänsä.Siitä suurimmat onnentoivotukset!
Kyllä se mies ihann itse on saanut lapsensa inhoamaan itseään, ei siinä tarvi kun hylätä lapset. Ei lapsetkaan mitään tyhmiä ole, ettei ajattele itse.
- Kiristäjä Lissu
ihan itse on sotkenu kirjoitti:
Kyllä se mies ihann itse on saanut lapsensa inhoamaan itseään, ei siinä tarvi kun hylätä lapset. Ei lapsetkaan mitään tyhmiä ole, ettei ajattele itse.
Ei isä lapsiaan hylännyt. Ei halunnut olla sinun kanssa missään tekemisissä ja sinun näkeminen poli ehtona lapsten tapaamiselle, joten isällä ei ollut kuin yksi vaihtoehto.
- onnen äiti
Näin minäkin sen näen. Katkerat uusiot porskuttaa etiäpäin, vaikka eivät tunne edes itseään.
Minä ratkaisin asian niin, että lapseni ei koskaan ole saaneet nähdä isän naisia, juuri tästä syystä, että he alkavat meitä haukkumaan ja mustamaalaamaan.
Nyt aiusiet lapset ovat erittäin ihania kun eivät joutuneet lapsena isän naisten käsiin. Enkä voisi kuvitella että minä en lapsiani enää tuntisi, jos olisivat valinneet minun tilalle isän ja isän naiset. Huh...
Naikkoset van estää miestä tapaamasta omia lapsiaan, tekee heidänolonsa kurjaksi, joten siltä omani ovat säästyneet, ja me emme heitä mihinkään tarvi.
Kun mies lapset hylkäsi, niin nyt sai itse takasin, kun lapset hylkäsi hänet. Sitä saa mitä tilaa.
Mä en ikinä olisi voinut kuvitella, että ex miehen naiset kuulusivat meidän elämään!! Se on niin paksua, että huh...
Mies itsekin sanoi, että hänen naiset on huonoa seuraa lapsillemme, eikä ole heitä tunut koskaanmeille.- lissu haisee..
jankuti, jankuti taas tota samaa paskaa.............
- näin se vaan on.
Mutta jos perhe rikotaan, niin on oikeus olla pyytämättä ex miehen naikkosia kotiinsa . Meillä ei ainkaan aleta kahvittamaan ex miehen naisia. Emme halua edes olla tekemisissä tai nähdäkäänheitä.
Lapset ovat erittäin onnellisia, kun isännaiset ei ole tulleet väkisin meille.
Sanovatkin että se olisi ollut isältä maailman suurin ivirhe, jos hylkäämisen jälkeen vielä pakottaisi meidät näkemään naisensa.
Me emme heitä tarvi mihinkään. - wilma60
Jos ei ymmärrä uusperheiden strategiaa niin on ihan turha kirjoittaa tälle palstalle. Täällä jaetaan vertaistukea samassa elämäntilanteessa olevien kanssa ja jos ei uusperhettä ole niin miksi vaivautua tänne kirjoittamaan.
- virkkuukoukkunen ap
Olen saanut vastauksia kysymykselleni, joka on samaa kuin vähän uumoilinkin. Nyt olen vakuuttunut siitä, mutta lisää voi tulla mielipiteitä. Vasinkin kirjoittaja " mitään lisäämättä" on kirjoittanut juuri niin kun itsekin asian näen, ja olen monta vuotta nähnyt.
Kaiken takana on uusikko naikkonen. Seison vakaasti omien mielipiteitteni takana, ja niin moni muukin on samaa mieltä. Siksi halusin kysellä jotta saisin tukea tiukkoihin mielipiteisiini.
Uskon vain ydinperheesen ja siihen että perheen voi rikkoa, kun on oma sisus ontto. - hohhoijakkaaa
virkkuukoukkunen ap kirjoitti:
Olen saanut vastauksia kysymykselleni, joka on samaa kuin vähän uumoilinkin. Nyt olen vakuuttunut siitä, mutta lisää voi tulla mielipiteitä. Vasinkin kirjoittaja " mitään lisäämättä" on kirjoittanut juuri niin kun itsekin asian näen, ja olen monta vuotta nähnyt.
Kaiken takana on uusikko naikkonen. Seison vakaasti omien mielipiteitteni takana, ja niin moni muukin on samaa mieltä. Siksi halusin kysellä jotta saisin tukea tiukkoihin mielipiteisiini.
Uskon vain ydinperheesen ja siihen että perheen voi rikkoa, kun on oma sisus ontto.Aika hassua. Nimittäin sinä aloittaja ja tämä "mitään lisäämättä"-nimimerkin omaava henkilö olette tasan sama henkilö. Ja useimmat muutkin tähän ketjuun vastanneet.
Sinä se jaksat aina aloittaa näitä keskusteluja, vastailla itsellesi ja keskustella itsesi kanssa. Huvinsa kullakin, ja halvat ovat sinun huvisi. Nettiliittymän hinta yleensä kiinteä, voit surffata tekemässä terrorityötäsi uusperhepalstoilla samalla könttäsummalla ja viihdyttää itseäsi.
Me muut kyllä tunnistamme jokaikisen kirjoituksesi. Samat kirjoitusvirheet, jaarittelut ja fraasit toistuvat jokaisessa. - luehan
virkkuukoukkunen ap kirjoitti:
Uskon vain ydinperheesen ja siihen että perheen voi rikkoa, kun on oma sisus ontto.Lue myöskin ajatuksella nimimerkin "onnellinen perhe" vastaus
- uusikko voi voi
Miehen ex perheen elämän sotkeminen. Sitä se on.
- Onnellinen perhe
Ihmeellisiä vastauksia olet kyllä saanut. Kai se sitten niin on, että ne, joilla menee huonosti ja jotka eivät ole sulattaneet entisen puolisonsa uutta onnea, kirjoittelevat enimmäkseen tälle palstalle. Ja varsinkin eräs "nimeltämainitsematon" uusperhe-palstan terroristi, "entisen miehen puolisot ovat kaameita naikkosia eivätkä lapset ole saaneet heitä koskaan nähdä"-tyyppi (kaikki palstaa seuranneet tietävät kenestä puhun, mutta ei hänestä sen enempää). Mutta on meitä onnellisiakin uusperheläisiä, jotka jaksamme tällä palstalla roikkua ja yrittää parhaamme mukaan antaa vertaistukea.
Itse elän hyvin toimivassa ja onnellisessa uusperheessä, johon kuuluvat aviomieheni, minä, mieheni 2 lasta sekä miehen ja minun yhteiset 3 lasta. Takana on paljon yhteisiä vuosia perheenä, ja vuosien varrella olemme todella perheytyneet ja lähentyneet. Miehen lapset ovat minulle rakkaita, ja he ovat minun biologisten lasteni rakkaita sisaruksia. Puhumme yleisesti lapsista, emme sinun, minun tai meidän lapsista, vaan kaikki ovat tämän perheen lapsia, ja jokainen yhtä tärkeä, rakas ja ainutlaatuinen. En osaisi kuvitella elämääni ilman kaikkia perheemme kultahippuja.
Mieheni entinen puoliso, eli miehen lasten äiti, on myös tahollaan naimisissa. Meillä on kaikilla toisiamme kohtaan asialliset, kohteliaat ja ystävälliset välit. Vaihdamme sanasen törmätessämme, ja voin soittaa lasten äidille lapsiin liittyvissä asioissa. Emme kahvittele ja kaveeraa, mutta käyttäydymme niin kuin aikuiset, jotta lasten asiat tulisivat hoidetuksi ja lapsilla olisi hyvä olla.
Kun tapasin mieheni, hänen erostaan oli jo muutama vuosi. Kukaan ei siis rikkonut kenenkään perhettä. Mieheni ja hänen entisensä liitto oli kuollut jo vuosia ennen heidän eroaan. Lasten vuoksi he olivat sinnitelleet yhdessä, mutta huomanneet lopulta, että lapsetkin voivat huonosti kun vanhemmat voivat, ja heillä ei enää ollut hyvä olla yhdessä. Koska rakkaus oli kuollut jo ennen eroa ja he elivät yhdessä lähinnä kämppiksinä, ei heidän eroonsa liittynyt yhtään draamaa eikä tunteidenpurkauksia.
En voi ymmärtää sellaisia vanhempia, jotka eron jälkeen purkavat vihansa, katkeruutensa ja mustasukkaisuutensa lasten kustannuksella. Manipuloidaan, kiristetään, eikä hyväksytä entisen puolison uutta onnea, ja sen synnyttämän katkeruuden vuoksi ei anneta entisen puolison pitää kiinni omasta vanhemmuudestaan omalla tavallaan. Säälin erolapsia, joiden vanhemmat kantavat kaunaa ja antavat lasten kärsiä sen vuoksi.
Tällä palstalla uusperheen elämästä saa kovin kielteisen ja negatiivisen kuvan. Totuushan on, että jokaisessa perheessä on omat ongelmansa ja haasteensa, oli kyseessä mikä perhemuoto tahansa - ydinperhe, uusperhe, yksinhuoltajaperhe...Jossain ydinperheessä voivat aikuiset ja lapset olla onnettomampia kuin jossain uusperheessä, ja päinvastoin. Uusperheessä on toki omat haasteensa, etenkin tunneasioissa. Valitettavan usein ne ovat juuri ne aikuiset, jotka omien kaunojensa vuoksi tekevät niin aikuisten kuin lastenkin elämästä hankalaa. Jos vanhemmat kykenevät unohtamaan vihansa, katkeruutensa ja mustasukkaisuutensa toisiaan kohtaan ja keskittymään hyvään eron jälkeiseen vanhemmuuteen, on lapsilla usein huomattavasti helpompi olla kuin sellaisessa tilanteessa, jossa vanhemmat pysyvät yhdessä vain lasten vuoksi ja pitävät yllä kulisseja, vaikka pinnan alla salamoi. Ei uusperheellisyys ole syy lasten pahoinvointiin, vaan eroavien vanhempien kykenemättömyys pitää vanhemmuus ja aikuisten asiat erillään. Tietenkin lapsellakin on vaikeaa, jos vanhemmat sen sijaan että pitäisivät välinsä asiallisina ja antaisivat lapsille extrapaljon turvaa ja rakkautta ja toteuttaisivat parhaansa mukaan vanhemmuuttaan eronkin jälkeen, he manipuloivat, kiristävät ja tekevät kaikkien osapuolien elämästä hankalaa omien kaunojensa vuoksi.
Minä rakastan perhettäni yli kaiken, ja suojelen kaikkia perheemme lapsia kaikelta pahalta. Rakastan, kehun ja kannustan, olen aina tässä heitä varten. Ja he tietävät sen. Enkä välitä perhemuodosta, emme edes puhu meistä yleensä uusperheenä. Eikä kukaan meistä ole puolikas, miehen lapset kutsuvat minua nimellä ja siskot ja veljet ovat siskoja ja veljiä, enkä minä ole uusio, vaan mieheni vaimo ja lasteni äiti, sillä kenenkään toisen menneisyyden ei tarvitse määrittää meitä. Me olemme tiivis Perhe, ja that's it :) - näin mennään meillä
Minäkin ihmettelen puolikas sanaa, ei semmoista ole olemassa. Meillä ihmetellään myös sitä, että mies jätti lapsensa. Ei semmoista tee normaali isä. Täytyy olla jotain vikaa tai joku joka usuttaa moiseen toimintaan.
Meillä ei myöksään suvaita miehen naisia perheessämme, eikä lasten lähellä. Anoppi ei halua poikansa uusia naisia luokseen, vain minut ja lapset.
Meille ei yksinkertaisesti ole olemassa ex miehen naisia. He eivät kuulu meidän sukuun eikä meidän elämään.- uusi anoppi.
lissu ei sinulla ole enää anoppia sekin on ex , ja se on exäsi uuden vaimon anoppi.
Takuulla on ex anoppisi poikansa ja uuden miniänsä luokseen kutsunut, sinä olet historiaa sille suvulle, lapsille hän on aina tietysti mummu.
Ei sinulle kaikkea kerrota, kun tietävät sinun "vammaisuutesi". - ehei ehei
Ei äiti poikaansa jätä. Ex-anoppisi hyväksyy poikansa uuden naisen täysin koska hänet on poika valinnut onnensa takuuna. Ex-anoppi on poikansa valinnan takana 100%, sinä et ole enää kuin entinen miniäparka. Pitäisihän sinun se äitinä ymmärtää, että oman lapsen onni on tärkein.
- juhannuksena mökille
uusi anoppi. kirjoitti:
lissu ei sinulla ole enää anoppia sekin on ex , ja se on exäsi uuden vaimon anoppi.
Takuulla on ex anoppisi poikansa ja uuden miniänsä luokseen kutsunut, sinä olet historiaa sille suvulle, lapsille hän on aina tietysti mummu.
Ei sinulle kaikkea kerrota, kun tietävät sinun "vammaisuutesi".Kyllä minulla on anoppi! Anoppi on aina ollut mun todella hyvä ystävä, ja on sitä edelleen. Hän ei ole samanlainen kuin poikansa. Anoppi ja appi on edelleen minun jalasten ja lastenlastenkin elämässä.
Sekös sua suututtaa, kun sun suku on heittänyt sut veke. Hihaaa....
On noita tosi virheellisiä ihmisiä olemassa, etä tekee tyhmyyksiä, ei kaikki onneksi.
Taa mennään juhannuksena anopin ja apen mökille, koko suku... hiihaaa....käyks katteeks??
Siellä on oltu jo monia vuosia. - jussi,jussi
juhannuksena mökille kirjoitti:
Kyllä minulla on anoppi! Anoppi on aina ollut mun todella hyvä ystävä, ja on sitä edelleen. Hän ei ole samanlainen kuin poikansa. Anoppi ja appi on edelleen minun jalasten ja lastenlastenkin elämässä.
Sekös sua suututtaa, kun sun suku on heittänyt sut veke. Hihaaa....
On noita tosi virheellisiä ihmisiä olemassa, etä tekee tyhmyyksiä, ei kaikki onneksi.
Taa mennään juhannuksena anopin ja apen mökille, koko suku... hiihaaa....käyks katteeks??
Siellä on oltu jo monia vuosia.höpö,höpö, tuo on kaikki sinun mielikuvituksessa, jos ottaisit lääkkeesi ja miettisit sitä jussia, kun vietät sen ihan yksin.
Siellä mökillä viettää jussia exäsi ja hänen vaimonsa ja heitin sukunsa, ei sinun sukusi, paitsi lapsesi on tietty sinne tervetulleita. - kärvistele sinä siel
jussi,jussi kirjoitti:
höpö,höpö, tuo on kaikki sinun mielikuvituksessa, jos ottaisit lääkkeesi ja miettisit sitä jussia, kun vietät sen ihan yksin.
Siellä mökillä viettää jussia exäsi ja hänen vaimonsa ja heitin sukunsa, ei sinun sukusi, paitsi lapsesi on tietty sinne tervetulleita.Jopas olet kateellinen! hih..
- meidän ydinperhe
ehei ehei kirjoitti:
Ei äiti poikaansa jätä. Ex-anoppisi hyväksyy poikansa uuden naisen täysin koska hänet on poika valinnut onnensa takuuna. Ex-anoppi on poikansa valinnan takana 100%, sinä et ole enää kuin entinen miniäparka. Pitäisihän sinun se äitinä ymmärtää, että oman lapsen onni on tärkein.
Se on anopin oikeus olla ystävä kelle haluaa. Minä en häntä pois aja meidän elämästä, ellei itse halua lähtä pois minun ja lastenlasten elämästä,se on hänen valinta ja oikeus.
Olkoot vaikka kuin monta poikansa naista siellä, ei kuulu mulle, kunhan ei ole yhtäaikaa meidän ja lasten kanssa, sitteno lisin huolissani, jos ei kutsua meille enää tulisi. Mutta sekin on anopin oikeus ja valinta, johon en puutu.
Äitinä tottakai lasteni elämä on tärkein, siksi teimmekin ne ratkaisut ettei isän naiset tule mielle ja lasten elämään.
Alat vihdoin ymmärtää äidin huolen. Hienoa.
Siinä me olemme onnistuneet,lapset ja minä ja suvun kannustamana. - ehei ehei nimmarille
ehei ehei kirjoitti:
Kaikki anopit ei hyväksy poikansa uutta puolisoa. Oltiin eräs juhannuskin anopin mökillä, anoppi, miehen eksä, minä ja mies ja meidän yhteinen vauva. Semmonen anoppi minulla.
- jussi,jussi
kärvistele sinä siel kirjoitti:
Jopas olet kateellinen! hih..
ei, en ole kade,minulla on ihan oma mökki, ja minulla on mieskin, jota sinulla ei ole, ja olen mieleltäni terve,en tuollainen mielenterveysongelmainen.
Myös meidän molempien teinit tulee mökille.hih hih.... - ehei ehei
ehei ehei nimmarille kirjoitti:
Kaikki anopit ei hyväksy poikansa uutta puolisoa. Oltiin eräs juhannuskin anopin mökillä, anoppi, miehen eksä, minä ja mies ja meidän yhteinen vauva. Semmonen anoppi minulla.
Joo, ei kaikilla ole auvoinen anoppisuhde. Sinä, mies vauva ja miehen ex sentään mahdutte kaikki yht'aikaa anoppilaan. Toivottavasti anoppi vielä hyväksyy ja ymmärtää arvosi.
Tärkeää sekin, että miehen vanhemmat lapset saavat tutustua kanssasi nuorempaan sisarukseensa. Lasten paras on sisarussuhteiden edistäminen, varsinkin jos ikäeroa ei ole kovin paljoa se onnistuu hyvin mm. mummolassa. - ei jaksa sun kaa
jussi,jussi kirjoitti:
ei, en ole kade,minulla on ihan oma mökki, ja minulla on mieskin, jota sinulla ei ole, ja olen mieleltäni terve,en tuollainen mielenterveysongelmainen.
Myös meidän molempien teinit tulee mökille.hih hih....No johan olet epätoivoisen tylsä tyyppi! Heh.. mulla on mies, talo, atuoja viis, mökkejä kuus, rahaa joka pankissa miljoonia, on omat firmat, ja vaatteita parikymmentä kaappia kaikkee on..
sie oot teini!
Teinit kehuu noin, mulla on mut sulla ei oo mitää!! Heh... - OOOOOOOOOOoooooooooo
meidän ydinperhe kirjoitti:
Se on anopin oikeus olla ystävä kelle haluaa. Minä en häntä pois aja meidän elämästä, ellei itse halua lähtä pois minun ja lastenlasten elämästä,se on hänen valinta ja oikeus.
Olkoot vaikka kuin monta poikansa naista siellä, ei kuulu mulle, kunhan ei ole yhtäaikaa meidän ja lasten kanssa, sitteno lisin huolissani, jos ei kutsua meille enää tulisi. Mutta sekin on anopin oikeus ja valinta, johon en puutu.
Äitinä tottakai lasteni elämä on tärkein, siksi teimmekin ne ratkaisut ettei isän naiset tule mielle ja lasten elämään.
Alat vihdoin ymmärtää äidin huolen. Hienoa.
Siinä me olemme onnistuneet,lapset ja minä ja suvun kannustamana.Sö olet Lissu 6-kymppinen vanha kalkkuna, niin poikasi äiti on ainakin 8-kymppinen, niin vielä viittit meenä siipeilemään vanhan rahapussille. Hyi häpeä sairas!
- kuka lie mikä tie?
OOOOOOOOOOoooooooooo kirjoitti:
Sö olet Lissu 6-kymppinen vanha kalkkuna, niin poikasi äiti on ainakin 8-kymppinen, niin vielä viittit meenä siipeilemään vanhan rahapussille. Hyi häpeä sairas!
En vielä moneen vuoteen ole kuuskymmpinen, onneksi...mutta sinä olet. Mutta hyvinpä kelpasi mun aloitus sinullekin kirjoittelemaan...että revi siitä.
- lissu,lissu
ei jaksa sun kaa kirjoitti:
No johan olet epätoivoisen tylsä tyyppi! Heh.. mulla on mies, talo, atuoja viis, mökkejä kuus, rahaa joka pankissa miljoonia, on omat firmat, ja vaatteita parikymmentä kaappia kaikkee on..
sie oot teini!
Teinit kehuu noin, mulla on mut sulla ei oo mitää!! Heh...Ja nyt lissu on rikaskin, mammonaa löytyy....
- jussi,jussi
ei jaksa sun kaa kirjoitti:
No johan olet epätoivoisen tylsä tyyppi! Heh.. mulla on mies, talo, atuoja viis, mökkejä kuus, rahaa joka pankissa miljoonia, on omat firmat, ja vaatteita parikymmentä kaappia kaikkee on..
sie oot teini!
Teinit kehuu noin, mulla on mut sulla ei oo mitää!! Heh...Ei sulla mitään miestä ole, miehesi jätti sut, kun löysi paljon paremman, ja siitä sää et ole mitenkään selvinnyt, elät katkeroituneena ja vihaisena menneessä ja mielenterveytesi on mennyt.
- Lissu on nauta
kuka lie mikä tie? kirjoitti:
En vielä moneen vuoteen ole kuuskymmpinen, onneksi...mutta sinä olet. Mutta hyvinpä kelpasi mun aloitus sinullekin kirjoittelemaan...että revi siitä.
Koeta nyt päättää ollaanko sitä teini vai vanha? Sekopää skitso nauta olet Lissu!
Ja nyt myönnät olevasi tämän ketjun aloittaja ja myönnät olevasi tämän palstan Lissu! Thanks!
- @£${[]}\
Uusperheitä on monenlaisia. Kaikissa kuitenkin on kaksi aikuista ja ainakin jommalla kummalla lapsi/lapsia edellisestä/edellisistä suhteista. Mahdollisesti myös yhteisiä lapsia.
Olen kasvanut uusperheessä jossa äitini uusi puoliso kantoi vastuunsa tukemalla äitiäni vanhemmuudessa kun isä käytti energiansa katkeruuteen, ei kuitenkaan yrittänyt leikkiä isää koska sellainen meillä jo oli. - omituista toimintaa
Monesti se mies hyväksyykin toisen lapset, eikä hauku heitä.
Mutta nainen taas on niinkateellinen ja pelokas, että haluaa haukkuamiehen lapsia ja exää.
Se on kumma että miehillä on sydäntä.
Mutta sitä ihmettelen, että miksi mies jättää omat lapset ja hyväksyy naisen lapset?????
Miksi omat voi jättää mutta naisen lasten kanssa ollaan kokopäiväissesti???- ooooooooooooooOOOOOO
Olisikohan johtunut sinusta itsestäsi Lissu? Katso peiliin....
- monilla samoin
ooooooooooooooOOOOOO kirjoitti:
Olisikohan johtunut sinusta itsestäsi Lissu? Katso peiliin....
Ei! Kyllä se syy löytyy perheenrikkojasta, joka tiesi että miehellä on perhe, mutta sitlit mun mies kiinnosti. Siitä nyt mies itse kärsii, emme me. Lapset hylkäsi isän kun isä aikanaan lapset. Joten kyllä mies nyt tietää mitä tuli tehhtyä kun lapsensa vaihtoi vieraaseen otukseen.
- voi lissu.
monilla samoin kirjoitti:
Ei! Kyllä se syy löytyy perheenrikkojasta, joka tiesi että miehellä on perhe, mutta sitlit mun mies kiinnosti. Siitä nyt mies itse kärsii, emme me. Lapset hylkäsi isän kun isä aikanaan lapset. Joten kyllä mies nyt tietää mitä tuli tehhtyä kun lapsensa vaihtoi vieraaseen otukseen.
Itse olet perheesi rikkonut exäsi kanssa, kuka nyt tuollainen jankuttajan kanssa jaksaa. Teidän liitto on ollut jo ihan rikki, kun exäsi löysi paremman.
Itse olet myös lapsesi vieroittanut isästään.
Millai lapset hylkää sellaisen joka ei ole vuosikausiin ollu teidän kanssa missään tekemisissä?? hullua... - 7589027595702
voi lissu. kirjoitti:
Itse olet perheesi rikkonut exäsi kanssa, kuka nyt tuollainen jankuttajan kanssa jaksaa. Teidän liitto on ollut jo ihan rikki, kun exäsi löysi paremman.
Itse olet myös lapsesi vieroittanut isästään.
Millai lapset hylkää sellaisen joka ei ole vuosikausiin ollu teidän kanssa missään tekemisissä?? hullua...Kannattaako olla noin katkera? Kyllä äidillä on oiakeus päättää lasten asioista jos iisä ei osaa ja on naikkosten vietävissä. Lapset ei kuulu siihen soossiin, jossa heitä haukutaan ja kiusataan.
Meillä me emme halunneet miehen ja ex isän naikkosia kotiimme, eikä onneksi ole tunkeneetkaan, koska laitoimme stopin heti. Sanoin ukolle, että akkojas ei sitten meille tuoda, eikä lasten lähelle, jos yhtään lapsias rakastat ja kunniiotat, niin pidät naiset kaukana meistä. On kyllä pitänytkin, onneksi. Siitä isot pisteet. - jankuti jan...
7589027595702 kirjoitti:
Kannattaako olla noin katkera? Kyllä äidillä on oiakeus päättää lasten asioista jos iisä ei osaa ja on naikkosten vietävissä. Lapset ei kuulu siihen soossiin, jossa heitä haukutaan ja kiusataan.
Meillä me emme halunneet miehen ja ex isän naikkosia kotiimme, eikä onneksi ole tunkeneetkaan, koska laitoimme stopin heti. Sanoin ukolle, että akkojas ei sitten meille tuoda, eikä lasten lähelle, jos yhtään lapsias rakastat ja kunniiotat, niin pidät naiset kaukana meistä. On kyllä pitänytkin, onneksi. Siitä isot pisteet.otapa nyt lääkkeesi ja rauhotu ja unohda edes hetkeksi exäsi ja naikkonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780