Blogistille kiitos,

Pukeli 1

kun kerroit Håkan Nesserin uudesta kirjasta. Täytyy heti alkuviikosta käydä kirjastossa tekemässä varaus.
Minulla menee nyt parhaillaan Bagdadin prinsessa ja niin on, kun tuhannen ja yhden yön tarinat.
Jotakin lukemista pitää olla aina, muuten ei tule elämästä mitään :)))))

40

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+9

Voisitko olla tuomatta blogia tälle palstalle? Kommentoi sinne mieluummin.
      Se blogi on täynnä valheellisia ja muita ihmisiä loukkaamaan tarkoitettuja kirjoituksia eikä niin ilkeämielistä kirjoittelua kannata mainostaa täällä.

• Pukeli 1

Täytyykö tehdä niin kuin sinä sanot ?

Nyt oli puhe ainoastaan kirjoista, eikä sitten muuta.

• Myy-Pikkuinen

Olen täpöillä samaa mieltä, pitäkööt ne juttunsa siellä "ihanassa blogissaan"!!

Se on varmaan toi pukeli joka turkulaisen lisäksi niitä juttuja tänne tuo.

• 7 x 7
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Olen täpöillä samaa mieltä, pitäkööt ne juttunsa siellä "ihanassa blogissaan"!!

Se on varmaan toi pukeli joka turkulaisen lisäksi niitä juttuja tänne tuo.

Miksei toisi ?!...Hyvä kynä :))))))

• Myy-Pikkuinen
        7 x 7 kirjoitti:

Miksei toisi ?!...Hyvä kynä :))))))

HAHAAA, olipa hyvä vitsi!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Ole hyvä vain:) Mullekin Akateemisen myyjä tota suositteli. Tässä se on vieressäni työpöydällä odottaen milloin alan sitä lukemaan., kuten moni muukin kirja.

Toi mikä sulla on menossa on varmasti hyvä. Aikaa vaan pitäisi olla enemmän lukemiseen. Onneksi meillä on porukka joiden kanssa kierrätetään näitä dekkareita.
      Tänä kesänä olin ajatellut lukea uudelleen Pirkko Arhipan alku tuotannon dekkareiden jalolta saralta. Sopii kesään.
      Maria Langin suomennetut dekkarit olen jo tainnut lukea kolmeen kertaan.

• Pukeli 1

Täytyy sanoa, että en lue suomalaisten kirjoittamia dekkareita ollenkaan, en vain itsekään tiedä miksi ?
        Tarjoan taas sulle sitä Seitsämännen portaan enkeliä...Ihan oikeesti se on hyvä kirja. Takakannessa on Jari Tervon arvostelu siitä, että silloin, kun en nauranut, silloin itkin...Olen samaa mieltä.
        Minulla riittää aikaa lukemiseen yöllä. Mies siinä vierellä herää ja katsoo kelloa. Aha, se on jo kolme..Nuorempana silloin, kun se oli erittäin matco, niin valot oli sammutettava silloin, kun se määräsi.

• Pukeli 1 kirjoitti:

Täytyy sanoa, että en lue suomalaisten kirjoittamia dekkareita ollenkaan, en vain itsekään tiedä miksi ?
        Tarjoan taas sulle sitä Seitsämännen portaan enkeliä...Ihan oikeesti se on hyvä kirja. Takakannessa on Jari Tervon arvostelu siitä, että silloin, kun en nauranut, silloin itkin...Olen samaa mieltä.
        Minulla riittää aikaa lukemiseen yöllä. Mies siinä vierellä herää ja katsoo kelloa. Aha, se on jo kolme..Nuorempana silloin, kun se oli erittäin matco, niin valot oli sammutettava silloin, kun se määräsi.

Ei kelvannut mulle pitkään pitkään aikaan nykydekkarit. Olin jämähtänyt niihin keräily dekkareihin .. Mieli onneksi muuttu tai paremminkin alkoi lukeminen loppumaan. Ihastuin näihin kotimaisten kirjoittajien dekkareihin. Nyt kelpaa Pohjoismaalaisetkin ... ja pikkuhiljaa taas alkaa laajeta.

Se seitsemän portaan enkeli on varmaan hyvä. Itse kumminkin tykkään "kevyemmästä" lukemisesta. .. joka vie mennessään eikä paljoa tarvitse funtsia..

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

Ei kelvannut mulle pitkään pitkään aikaan nykydekkarit. Olin jämähtänyt niihin keräily dekkareihin .. Mieli onneksi muuttu tai paremminkin alkoi lukeminen loppumaan. Ihastuin näihin kotimaisten kirjoittajien dekkareihin. Nyt kelpaa Pohjoismaalaisetkin ... ja pikkuhiljaa taas alkaa laajeta.

Se seitsemän portaan enkeli on varmaan hyvä. Itse kumminkin tykkään "kevyemmästä" lukemisesta. .. joka vie mennessään eikä paljoa tarvitse funtsia..

Ostit sitten kivan kassin. Onko aito ranskalainen vai lukeeko jossain nurkassa, että made in China ?
        Kiinastahan ne kaikki tavarat ja vaatteet tulevat ainakin mitä tavarataloista voi ostaa.
        Ompas ollut lämmintä vai mitä ? ....Yksi punkkikin jo löytyi käsivarresta ja se on nyt sitten varma todiste, että kesä on, mutta ei hätää, parin viikon perästä ne illat alkaa taas hissukseen pimenemään, joten eletään toivossa, että väliaikaista kaikki on vaan.

• Pukeli 1 kirjoitti:

Ostit sitten kivan kassin. Onko aito ranskalainen vai lukeeko jossain nurkassa, että made in China ?
        Kiinastahan ne kaikki tavarat ja vaatteet tulevat ainakin mitä tavarataloista voi ostaa.
        Ompas ollut lämmintä vai mitä ? ....Yksi punkkikin jo löytyi käsivarresta ja se on nyt sitten varma todiste, että kesä on, mutta ei hätää, parin viikon perästä ne illat alkaa taas hissukseen pimenemään, joten eletään toivossa, että väliaikaista kaikki on vaan.

Moi taas:))

Meillä on kuuma kuin pätsissä. Sain tänään raparperia ja tein illalla litran pullataikinan, jotta leipoisin raparperipiirakkaa.
        Uuni lämmitti koko huushollin ..... mulla on täällä nyt läpiveto päällä. kaikki ikkunat auki ja oarvekkeen ovi ...kuumaa on:)

Joo toi kassi. mulla ei ikinä ennen ole ollut mitään vastaavaa. Se on niin hullunkurisen näköinen. Ihanasti sisätilaa ja vetoketjullisia taskuja .... jossa tavarat taatusti säilyvät, kun en löydä niitä.
        Heti kun näin ton kassi/laukun se iski minuun .....Sai mut nauramaan.
        Olen hakemalla hakenut jotakin pientä merkkiä, missä se on valmistettu ..vielä en ole löytänyt..
        Putiikkia pitää nuorehko rouva kauppahallissa ja hän tuo itse Ranskasta kaikki myytävät tuotteet. Siellä oli ihania koruja joista tuli nostalgisia tuntemuksia.
        Hinnat olivat siellä ihan asialliset..

• Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

Moi taas:))

Meillä on kuuma kuin pätsissä. Sain tänään raparperia ja tein illalla litran pullataikinan, jotta leipoisin raparperipiirakkaa.
        Uuni lämmitti koko huushollin ..... mulla on täällä nyt läpiveto päällä. kaikki ikkunat auki ja oarvekkeen ovi ...kuumaa on:)

Joo toi kassi. mulla ei ikinä ennen ole ollut mitään vastaavaa. Se on niin hullunkurisen näköinen. Ihanasti sisätilaa ja vetoketjullisia taskuja .... jossa tavarat taatusti säilyvät, kun en löydä niitä.
        Heti kun näin ton kassi/laukun se iski minuun .....Sai mut nauramaan.
        Olen hakemalla hakenut jotakin pientä merkkiä, missä se on valmistettu ..vielä en ole löytänyt..
        Putiikkia pitää nuorehko rouva kauppahallissa ja hän tuo itse Ranskasta kaikki myytävät tuotteet. Siellä oli ihania koruja joista tuli nostalgisia tuntemuksia.
        Hinnat olivat siellä ihan asialliset..

Pitääkös alkaa leipomaan. Näköjään, kun kerran kerroit raparperipiirakasta hitsi vieköön :))
        Käytiin eilen ja tänään uimassa meressä. Jotenkin tänään vesi oli kylmempää, eli taitaa tuuli olla kääntymässä.
        Kyllä tuo minun ukkoni ei ole mikään uimamaisteri ja ihme juttu, kun on meren rannalla aina asunut. Sanoin sille, että uis nyt vähän selkä kroolia, niin oli siinä naurussa pitelemistä, kun meni melkein istuma-asennossa...Noo, se osaa sitten jotakin muuta paremmin ?
        Huomennakaan ei päästä tai ei jouduta menemään mökille, kun onneksi se on varattu.
        Meinasin muuten kuolla muutama päivä sitten, kun tein loput penkit kasvimaalle. Oli kauhean kuuma ja se kasvimaa on sellaisessa pussissa. Minun piti vielä kuokkia ja, kun menin sitten mun miehen luo, niin se sanoi, että mulla on muuten naama tulipunainen, mutta keskellä menee valkoinen juova....Näköjään kuitenkaan ei vielä tarvinnut kutsua ruumisautoa:))))))))Omaa tyhmyyttä se kyllä oli ihan kokonaan. Ei voi muita syyttää.

• älä valehtele taas
        Pukeli 1 kirjoitti:

Pitääkös alkaa leipomaan. Näköjään, kun kerran kerroit raparperipiirakasta hitsi vieköön :))
        Käytiin eilen ja tänään uimassa meressä. Jotenkin tänään vesi oli kylmempää, eli taitaa tuuli olla kääntymässä.
        Kyllä tuo minun ukkoni ei ole mikään uimamaisteri ja ihme juttu, kun on meren rannalla aina asunut. Sanoin sille, että uis nyt vähän selkä kroolia, niin oli siinä naurussa pitelemistä, kun meni melkein istuma-asennossa...Noo, se osaa sitten jotakin muuta paremmin ?
        Huomennakaan ei päästä tai ei jouduta menemään mökille, kun onneksi se on varattu.
        Meinasin muuten kuolla muutama päivä sitten, kun tein loput penkit kasvimaalle. Oli kauhean kuuma ja se kasvimaa on sellaisessa pussissa. Minun piti vielä kuokkia ja, kun menin sitten mun miehen luo, niin se sanoi, että mulla on muuten naama tulipunainen, mutta keskellä menee valkoinen juova....Näköjään kuitenkaan ei vielä tarvinnut kutsua ruumisautoa:))))))))Omaa tyhmyyttä se kyllä oli ihan kokonaan. Ei voi muita syyttää.

Etkös tiedä, että puutarhurin ei tarvii pingottaa. Ei mikään kukkapenkki ole niin tärkeä, että sitä pitäis tehdä kuolemaansa uhmaten.
        Miksi sinä sitten teit sen, kun tuntui pahalta sanojes mukaan ? Tais vaan ukkos pakottaa sut tekemään. Vai miksi teet väkisin pihaa ja istutuksia kun kaiken muunkin olet saanut perintöinä tai reittä myöten. Eihän sun tarvii mitään tehä.

• ?????????????????

Onko Lahti Skinhead Johtajan kuvia lisää?

• mikkkssi???

laskisit allesi kadulla tai kodissasi tai lähellä sitä kun alkaisi paukuttaa?

• Lahen pojat ja tytöt

Mee jalkapalloa katselemaan, varmaan sillä näet noita kaupungin
        sankareita parkkipaikalla ja baareissa! Oi Lahti Oi!

• 12+4

Pukeutuu merkkivaatteisiin ja käy maajoukkueen otteluissa ja tappelemassa muuten vaan,jalkapallo tekosyy näille joillekkin.

• 25

Sellaset jotka käyvät ulkona ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eivät istu llauantai iltaa nettikameraa kytäten;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• frontline gremlins
        25 kirjoitti:

Sellaset jotka käyvät ulkona ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eivät istu llauantai iltaa nettikameraa kytäten;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

http://www.youtube.com/watch?v=p29MG7wn4F8

Saturday Nigh Service.

• frontline gremlins

Kotkat ei syö kärpäsiä.

• Myy-Pikkuinen

Hitsi, piti laittaa vielä tämä että pelasin Texas HoldEm pokerii ja välillä tsiikasin nettikameraa. Jotkut kykenee tekeen samanaikaisesti montakin asiaa, paitsi sä. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Siis kokoajan pelaan ja välillä katson näkyykö karhuja! =)

• Myy-Pikkuinen
        frontline gremlins kirjoitti:

Kotkat ei syö kärpäsiä.

Syäksä??

• juu ei ei
        12+4 kirjoitti:

Pukeutuu merkkivaatteisiin ja käy maajoukkueen otteluissa ja tappelemassa muuten vaan,jalkapallo tekosyy näille joillekkin.

ihme että yhdellä vainajalla on päästy tuolla tyypillä ja sen sakilla!

• minä en mitään aloit
        mikkkssi??? kirjoitti:

laskisit allesi kadulla tai kodissasi tai lähellä sitä kun alkaisi paukuttaa?

Varmasti, mutta olenkin nainen! Enkä halua olla missään tekemisissä
        väkivaltaisten ihmisten kanssa, eikä halua olla miehenikään!

• ajoin vaan kotiin
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Hitsi, piti laittaa vielä tämä että pelasin Texas HoldEm pokerii ja välillä tsiikasin nettikameraa. Jotkut kykenee tekeen samanaikaisesti montakin asiaa, paitsi sä. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Siis kokoajan pelaan ja välillä katson näkyykö karhuja! =)

Moikkelis Myy, oletko pannut merkille, ovatko ne karhut siellä aamu.-vai iltapäivisin.
        Viime yönä aamuna katselin sinne eikä siellä näkynyt mitään liikettä. Mutta olipas tosi mysteerisen näkönen metsä aamulla n. klo 04.20. Mutta, ei ketään missään ;)).
        Osaatko sanoa aamu-vai iltapäisin tai alku-yöstä.

• Myy-Pikkuinen
        ajoin vaan kotiin kirjoitti:

Moikkelis Myy, oletko pannut merkille, ovatko ne karhut siellä aamu.-vai iltapäivisin.
        Viime yönä aamuna katselin sinne eikä siellä näkynyt mitään liikettä. Mutta olipas tosi mysteerisen näkönen metsä aamulla n. klo 04.20. Mutta, ei ketään missään ;)).

Olen nähnyt siellä karhuja klo 21.00 - 23.00 välisenä aikana, mut aamulla en ole katsonut enkä öiseen aikaan. Tuo oli eka joka oli noin lähellä kameraa, yleensä ne on siellä puiden takana niin ettei niitä heti edes huomaa. Tuo on sinänsä harmillinen kamera kun ei sitä kauaa jaksa tuijottaa, siis tyhjää metsää.

• 18

Nyt siellä on joku eläin.

• ajoin vaan kotiin
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Olen nähnyt siellä karhuja klo 21.00 - 23.00 välisenä aikana, mut aamulla en ole katsonut enkä öiseen aikaan. Tuo oli eka joka oli noin lähellä kameraa, yleensä ne on siellä puiden takana niin ettei niitä heti edes huomaa. Tuo on sinänsä harmillinen kamera kun ei sitä kauaa jaksa tuijottaa, siis tyhjää metsää.

Kiitos, on siellä kyllä jotain elämääkin,kun siellä on korppeja laumoittain ja erittäin useinkin, eli eihän nekään siellä tyhjän perässä ole.
        jossain luonto-ohjelmassa sanottiin joskus,että missä korppi,siellä karhu. Korppi menee saman ravinnon perässä kun karhukin, joten ;). Tarkkailuun. Ja Hyvät Yöt.

• tyhmää suuttua hänen

Sehän taisi suuttua kun joku laittoi siitä liian vanhan kuvan joka oli se itse
        kuvassa ja oli aikoinaan nuorempana ja itse sen nettiin laittanut aikoinaan!

• 222+333
        tyhmää suuttua hänen kirjoitti:

Sehän taisi suuttua kun joku laittoi siitä liian vanhan kuvan joka oli se itse
        kuvassa ja oli aikoinaan nuorempana ja itse sen nettiin laittanut aikoinaan!

Ei tainnut olla oikein edustava kuva jerelahdesta tai häne mielestää? :))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        18 kirjoitti:

Hitsi, sehän on karhu. Pitkään katselin että mikä tuo on, mut sitten kun se nosti päätään niin näkyhän se nallukan pää!! =))

• Myy-Pikkuinen

Kiitos, on siellä kyllä jotain elämääkin,kun siellä on korppeja laumoittain ja erittäin useinkin, eli eihän nekään siellä tyhjän perässä ole.
        jossain luonto-ohjelmassa sanottiin joskus,että missä korppi,siellä karhu. Korppi menee saman ravinnon perässä kun karhukin, joten ;). Tarkkailuun. Ja Hyvät Yöt.

Ookoo, öitä, mä kans kohta menen nukkumaan.

• 9+3
        222+333 kirjoitti:

Ei tainnut olla oikein edustava kuva jerelahdesta tai häne mielestää? :))))))))))

Siksihän sen vittuilu mielessä joku laittoi että saisi näyttämään tyhmältä
        ja ärsyttääkseen.

• Myy-Pikkuinen
        18 kirjoitti:

Voi jessus tuo on iso!! =))

• 222+333 kirjoitti:

Ei tarvinnut kenenkään suuttua. homma vain on sillälaille että toisen kuvan laittaminen esille julkiselle palstalle ilman toisen lupaa on sääntöjen vastaista.

Eikä kuvan linkittäjällä edes tainnut olla oikeuksia kuvaan .....

• 19+3
        umalehtinen kirjoitti:

Ei tarvinnut kenenkään suuttua. homma vain on sillälaille että toisen kuvan laittaminen esille julkiselle palstalle ilman toisen lupaa on sääntöjen vastaista.

Mistä tiedät oliko lupaa linkittämiseen tai kuvan käyttöön? Sinä jaksat leikkiä palstapoliisia monella eri forumilla.

• Päsmäri.
        19+3 kirjoitti:

Mistä tiedät oliko lupaa linkittämiseen tai kuvan käyttöön? Sinä jaksat leikkiä palstapoliisia monella eri forumilla.

Mistä kuvasta tääl ny itkee turkulain ?

• 2x16
        umalehtinen kirjoitti:

Se nyt on vaan edelleenki sillätavalla että kuvan linkittämiseen julkiselta nettisivulta ei tarvitse kenenkään lupaa eikä oikeuksia kuvaan. Jos kuva on luvatta ladattu verkkoon niin kannattaa sille lataajalle valittaa eikä linkittäjälle.

• 2
        2x16 kirjoitti:

Se nyt on vaan edelleenki sillätavalla että kuvan linkittämiseen julkiselta nettisivulta ei tarvitse kenenkään lupaa eikä oikeuksia kuvaan. Jos kuva on luvatta ladattu verkkoon niin kannattaa sille lataajalle valittaa eikä linkittäjälle.

Julkiselta nettisivulta linkittäminen on aivan eri asia kuin kuvan varastaminen julkiselta nettisivulta .

• Oletko varma?
        2 kirjoitti:

Julkiselta nettisivulta linkittäminen on aivan eri asia kuin kuvan varastaminen julkiselta nettisivulta .

Kuka on varastanut?

• 3.
        2 kirjoitti:

taas menee drkkaristillä vähän tarujen puolelle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe