Oon ällötysmagneetti !):

missämunmuruseni

Ei tota ällötystä liian vakavasti:) Eli lyhyen ajan sisällä on käyny niin, että oon saanu kuulla kahen sellasen epähygieenisen "oudon" ja epäsuosittujen poikien olevan ihastunut muhun, no ei mitää mut toine tuijotteli kokoaja loppu lukuvuoden ja hiuka häiritsi ku kaikki huomautteli siit! Aattelin et huh kesä löyän jonku ihanan, no työmatkalla joku random puhevammainen poika tuli flirttailee ja juttelee kaikkee outoo.. Bussipysäkil tapasin yhen kivan pojan, joka alko juttelee, mut sit paljastu et se oli 22-v perverssimies:D
Miust tuntuu aika epätoivoselle et lähetän jotai viboja mitkä karkottaa ns tavalliset jätkät ja houkuttelee muita..:P Sanokaa et muilleki on käyny vastaavaa:D Apua !! Mikä heitä vetää puoleensa?

8

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fr

Kerro vähän ittestäs

• alotajaa murunen:)

Oon blondi, aika lyhyt mut normaalipainone, käytän aika muodikkait vaatteit oman tyylin mukaa ja oon sellane ystävälline ja ilonen .. :) ;o en oo esim ruma tai epäsiisti .. oon sopivan itsevarma .. :D

• Miro Holm

"Tuus tyttö kyytiin", sanoi Ismo laitela.

• Sebbbbbbeeeeee92929

"Oot ystävällinen ja iloinen" mutta puhevikaiseen poikaan ei viiti ees tutustuu...

Kyllä vain, täältä ei hymyä tippus vaikka en mitenkään vammainen tai erityisen ruma ole.

Ja muutenki pukeutuminen ja kirjoitusasu on pinnallisen pissiksen tekstiä, et en mäkään sinuna ihmettelis, et kukaan ei kiinnostu!

• nolo alottaja:D

Koetin kirjottaa mahd epäloukkaavasti koska en todellakaan ajattele puhevikaisista mitää sen kummempaa ku muista, mutta hän oli muutenkin vähän outo lähti esim juoksemaa pois ku oli sanonu jotain :P Tarkoitin etten löyä omanlaisii poikia , toiset voi tykätäkkin heistä. Oon pahoillani noista nimityksistä mutten osannu selittää):
        Oikeesti sanoin asiat väärällä tavalla!! Meen roskii koska tää oli tyhmä viesti alunperin ja olen aidosti pahoillani koska tämän ei ollut tarkoitus loukata ketään vaan selittää asiaani ..

• tytttttö16

ymmärrän ! ihansama juttu kaikki ällötykset tulee juttelemaa joka paikassa ja sellaset ihanat ulkomaalaiset ei mitenkää rasistisesti mut jokatapaukses ja kaikki 30v kun ite oon 16 ! kyl niit kivempiiki poikii on tullu vastaan mut näitä ällötyksii kyllä paaljon enemmän mut kyllä iha varmasti säki niit kivempii viel löydät:)) ja voit ite vaik mennä juttelee jos on sopiva tilanne !:)

• nukke_ttyttö

hei barbit menkää ostaa itellenne kaupast ken, jos ei tavalliset pojat kelpaa!

• hegestia

Ymmärrän kyllä mistä tuulee, koska ajattelin vielä itsekin muutama vuosi sitten näin, tein jonkinlaisen eron "normien" ja "outojen" välille.. Tajusin muutama vuosi sitten, että ihan turhaa erottelen ja stereotypioin porukkaa.. Ehkä he näkevät sinut helposti lähestyttävämpänä kuin jotkut jäälissut, jotka polttaa tupakkia ostoskeskuksen edessä.. Ja mitä se haittaa, vaikka he sinusta kiinnostuvatkin? Työhaastattelussa ei kysytä kuinka monta "hirviötä" sinuun on ihastunut elämäsi aikana ;D Kannattaa vastata heidän kiinnostukseen kiltillä tavalla ei, koska huhu kiertää isossakin kaupungissa varsin äkkiä, sillä kukapa haluaisi paljastaa mahd. ensi-ihastustaan jollekkin tökerölle naiselle joka haukkuu sitten kylillä sua oudoksi.

Ja nuista ulkomaalaisista sen verran, että niitä on vähän joka paikassa (toisen onni, toisen kirous), ja ne ei oo omasta mielestään ahdistavia, se on vaan tämä suomen hieman jäätävämpi kulttuuri, joka tekee heistä outoja.. Jos he olisivat omassa kulttuuriympäristössään, sinä luultavasti olisit itse se outo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe