Ei mene Minun päähäni...

kyllästynyt...

Siis se että sossu auttaa kaikkia laitapuolenkulkijoita, juoppoja, maahanmuuttajia ja muita hihhuleita ja aikaansaamattomia vätyksiä...

MUTTA ootappas vain kun muuttaa työnperässä toiselle paikkakunnalle ja tietenkään ei työn alkaessa ole paljoa rahaa kun on ollut työttömänä ennen sitä. niin ei tipu sossusta maksusitoomusta takuuvuokraan ,ei vuokra-apua eikä myöskään rahaa kalusteisiin jne.. milläs sitten elät... kun rahaa ei ole edes ruokaan. ja missäs sitten asut jotta voisit käydä töissä... ihmeellistä touhua..

prkl... ja vasta työn aloittaneena ei saa pankistakaan lainaa että saisi takuuvuokran ekan kuun vuokran maksettua...

ottaa niin päähän ku suomen sosiaalipalvelukeskuksissa hyysätään jotakin saatanan ahmed abu dabu daita... jotka sitte lusmuilevat päivät ostareilla ja yöt väijyvät puskissa/baareissa nuoria tyttöjä.. huumaavat ja käyttävät hyväkseen... ja SIITÄ PALKKANAKO on 1200e "tulot" , ilmainen asunto ja ilmainen salikortti...

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sullahan oli asunto

No kerran muutat asunnosta toiseen miksi sossun pitäisi sinulle korvata ja maksaa kalut ja pensselit? Ota ne mukaasi vanhasta asunnostasi. Maksusitoomus maksetaan jos siihen aihetta ja vuokra kohtuullinen, mutta miksi pitäisi edes maksaa sinun tapauksessa kun menit töihin? Töissä ollessa maksetaan itse ja sen varmaan unohdit ollessasi työttömänä aikasemmin. Vuokrasta saa usein sovittua kun ottaa vuokranantajan yhteyttä ja sopii maksuista, mutta tietysti senkin pitäisi sossun maksaa vaikka et ole enää työtön eikö niin? Kerran se kirpasee ja oot rahaton, mutta kk päästä palkka taskussa ja rahaa taas maksaa :))

"Siis se että sossu auttaa kaikkia laitapuolenkulkijoita, juoppoja, maahanmuuttajia ja muita hihhuleita ja aikaansaamattomia vätyksiä..."

No itsekin olit työtön eli minne itsesi sitten sijoitat? Tokihan kaikki muut on noita ja itse ei koskaan. Muut on vätyksii ja juoppoja tietysti, mutta itse työttömänä kunnon kansalainen eikö??? Toi niin vituttaa että toinen työtön haukkuu ja arvostelee toista täysin samassa asemassa olevaa ja luulee olevansa parempi työtön. Kuule samaan paskaan sä kuulut kun muutkin ja turha arvostella niitä ns vätyksii joihin itsekin kuuluit.

• sellaista se on.

Toki olisi ollut hyvä jos olisit saanut edes lainaksi rahaa että olisivat voinut ne palkkatuloistasi sitten maksaa takaisin, tai ihan vaan suoraan muuttoavustusta.

Turha kuitenkin muita alkaa mollaamaan, koska tuilla elävät on kaikki aika lailla samassa asemassa.

• kyllästynyt..

mielestäni en edellisessä viestissäni maininnut nykyisestä asunnostani mitään. keksit omasta päästäsi tuon että kamat vaan kantoon ja menoksi, kun ASIAT ei aina ole niin yksinkertaisia...kaikki ei oo syntyny kultalusikka suussa ...

JA HUOM kaikki työttömät eivät todellakaan ole mitään pummeja. vaan olosuhteiden pakosta työttömänä. esim, minä itse, kokoajan hakenut töitä ja kun omalta paikkakunnalta ei löydy niin sitten vaan muualle töihin.

tarkoitin tällä niitä ihmisiä jolla ei vittuakaan kiinnosta tulevaisuus ja oma työllistyminen tai muutenkaan mikään muu kuin viina ja muut päihteet. Ja heitä hyysätään ja annetaan rahaa että saa pään sekaisin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      119
      7043
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      62
      4064
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2134
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      243
      1520
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe