tunnevammaisuus

psykopaattiko

Tunnen itseni tälläiseksi tai ainakin vertaamalla muihin. En esim tajua ihmisten pakon omaista tarvetta seurustella, en tajua ihmisiä jotka riutuvat huonossa suhteessa. Ja yli päätään oleminen jonkun kanssa on mulle enemmänkin ahdistavaa kuin mitään muuta. En ole koskaan ihastunut, en ole myöskään tuntenut ketään kohtaa ystävyyttä kumempaa. Olen sentään jo 24- vuotias ja seurustelu maailma on mulle ihan vieras. Olen myös erittäin epäseksuaalinen, olen vain harrastanut yhden illan juttuja päissäni, ja ne ovat aina olleet mulle ihan yhdentekeviä. Mua ei esim koskaan haluta tai mitään ja sitä ihnmettelen myös että ihmiset roikkuvat jonkun kanssa kenen kanssa eivät muuten olisi niin vain seksin takia...
Olen myös usein nauranut tilanteissa joissa se ei tosiaan olisi ollut sopivaa, en vain osaa aina mennä tilanteen mukaiseen fiilikseen. Olen välillä ihan nolannutkin itseni nauramisella...

Olen tässä jo koko aikuis ikäni saanut kuulla tästä tilanteestani. Milloin olen pihtari, milloin joku ajattelee onko mulle tehty jotain seksuaalista väkivaltaa, ja välillä yritetään "naittaa" jollekkin. Olen joutunut muutamalle parhaammalle kaverilleni selittämään asiaa sillä he ovat jo suunnitelleet mulle ylläri treffejä jne. Mä en tosiaan halua sellaisille koska mua ahditaa olla ihmisen kanssa joka tuntee mua kohtaan enemmän. Sitten saatan sanoa tosi ilkeästi sillä suutun tilanteesta niin. Ja tosiaan mun ajatusmaailma ei sitten taas uppoa kenenkään kaverini päähän. Silti saan kuulla vieläkin: ota se nyt, ku se haluis sut ja mä ainaki ottaisin, et sä voi koko elämääs tollasen olla...

Miks ei ihmiset voi antaa toistensa olla sellaisia kun ne on?? en mä näe vaivaa mun kavereiden tai kenenkään suhteista niin miksi he näkevät mun suhteettomuudestani. Heillä nimittäin on tapana miettiä tätä mun pihtaamistani jne ihan tuolla ihmisten ilmoilla. Tämänkin sain selville eräiden bileiden video tallenteesta. Nauhalta kuuluu kun kaverini miettii että mun pitäs saada välil, ja koskakohan sekin on viimeks mahtanu saada ku mä en voi ol ees kuukaut ilman....

menee hermot

Onk jollain muulla samanlaista

11

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d.i.c.e
    • SDGSDG547

Mulla tilanne on sellanen, että ihmisistä en välitä juurikaan (eräs esimerkki mm: äidilläni todettiin syöpä, mutta tieto ei herättänyt minussa minkäänlaista tunnereaktiota).

Sen sijaan yhdenillan jutut olisivat ihan ok, mutta ei tällä ulkonäöllä ja sosiaalisilla taidoilla, jotka on 1. kappaleen takia olemattomat, isketä naisia.

• Ihmiskunta Sinde

Tunnevammaisuus on frustraation omainen skitsofrenia. Sä olet siis päässyt tähän asti, etkä ollenkaan uskonnollisuuteen, sukupuolenvaihtoon tai skitsofreniaan. Tämähän on vain laboratorio, joka toimii ihan laillisestikkin oikeudesta. Kuka ihme oli Kouvolan Sanomien mukaan kadottanut sukupuolensa eikä saanut lisääntyä? Miksi et ymmärrä mitään palveluita sukupuolelle, jotka perustuvat sekä rasismi että fasismi kielteisyyteen? Yleensä tästä syystä skitsofrenioita ei seurata. Mä en ymmärrä miksi hammashuollossa pitäisi olla palveluita, kun niitä ei ole edes tarjolla kaikille ja se ylläpitää tällaista sairautta, kuin maailmankatsomus ja defenssi.

"Ai, hän on mielensairauden tasoisesti älykäs."
      Joo, niinpä taas olenkin. Onneksi on informaatioteknologia...

• narskut homottaa?

Vain määrätyn näköinen nainen saa aikaan seksuaalisen kiihotuksen, ja erektion. Ensimmäinen nainen joka sai sen aikaan oli vaimoni Eija. Helposti määrätyt kaverit eli narskut alkavat homottelemaan jos ei kaikki naiset kiihota, tai saa haluja aikaan.On tosi kummallista, että joillain narskuilla on niin valtava pilkkaamisen tarve, sekä häpäsyn tarve, että ne toteavat ettet ole nussinut naista heidän nähden,.niin haukkuvat homoksi.Nousu humalassa runsasmuotiset naiset saavat seksuaalisen hyrräämisen aikaan, mutta kun juominen jatkuu niin hyrrääminen loppuu.Monivuotisen juomisen jälkeen, eli alkoholismin jälkeen kun on raitistunut, niin minulta meni pulitoista vuotta, että sisäinen maailma jollain lailla normalisoitui.Eikä siinä raitistumisessa ollut ensimmäinen asia seksualisuus, vaan tunnemaailman tervehtyminen ja siitä juoppoporukasta pois pääseminen.Jos sinulla on ollut jonkunlaista vaikeutta löytää sitä naismallia, joka sinua kiihottaa, niin anna sisäisten tunteiden kertoa se sinulle. On todella suuri ilo löytää se oikea naisen malli itselleen joka on se oikea .Rakkaus on kokonaisvaltainen tunne siihen naiseen, joka on aito ja oikea.

• narcisssooos

"..Vain määrätyn näköinen nainen saa aikaan seksuaalisen kiihotuksen, ja erektion.."

Eli jos ei kiihoitu kuin yhdenlaisista naisista on homo ja narsisti? Itselläni juuri noin vain exääni muistuttavat saavat aikaan erektion, muilla ei juuri mitään paitsi turhautumisen..

• mää vaan...-
        narcisssooos kirjoitti:

"..Vain määrätyn näköinen nainen saa aikaan seksuaalisen kiihotuksen, ja erektion.."

Eli jos ei kiihoitu kuin yhdenlaisista naisista on homo ja narsisti? Itselläni juuri noin vain exääni muistuttavat saavat aikaan erektion, muilla ei juuri mitään paitsi turhautumisen..

mikä mä sitten olen , kun olen sosiaalinen ja juttelen paljon ihmisten kanssa ja monet haluaisi tutustua paremmin, mutta minua ei kiinnosta ja minulla on vaan muutama ystävä. Olen empaattinen, mutta en osaa sanoa oikeita sanoja jos täytyy jotakin lohduttaa. On syytetty tunnevammaiseksi. Olen kuitenkin hyvä kuuntelija

• psykiatri

Olisiko skitsofreniaa?

• Eppu Normaali

Normaali olet minun mielestäni.

• 11

niin minunkin mielestäni , toi on nyt liioittelua.

• Mutriarkka

Aloittaja, sama täällä. Olen sinua hitusen nuorempi naispuolinen henkilö, mutta minulle on ehtinyt tulla jo täysin selväksi ettei seksuaalinen kanssakäyminen ja intiimit suhteet samalla aallonpituudella oleviin ole minun juttujani.

Tuskin on katkeruudesta kysymys, sillä miehet usein ottavat minuun kontaktia ja ilmaisevat haluavansa enemmän. Joskus aikaisemmin koitin löytää seurustelusta ja seksistä sitä jotain, aina samalla tuloksella. Ei kiinnostanut ja sillä siisti. Onhan ne intiimit suhteet toki mukavia tietyllä tapaa, tulee "täyttyneempi" olo siitä että on jonkun kanssa ja on muutamaa kokemusta rikkaampi, mutta mitään muuta minua tyydyttävää siitä en kykene edes kirveellä uhaten löytämään. Enimmäkseen sitä vain ahdistuu nykyään ajatuksesta että jonakin päivänä jakaisi omassa kodissaan jokaisen tilan ja huoneen jonkun toisen kanssa - rauhaa ja omissa oloissa olemista rakastavana persoonana tämäkin asia minulla tulisi olemaan varmasti ongelma suhteessa.

Minuakin on koitettu naittaa milloin kenellekin, jotkut ystäväni luulevat minun vain olevan jonkinlainen vässykkä joka ei vain uskalla lähestyä miestä ja siksi - ehkä ihan hyvää hyvyyttään - koittavat välillä saada minua mukaan kaikenlaisiin paritusleikkeihin. Olen monesti yrittänyt sanoa, ettei minua erityisemmin kiinnosta ja viihdyn sinkkuna ihan hyvin. Mutta jokainen tämän voi tietenkin taas jälleen tulkita omalla tavallaan, esimerkiksi niin että haluan jotenkin vain peitellä sitä "häpeää" ettei ole ketään tai en uskalla edetä sillä saralla elämässä.

Pihtaamisesta olen itsekin saanut kuulla moneen otteeseen, ja ihmiset pitävät minua minä pitävät. Olen vain oppinut olla välittämättä sellaisesta, omaan kuitenkin vahvan sosiaalisen itsetunnon eikä minua kovasti liikuta se mitä muut minusta ajattelevat.

Tunnevammainen saatan itsekin olla, vaikka muuten pärjään varsin hyvin sosiaalisissa suhteessa ja olen vahvasti empaattinen ihminen. Koen olevani merkityksellinen vain jollain muulla elämän alueella. Se siitä. Annan mielummin aikaani ja parhaat puoleni ystävilleni, jotka ovat minulle tärkeimpiä perheen lisäksi.

• Mutriarkka

Ja mitä tulee siihen, kun pureudutaan syihin miksi ei intiimimmät/syvemmät suhteet kiinnosta, tähän voi olla monenlaisia selityksiä. Yksi on tosiaan tuo aseksuaalisuus, ja toinen on esimerkiksi varhaislapsuudessa tietyn tunnekehityksen ongelmat tai muiden psyykkisten ongelmien summa. Toki on varmasti niitäkin, joita ei vain kiinnosta ja joille elämässä on paljon merkityksellisempiäkin asioita. Toki olemme kummatkin vielä nuoria - aloittaja sekä minä - joten muutoksia voi tapahtua tämänkin asian suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12601
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4710
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3679
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1935
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe