kirjoittelemassa ei ollut poistanut sivuhistoriaa,pitäisikö heittää sen kamat ulos kun se lähti töihin?
Avovaimoni
18
280
Vastaukset
- Vedä handyyn
Voi kauheeta. Sehän pettänyt sua. Hirveetä...
- Kaipailee jotain
toista tyyppiä,ja asuu ilmaiseksi kattoni alla!Nyt riitti!
- tartu toimeen
Kaipailee jotain kirjoitti:
toista tyyppiä,ja asuu ilmaiseksi kattoni alla!Nyt riitti!
Voi kauheeta ,lutkahan se sitte on. Elättäähän ne jotku naiset kyllä pukkiakin koko ikänsä siivellänsä.
- sivusta--
tartu toimeen kirjoitti:
Voi kauheeta ,lutkahan se sitte on. Elättäähän ne jotku naiset kyllä pukkiakin koko ikänsä siivellänsä.
Otahan tapaus kerrallaan ja jätä nuo mies-nais-sukupuoli-sitä ja tätä vouhotukset vähemmälle. Kaksi pahaa ei tee yhtä hyvää.
- a(/Y
Heitä ,siinä on sillä ihmettelemistä ,miten tässä näin kävi
Oletko varma että on mennyt töihin ?
No ota rauhallisesti , otat sivun esille ,ja kysyt ketä ikävöi ? - Öööhmm
asuu ilmaiseksi kattosi alla? Ehkä se on syy miksi hän on kanssasi? Eikö olisi sama jos antaisit hänelle vuokramassit käteen? Tolle toiminallehan on myös nimitys, sitä kutsutaan huoraamiseksi! :D
ps. puhuukohan hän hyvää suomea? - ei s''tana
Pistä avokki mäkeen heti! Älä rupea asiankannattajaksi millään tavalla!
- JEEE,IHANAA
Miten rehellisiä täällä OLLAAN :DDD
Olen VAPAA kaikesta "".AHERTAMISESTA "",,NYT LOMALLE :D- Vapaa oon.vapaa oon
Ja palaat sitte kiltisti töihin ja ruotuun.
- Kamat ulos
ja vaihda lukot! Ole mies!
- mörko
Mäkin tiedän yhden avomiehen joka täällä "asuu". Ihmettelen kyllä mitä kertoo sille kullalleen kun koneen ääressä on? Istuuko muka naamakirjassa vai tekeekö töitä? Vai tietääkö naikkonen oikeasti harrastuksesta. Luulisi, että parisuhteessa olisi paljon paljon hauskempaakin tekemistä kun istua täällä.... :)
- Kysymys..
Oletko ihan tosissasi noiden juttujes kanssa? Kuulostaa ainakin minusta aika oudolta.. Siis et joku tulis tänne kaipailemaan jotain jos on kerran suhteessa. En jotenkin usko tuollaiseen.
Ja ihan sinkun näkökulmasta sit tämä..- SinkkuKinkku........
Minäkin luulen, että tuo on provo tuo aloitus.... Mutta, mutta -kyllähän tuollaista on olemassa, että ollaan jonkun kanssa parisuhteessa, ja kaipaillaan kuitenkin jotain toista. Jotkut ihmiset nimittäin on sellaisia, että eivät voi olla yksin, vaan heillä on pakko olla koko ajan joku suhde.
Sitten jos ei voi saada sitä henkilöä jonka todella tahtoo, niin otetaan se ns. toiseksi paras. Monet näistä tällaisista ihmisistä ovat myös suhteessa jonkun kanssa, vaikkeivat häntä rakastakaan, ja katselevat samalla jotain "parempaa" ja sitten vaihtavat lennossa miestä/naista, jos tilaisuus siihen tulee.
Hyväksikäyttöähän se on jos mikä, kun toinen osapuoli on suhteessa tosissaan, ja toinen vain siksi, että on seksikumppani tai koti tai toimeentulo, tai milloin mitäkin. - kkkkkkke
No kun sulla ikää ja kokemusta karttuu niin huomaat että maailmassa tapahtuu kaikenlaista jännää ja ihmeellistä joka menee helposti käsityskyvyn yli.
- vastaus.
Voi sinkku. Täällähän kaipailee pariskuntia yhdessä tuuminkin. Kohan kiusottelevat muille.
- mörko
Minä ainakin olen tosissani ja sitä myöskin suuresti ihmettelen. Itse keksisin kyllä muutakin tekemistä kun koneen äärellä oloa. No ehkä eivät niin onnellisia sitten olekaan kuin näyttelevät, mene ja tiedä!
Sinkun näkökulmaa tämäkin. - ruohonkaataja
Taas näkyy nukkekodin rakentajien maailmankatsomus oikein selvästi.
Niin kovin kirkasotsaista, maailma opettaa aikanaan. - no voi perkele!!!
juttelen sen naises kanssa, että ihmiset on tyhmiä!!
Sinäkin siten kirjoittelet täällä ja parut? Aivan käsitämätöntä touhua ja mitä sitten jos hän täällä kirjoittelee -hupinsa kullakin, voi olla ihan viatonta hauskaa.
Vakoiletko ja käytät naisesi konetta?
En edes usko että tämä aloitus on oikeasti totta, mutta jos on niin oletpa tyhmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928