Mieli tekis siipan kanssa kaupunkilomalle johonkin lämpimään. Espanja kiinnostaisi, mutta Barcelonan ja Madridin hotellihinnat kauhistuttavat. Saako muihin Espanjan kaupunkeihin viikon lomamatkoja? Mites Malaga?
Kaupunkiloma Espanjassa
4
835
Vastaukset
- R.P.
Ota pelkät lentoliput ja etsi yösija paikan päällä. Löytyy vaikka mitä ja lähimaastossa on Torremolinos, Benalmadena, Fuengirola ja jopa Marbellakin. Majoitustilaa on lähes rajattomasti.
- kohteita
"Pakettimatkakohteista" tulee mieleen Malaga (Torremolinos aivan vieressä, pikku matka paikallisjunalla), Las Palmas Kanarialla (hieno kaupunki, rantaloma ja kaupunkiloma samassa paketissa). Salou Barcelonan lähellä, muistaakseni parin tunnin junamatka Barcelonaan, aivan Saloun vieressä pienempiä tutustumisen arvoisia kaupunkeja, kuten Reus ja etenkin Tarragona. Noissa olen itse käynyt, suosittelen kaikkia. Käymättömiä kohteita esim. Palma de Mallorca.
- Veli
Aivan upea kaupunki on noin 300 000 asukkaan Alicante Espanjan etelärannikolla. Löytyy rantaa, ostosmahdollisuuksia, iltamenoa, kulttuuria ja historiaa. Erittäin hyvä vaihtoehto barcelonalle tai Madridille. On kompaktimman kokoinen, turvallisempi ja huomattavasti edullisempi.
Huomasin juuri viikonlopun Hesarissa ilmoituksen, jossa Hispania tarjoaa matkoja Alicanteen, Elcheen ja Malagaan. Käy katsomassa netissä osoitteessa www.hispania.fi Näyttäis olevan aika mukavan hintaisia kaupukilomapaketteja. - Tampereelta
Ryanairilla lento alk. 130e 35e/huone väliyöpymisestä Hahnissa menomatkalla.
Jerezissä ja Cadizissa ainakin kohtuuhintaista majoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894