Mieli tekis siipan kanssa kaupunkilomalle johonkin lämpimään. Espanja kiinnostaisi, mutta Barcelonan ja Madridin hotellihinnat kauhistuttavat. Saako muihin Espanjan kaupunkeihin viikon lomamatkoja? Mites Malaga?
Kaupunkiloma Espanjassa
4
830
Vastaukset
- R.P.
Ota pelkät lentoliput ja etsi yösija paikan päällä. Löytyy vaikka mitä ja lähimaastossa on Torremolinos, Benalmadena, Fuengirola ja jopa Marbellakin. Majoitustilaa on lähes rajattomasti.
- kohteita
"Pakettimatkakohteista" tulee mieleen Malaga (Torremolinos aivan vieressä, pikku matka paikallisjunalla), Las Palmas Kanarialla (hieno kaupunki, rantaloma ja kaupunkiloma samassa paketissa). Salou Barcelonan lähellä, muistaakseni parin tunnin junamatka Barcelonaan, aivan Saloun vieressä pienempiä tutustumisen arvoisia kaupunkeja, kuten Reus ja etenkin Tarragona. Noissa olen itse käynyt, suosittelen kaikkia. Käymättömiä kohteita esim. Palma de Mallorca.
- Veli
Aivan upea kaupunki on noin 300 000 asukkaan Alicante Espanjan etelärannikolla. Löytyy rantaa, ostosmahdollisuuksia, iltamenoa, kulttuuria ja historiaa. Erittäin hyvä vaihtoehto barcelonalle tai Madridille. On kompaktimman kokoinen, turvallisempi ja huomattavasti edullisempi.
Huomasin juuri viikonlopun Hesarissa ilmoituksen, jossa Hispania tarjoaa matkoja Alicanteen, Elcheen ja Malagaan. Käy katsomassa netissä osoitteessa www.hispania.fi Näyttäis olevan aika mukavan hintaisia kaupukilomapaketteja. - Tampereelta
Ryanairilla lento alk. 130e 35e/huone väliyöpymisestä Hahnissa menomatkalla.
Jerezissä ja Cadizissa ainakin kohtuuhintaista majoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733