Mieli tekis siipan kanssa kaupunkilomalle johonkin lämpimään. Espanja kiinnostaisi, mutta Barcelonan ja Madridin hotellihinnat kauhistuttavat. Saako muihin Espanjan kaupunkeihin viikon lomamatkoja? Mites Malaga?
Kaupunkiloma Espanjassa
4
838
Vastaukset
- R.P.
Ota pelkät lentoliput ja etsi yösija paikan päällä. Löytyy vaikka mitä ja lähimaastossa on Torremolinos, Benalmadena, Fuengirola ja jopa Marbellakin. Majoitustilaa on lähes rajattomasti.
- kohteita
"Pakettimatkakohteista" tulee mieleen Malaga (Torremolinos aivan vieressä, pikku matka paikallisjunalla), Las Palmas Kanarialla (hieno kaupunki, rantaloma ja kaupunkiloma samassa paketissa). Salou Barcelonan lähellä, muistaakseni parin tunnin junamatka Barcelonaan, aivan Saloun vieressä pienempiä tutustumisen arvoisia kaupunkeja, kuten Reus ja etenkin Tarragona. Noissa olen itse käynyt, suosittelen kaikkia. Käymättömiä kohteita esim. Palma de Mallorca.
- Veli
Aivan upea kaupunki on noin 300 000 asukkaan Alicante Espanjan etelärannikolla. Löytyy rantaa, ostosmahdollisuuksia, iltamenoa, kulttuuria ja historiaa. Erittäin hyvä vaihtoehto barcelonalle tai Madridille. On kompaktimman kokoinen, turvallisempi ja huomattavasti edullisempi.
Huomasin juuri viikonlopun Hesarissa ilmoituksen, jossa Hispania tarjoaa matkoja Alicanteen, Elcheen ja Malagaan. Käy katsomassa netissä osoitteessa www.hispania.fi Näyttäis olevan aika mukavan hintaisia kaupukilomapaketteja. - Tampereelta
Ryanairilla lento alk. 130e 35e/huone väliyöpymisestä Hahnissa menomatkalla.
Jerezissä ja Cadizissa ainakin kohtuuhintaista majoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179