Mistä tunnistaa? Ei mistään ellet ole itse humanoidi :D
ihmisen näköinen humanoidi
24
809
Vastaukset
- sarajass
Eivät pidä itsestään suurta meteliä. Katsovat usein tapahtumia tai elämänmenoa kauempaa. Joskus tämä katselu on sitä, että ovat fyysisesti paikalla, mutta vähän syrjemmässä, kun jotain tärkeää tapahtuu. Voivat vaikuttaa jotenkin autistisilta, sillä eivät välttämättä elehdi paljoa, ja jos puhuvat, puhuvat korostetun tasaisella ja selvällä äänellä. Voivat olla kummallisissa paikoissa tai outoon aikaan, ilman mitään järkevältä tai tavanomaiselta vaikuttavaa syytä. Voivat keskittyä katsomaan kummastuneen oloisina asioita, jotka ovat kaikille tuttuja.
Tulevat yllättäen juttelemaan tuntemattomille ja tietävät näistä jotain henkilökohtaista. Ihmismyönteiset tai sellaista esittävät voivat auttaa hädän hetkellä. Heistä on vaikea saada selville mitään, ja heitä on hyvin vaikea seurata, mutta he eivät kiertele tai pakene. Vastaavat kysymyksiin lyhyehkösti tai eivät vastaa ollenkaan, mutta ei koskaan kuulosta siltä, että kiertelisivät. Jos seuraat heitä, he saattavat vain kadota nurkan takana jäljettömiin, tai jokin yllättävä tapahtuma saattaa estää sinua.
Ovat usein klassisella tavalla hyvän näköisiä ja teräväpiirteisiä, mutta eivät laittautuneita tai muodikkaita. Useimmiten silmät ovat siniset ja tukka tummanvaalea tai erittäin vaalea, mutta ei aina. Tukanväristä riippumatta kulmakarvat voivat nuorillakin olla vaaleat. Iho vaikuttaa usein ruskettuneelta, mutta silti jollain tavalla "hehkuu" vaaleana (tuskin kuitenkaan loistaa pimeässä!). Sitä on vaikea kuvata, ellei sitä ole nähnyt itse. Toiset taas ovat aika kalpeita. Vanhoilla voi olla ryppyjä, mutta jotenkin poikkeuksellisen terävä katse, isot silmät syvällä kuopissaan.- So, I said so
Eräs seikka on minua jäänyt vaivaamaan. Oli Kosovon sodan aika. Minä seisoin SPR än lippaan kanssa tavaratalon aulassa keräämässä rahaa sodanuhreille. Kun yhtäkkiä edessäni seisoi hymyilevä mies. Vitivalkoiset hiukset, syvänsiniset, loistavat silmät. En tarkkaan muista mitä hän sanoi, jotakin korkeammista voimista, jotka olivat tuoneet minut hyvälle asialle. Jostain kumman syystä vetäydyin itseeni, olin varuillani. Ajattelin, että mikähän hihhuli tuokin on?
Mies odotti sivussa vielä hetken ja lähti. Näin hänet vielä kerran kaupungilla kesällä, sen jälkeen en koskaan enää. Olikohan hän yksi heistä? - 76576677656756756756
So, I said so kirjoitti:
Eräs seikka on minua jäänyt vaivaamaan. Oli Kosovon sodan aika. Minä seisoin SPR än lippaan kanssa tavaratalon aulassa keräämässä rahaa sodanuhreille. Kun yhtäkkiä edessäni seisoi hymyilevä mies. Vitivalkoiset hiukset, syvänsiniset, loistavat silmät. En tarkkaan muista mitä hän sanoi, jotakin korkeammista voimista, jotka olivat tuoneet minut hyvälle asialle. Jostain kumman syystä vetäydyin itseeni, olin varuillani. Ajattelin, että mikähän hihhuli tuokin on?
Mies odotti sivussa vielä hetken ja lähti. Näin hänet vielä kerran kaupungilla kesällä, sen jälkeen en koskaan enää. Olikohan hän yksi heistä?se oli varmaan Julius.
- human noid
Tässä aito kuva ihmismäisestä humanoidista. Ei mikään feikki vaan oikea kuva.
http://2.bp.blogspot.com/-bCK2gBXMvjg/TZ42dzQ5rEI/AAAAAAAAAFQ/cjZOT-omfa8/s1600/old-woman.jpg- hahahaah
Tuo on kyllä lääketieteen edistymisen tulos.
- outo ukko!
hyiiii! hyppäs sydän kurkkuun kun kuva aukeni! ällööö =D naurattaa kyl silti... hehee...
- bxbvxbvxbv
hahahaah kirjoitti:
Tuo on kyllä lääketieteen edistymisen tulos.
sitä juuri
- nimimerkki blogilta
hybridiä ei tunnista ulkonäöstä mutta on "yliherkkä telepaattisesti" ja "näyttelijä ihmisten joukossa" joka ei tarkoita että tarvitsisi häiritä vaikka huomais.
mikäli näkee kadulla henkilön jolla "pallo hukassa" nii saattaa olla hybridi.
ei tarvi olla "humanoidi" tunnistaaksee mutta täytyy ymmärtää hitusta enemmä kui mitä internetti kertoo"
kerra bussissa yksi oli viinapullokädessä ja tarjosi ryyppyä jotta ei heilläkää hyvi mee enkä oo tavannu ainoataa hybridia jolla menis hyvi.- ei mee hyvi
"kerra bussissa yksi oli viinapullokädessä ja tarjosi ryyppyä jotta ei heilläkää hyvi mee enkä oo tavannu ainoataa hybridia jolla menis hyvi."
mä vähä luule et aika useil humiksil on päihdeongelma - juu ei vai?
ei mee hyvi kirjoitti:
"kerra bussissa yksi oli viinapullokädessä ja tarjosi ryyppyä jotta ei heilläkää hyvi mee enkä oo tavannu ainoataa hybridia jolla menis hyvi."
mä vähä luule et aika useil humiksil on päihdeongelmamä vähä noita nimimerkkejä blogeilta seuratessani tulin tulokseen, että monella on päihdeongelma. On se parempi noin kuin aktivoitua tappamaan, kuten monet siruituksen uhreista yritetään saada tekemään.
- nimimerkki blogilta
juu ei vai? kirjoitti:
mä vähä noita nimimerkkejä blogeilta seuratessani tulin tulokseen, että monella on päihdeongelma. On se parempi noin kuin aktivoitua tappamaan, kuten monet siruituksen uhreista yritetään saada tekemään.
ei vaa joskus o hyvä sanoo suoraa nii ei jää mitää sanomatta. kaks vaihtoehtoa ku ampumaaseilla uhataa tai pelotellaa silmie edessä ja käytetää yhteise edu nimissä nii o joko hiljaa tai puhuu ja merkitystä ei oo kuka o koska taho joka ihmisiä kontrolloi ei oo luvalla olemassa.
sairautta alistaa ja tappaa ja kontrolloida kehittyvää tietoisuutta joka ei kulje väärää polkua kui häirittynä. ihmiste pitäis löytää parempi puoliskonne ja elää yhdessä eikä ryhmänä joka syyllä veljeilee keskenää ja häiritsee muita elämällä soluttautuneena muide joukkoo ja salaamalla totuude.
- nimimerkki blogilta
saattaa olla hyvää materiaalia. en oo vielä kattonu.
Unseen pt 7 Reptilians Reptoids Dinoids Orion Nagas Mothmen Serpents Satan
http://www.youtube.com/watch?v=fAC_j6Y6IWQ&feature=related
Unseen pt 16 Caves Tunnels Inner Earth Hollow 5th Dimension Food Shortages Self
http://www.youtube.com/watch?v=mfhr2kc0m7Y&feature=related
uskontoa ei havainnot oo vaikka moni nii väittää. havainnot ovat aitoa mielenkiintoa kaikkee elämää nii että ymmärtää historiaa ja tätä hetkeä nii paljo ettei tarvi tavoitella huomista eikä ennustaa tulevaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9924406 - pikku-vesku
kato peiliin ja vertaa johonkiin juutuuttivideoon
- nimimerkki blogilta
nii moni o kokenu vastaavaa mutta suome 5 miljoona kansa o nii pikku täplä vaa ettei kukaa oo vastaavaa kokenu ja mitä vähemmä ihmisiä nii kontrollia tai eivät vaa kerro. ku lakkaa kertomasta nii tilalla o pelkät "onkoha toi aito" "ei havaintoja oikeeesti oo" "vitu ufohörhöt" "kato juutuubia" "mitä ufot o" "miksei humanoidi käy kahvilla".
no o koetettu kertoa. kyllähä sama tarina kertomine 100 kestaa alkaa olla melko puuduttavaa mutta ku miljoonat jättää kertomatta tai salaa nii harvat kertojat o ylityöllistettyjä tai suorittamassa mahdotonta tehtävää tai vaikenevat. - rapo
Onko ihmisennäköisillä tavallista useammin korkeat ja isot poskipäät? Olen nähnyt netissä piirroksia näistä "pallinaamoista" ja kuullut juttuja joissa "korkeat poskipäät" esiintyy toisinaan kuvauksena, mutta omien kokemusteni mukaan en ole mitään sellaista havainnut. Enemmänkin vaikuttaisi, että heillä vain on alas suippenevat kasvot ja pienehkö leuka ja pienehkö suu, joka voi ehkä korostaa poskipäitä, tekemättä niistä kuitenkaan tavallista isompia tai edes huomiota herättäviä. En ole itse asiassa kiinnittänyt heidän poskipäihinsä mitään huomiota, joten voi olla, että niitä ei ole, ts. että ne ovat täysin sileät.
Kerro ihmeessä, jos olet tästä eri mieltä, ja millä perusteella. Olisi kiinnostavaa vertailla muidenkin kokemuksiin.
Ei muuten kannata luoda näistä olioista kärjistettyjä mielikuvia kerrotun perusteella. Ei niiden piirteissä mikään ole sellaista, ettei sitä esiintyisi tavallisten ihmisten luonnollisen vaihteluvälin sisällä. "Isot silmätkin" tarkoittaa vain tavallisen isoja "ihmisen" silmiä, ei mitään "harmaiden" tennispalloja. - pikku-vesku
mistäs tunnistat piiloläskin botin... tai läskin piilobotin... vaikk'ettois ikinä ennen nähnykään?
- ISO MOLO
KETTU KU VITUTTAA TOI PIKKU-VESKU KU SE VAAN PASKOO PASKA JUTTUJA TÄNNE PASKA FOORUMIIN, VOI VITTU!
- vähä-trolli
hi hi hi...
oikeesti, älä ny suutu hyvä miäs... aika vähähän mää trollaan :o - nimimerkki blogilta
hybridit oh täysi ihmiste näkösii jotta isot silmät ja pää ei oo ensimmäine jota näkee. isosilmäiset joilla ylisuuret silmät o ollu valmistettuja "bioloogisia robotteja" joita käytetty työtekoo jotka ei muuta tee kui o on ja off tilassa vuorotelle.
isopäät joilla keskisuuret tai pienet silmät ja joilla pituutta enemmä kui isosilmäisillä ovat joko positiivisiä tai neuraaleja jotka o saanu negatiivise leima pienistä isosilmäisistä jotka työskentelee valtoje alla. pient o mätä hedelmä tai väärässä käytössä ja muut ovat matkustelevia tutkioita.- rapo
Voitko tarkentaa tuota. Ovatko pienisilmäiset siis useammin aitoja, kun taas isompisilmäiset useammin biologisia robotteja? Puhutko nyt varmasti ihmisen näköisistä humanoideista, etkä muista olentolajeista?
Mikä on negatiivinen leima, ja miksi se tulee isosilmäisiltä ja pienikokoisilta?
Mikään (ulkoinen) piirre ei (yksinään) todista, että joku on humanoidi. Käsittääkseni tietyt ulkoiset piirteet voivat kuitenkin viestiä hyvin vahvasti, että joku ei ole humanoidi. Olen pitänyt pieniä silmiä tällaisena humanoidiuden poissulkevana piirteenä, ehkä katalimpia huijauksia lukuunottamatta.
Humanoidit ovat yleensä jollain tavalla valikoituja, jalostettuja tai kehitettyjä. Pienet silmät ovat yleismaailmallisesti, siis maapallonlaajuistakin laajemmin, ei-toivottu piirre. Paitsi että ne ovat sosiaalisesti ja esteettisesti epäsuotuisat, niillä näkee huonommin, sillä niillä on linssin pienuudesta ja näkosolujen vähyydestä johtuen huonompi optiikka ja erotuskyky.
- pysykää poissa
Kyl mää niimpal kauhiast peljästyisin jos sellainen mulkosilmäinen harmaa tulis vastaan tuol kadul.
- nimimerkki blogilta vipa kerta
pienet isosilmäiser o täysi bioloogisia robotteja joita armeija käyttää.
ihmiste näköisiä ei kykene erottamaa ulkonäöstä.
isosilmäisillä bioloogisilla roboteilla pyritää mustamaalaamaa muide olioide maine koska armeija pikku isosilmäiset sieppaa ihmisiä ja leikkelee ihmisiä ja asettaa implantteja elikkä tekee likaise työ armeija puolesta. tarkoittaa että ihmiser alkaa käsittää kaikki alienit negatiivisena todelliset pahat ovat armeija ja liskoalienit jotka yhdessä tuottaa bioloogisia robotteja ja käyttää bioloogisia robotteja jotka ainoastaa suorittaa tehtäviä.
tuo löytyy youtubesta faktana. ihmise näköset muistuttaa nii paljo ihmistä ettei voi sanoa päältäpäi ja ainoastaa "telepaattisuus" o hybrideillä tunnistettava piirre vaikka ulkonäkö muistuttaa ihmistä. unimaailma o täynnä "muodomuuttajia" jotka näyttelee ketä vaa tarkoituksena hallita henkilöä henkilö omilla muistoilla.- ku mä ja sillee
Vittu hose opettele kirjoittamaan.Uskomatonta paskaa suollat.
- 16666
Näin kerran linja-autossa ihmisennäköisen olennon. Tämä ei ole vitsi, koska kyseessä ei välttämättä ollut oikea ihminen. Hän näytti jotenkin erikoiselta, mutta on vaikea selittää miten. Hän katseli isoilla silmillään tarkasti ympärilleen. Häntä näytti kiinnostavan muut matkustajat, kuten myös auton rakenteet. Uloskin hän tapitti intensiivisesti paikkoja, joista ajoimme ohi. Näin tämän kaiken, koska istuin hänen takanaan. Yllättävästi hän tuntui vaistonneen katseeni, ja kääntyi luonnottoman notkeasti minua kohti. Nolostuin ja katsoin maahan. Kun taas katsoin hänen suuntaansa, en nähnyt enää häntä missään!
Tästä jäi erittäin hämmentynyt olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770