Tein muutama viikko sitten abortin, ja aloitin seuraavana päivänä minipillerit. Ehdin syödä minipillereitä 3 päivää kun harrastin seksiä. Onko mahdollista että olen taas raskaana?! Vai voisivatko nämä oireet johtua esimerkiksi pillereistä tai näistä kuumista ilmoista.
Apua tarvitaan !
19
136
Vastaukset
- gdgf
älä lumppuile sitten
- 2lapsen äiskä.
Toivottavasti aloitus on provo!
- ghvhgvhjhklhjljlöjo
Eikö lääkäri sinulle kertonut, kuinka kauan kestää, että pillereiden ehkäisyteho alkaa vaikuttamaan ja että elimistön olisi hyvä antaa toipuakin abortista?
Puhut oireista, mitä oireita sinulla on? - ====================
Oletko noudattanut pillereiden ohjeita? Oikea aloitus, oikea otto väli, ei oksentelua/ripulia? Mainittiinko mitään pitääkö alkuun käyttää lisäehkäisyä?
Jos et ole aiemmin syönyt kyseisiä pillereitä voi kaikenlaista oiretta alkuun niistä tulla.
Raskaushan on mahdollinen kun harrastaa seksiä. Tuplaehkäisykin on vaihtoehto eikä siinä ole mitään outoa/hankalaa kun sen tavaksi ottaa.
Tee raskaustesti. - pitää vaan
päästä panemaan alulle jo uutta veriuhria.. Toivottavasti paneksit sellaset tulehdukset ettet tuu enää ikinä raskaaks vaikka yrittäsitkin.
- ap
soitin lääkärilinjalle ja siellä sanottiin että pitää tulla yksi kierto jotta voi tulla raskaaksi. olen syönyt pillereitä tähän päivään asti joka päivä samaan aikaan, ja säännöllisesti. ei oksenteluja tms.
- voi lapsparkaa,,
Tyhmää puhetta. Abortti on väärin,se ei ole ehkäisykeino.En ikinä tappaisi omaa lasta,missään vaiheessa.Kannattaa katsoa netistä pätkä,missä on kuvattu abortoituja lapsia. Ne elää jonkun ajan ja jotkut jopa yrittää itkeä..aivan järkyttävää. Osoitetta en muista,mutta löytyy etsimällä. Abortoituja sikiöitä myös laitetaan pussissa ulos,talvella, että loppuisi liikkeet...tämä on kerrottu ihan tv:ssä.
- ...
Ei olekkaan ehkäisykeino, muttei se kyllä väärinkään ole. Itse olen nähnyt jokusen abortointivideon ja täytyy sanoa, että sääliks käy niitä naisia, näyttää aika kivuliaalta se kaavintakin.
- oi voi
vai on murhaaminen kivulloista murhaajalle....jostain syystä ei säälitä sit yhtään, päinvastoin, ihan oikein niille..sattuskin niin s**tanasti! Lasten mukavuustappajille ei armoo tarvi heruttaa.
- aappo ii piippo
oi voi kirjoitti:
vai on murhaaminen kivulloista murhaajalle....jostain syystä ei säälitä sit yhtään, päinvastoin, ihan oikein niille..sattuskin niin s**tanasti! Lasten mukavuustappajille ei armoo tarvi heruttaa.
Olen vuosikymmeniä sitten käynyt läpi kaksi aborttia...Ja olen ONNELLINEN. Enkelilapset on läsnä päivin ja öin. Heillä ei ole huolta eikä murhetta, toisin kuin tässä ajassa olevilla jo aikuisilla lapsosilla....Enkelit lentää mun ohi.....Tsemppiä kaikille abortin läpikäyneille..Turha tuntea syyllisyyttä....Tässä maailmassa tapahtuu koko ajan kaikkea paljon..PAHEMAA..
- ...
oi voi kirjoitti:
Ei muakaan ne solumöykyt säälitä yhtään, ihan sama, vaikka sattuis niin saatanasti (vaikkei ne mitään kipua edes tunne), ihan oikein niille. Olen aina naisen puolella, oli se tehnyt yhden tai 10 aborttia, se kun menee aina solumöykyn edelle
- ällöttävää.
aappo ii piippo kirjoitti:
Olen vuosikymmeniä sitten käynyt läpi kaksi aborttia...Ja olen ONNELLINEN. Enkelilapset on läsnä päivin ja öin. Heillä ei ole huolta eikä murhetta, toisin kuin tässä ajassa olevilla jo aikuisilla lapsosilla....Enkelit lentää mun ohi.....Tsemppiä kaikille abortin läpikäyneille..Turha tuntea syyllisyyttä....Tässä maailmassa tapahtuu koko ajan kaikkea paljon..PAHEMAA..
Kehtaatkin vielä lässytellä jostain "enkelilapsista" jotka aiheutit ihan itse!!
Ja sekö muka oikeuttaa tekeen turhaa pahuutta ku maailmassa tapahtuu kaikkee muutakin pahaa!? Pahuus lisää pahuutta... turha tappaminen ei oo yhtään hyväksytympää sillä että joku muukin tappaa! - sairas sadisti..
... kirjoitti:
Ei muakaan ne solumöykyt säälitä yhtään, ihan sama, vaikka sattuis niin saatanasti (vaikkei ne mitään kipua edes tunne), ihan oikein niille. Olen aina naisen puolella, oli se tehnyt yhden tai 10 aborttia, se kun menee aina solumöykyn edelle
Mitähän ne viattomat lapset on sulle tai kellekään tehny että toivot niihin sattuvan ihan saatanasti? Huhhuh, toivottavasti kukaan ei päästä ainuttakaan lapsiparkaa tollasten hirviöiden revittäväks..
- henkilö X
sairas sadisti.. kirjoitti:
Mitähän ne viattomat lapset on sulle tai kellekään tehny että toivot niihin sattuvan ihan saatanasti? Huhhuh, toivottavasti kukaan ei päästä ainuttakaan lapsiparkaa tollasten hirviöiden revittäväks..
Ja näin siis kysyy nainen, joka itse juuri on julistanut toivovansa saatanallisia kipuja syntyneille naisille... "Sairaita sadisteja" ei peilistä löydykään.
Omasta puolestani en voi kuin ihmetellä välinpitämättömyyttä toisen tuskien suhteen. Itse en osaa niitä toivoa kenellekään. - Ansaitsee?
Kuka ansaitsee mitäkin.....
Ja kuka sen saa päättää?
Mitä on pahantekoa?
Teenkö pahaa jos irrotan letkuista aivokuolleen äitini?
Jos en, niin mitä pahaa teen kun keskeytän raskauden, kun kyseessä on alkio jonka aivotoiminta on yhtä vähäinen kun aivokuolleen äitini?
Suomessa laki sanelee mikä on pahantekoa ja mikä ei, ja sen mukaan abortti ei ole pahantekoa siinä missä eutanasia olisi.
Ja niistä saatanallisista kivuista...
No, syntyneitähän tässä kukaan ei ole kiduttamassa, eikä ole missään vielä todistettu että alkio tuntisi mitään abortissa.
(Joo, tiedän linkkisi siihen 8viikkoisen alkion kivuntuntemuksesta, mutta ei siinäkään ei ollut mitään todistettu) - haloooo!!!????
Ansaitsee? kirjoitti:
Kuka ansaitsee mitäkin.....
Ja kuka sen saa päättää?
Mitä on pahantekoa?
Teenkö pahaa jos irrotan letkuista aivokuolleen äitini?
Jos en, niin mitä pahaa teen kun keskeytän raskauden, kun kyseessä on alkio jonka aivotoiminta on yhtä vähäinen kun aivokuolleen äitini?
Suomessa laki sanelee mikä on pahantekoa ja mikä ei, ja sen mukaan abortti ei ole pahantekoa siinä missä eutanasia olisi.
Ja niistä saatanallisista kivuista...
No, syntyneitähän tässä kukaan ei ole kiduttamassa, eikä ole missään vielä todistettu että alkio tuntisi mitään abortissa.
(Joo, tiedän linkkisi siihen 8viikkoisen alkion kivuntuntemuksesta, mutta ei siinäkään ei ollut mitään todistettu)Alkiolla on koko tietoinen ihmiselämä EDESSÄ -, aivokuolleella TAKANA päin!!
Laki ei sanele mitään moraalia eikä hyvyyksiä tai pahuuksia. Paljon pahaakin tehdään lain synkällä varjolla.
Tietenkin joudut kiistämään laput silmillä kaikki epämieluisat tutkimustulokset. - näköjään..
oli vinkuiitalle liian vaikee taas sekin kysymys että mille ihmeen VIATTOMILLE naisille??? Antaa tulla nyt vaan, lapsentappajista kun viattomuus on kaukana :DDD
Ja eihän ne lapset tai muut tietenkään näe miten synkkä ja vihamielisen saastainen sun sisimpäs on... - ...
näköjään.. kirjoitti:
oli vinkuiitalle liian vaikee taas sekin kysymys että mille ihmeen VIATTOMILLE naisille??? Antaa tulla nyt vaan, lapsentappajista kun viattomuus on kaukana :DDD
Ja eihän ne lapset tai muut tietenkään näe miten synkkä ja vihamielisen saastainen sun sisimpäs on...No minä en viestiäs kuitenkaan poistoon ilmottanu, vaikka hyvin olisin voinu, sen verran törkynen. Ja säkö siis tosiaan tiedät mun sisimmästäni jotain, vaikket edes oo koskaan mua nähny ja näin ollen tunne mua? Vainiin... Siellä osa kyllä ties, etten hirveesti lapsista välitä ja silti uskalsivat mut näiden lähelle päästää. Se, että puoltaa aborttia, ei automaattisesti tarkota, että listis mennen tullen syntyneitä lapsia. Vaikka vainoharhoissas niin luuletki.
- oot sä
... kirjoitti:
No minä en viestiäs kuitenkaan poistoon ilmottanu, vaikka hyvin olisin voinu, sen verran törkynen. Ja säkö siis tosiaan tiedät mun sisimmästäni jotain, vaikket edes oo koskaan mua nähny ja näin ollen tunne mua? Vainiin... Siellä osa kyllä ties, etten hirveesti lapsista välitä ja silti uskalsivat mut näiden lähelle päästää. Se, että puoltaa aborttia, ei automaattisesti tarkota, että listis mennen tullen syntyneitä lapsia. Vaikka vainoharhoissas niin luuletki.
ihan riittävästi siitä jo täällä paljastanu.. ei terveestä päästä suollu tollasta ihmisvihaa.. käsittämättömintä se on kohdistuessaan kaikkein viattomimpiin, syntymättömiin lapsiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592